|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
mijn lul is groot en hard, dat maakt veel uit [Dit bericht is gewijzigd door VEGOROONT op 28-02-2004 1:47] |
|
quote: Zeg eikel: #1 Niemand wil dat weten #2 Je bent grandioos oftopic #3 Trots op je eerste post? Subtiel kamerolifantje |
|
En is die ook blashemisch ende Troe? |
|
quote: |
|
quote: Zolang je de dingen die je wilt spelen ook met je handen kunt spelen kom je al een heel eind....dus dan maakt het volgens mij niet zoveel uit...mijn advies: elke dag oefenen. Edit: liefst met stokjes natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 28-02-2004 2:00] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ende EVOEL? |
|
quote: Ende BleCk!? |
|
Ontopic? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Goed plan ... Ik speel zelf gitaar, maar moet altijd best wennen aan andere gitaren waar ik op speel. Vroeg me af of dat met drummen ook zo is ... |
|
quote: zie mijn eerdere berichten.... [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 28-02-2004 2:52] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: nee hoor ik heb daar zelf niet zoveel probleemen mee .........'t speeld wel fijner op je eigen drum-kit natuurlijk omdat je alles hebt staan zoals je wilt, maar een beetje ervaaren drummer kan overal wel op trommelen "Intergalactic Primordial Death Atack ........" |
|
inderdaad |
|
quote:Zozo, maar kan je er ook wat mee? Touché, pussycat! |
|
quote: Zeker, maar het maakt toch echt wel verschil. Je kan je wel aanpassen, maar als je niet lekker speelt, speel je niet lekker (ook al hoort het publiek daar waarschijnlijk niets van). Als een drumkit niet goed gestemd is, of gewoon kut klinkt, of niet zodanig neer te zetten is dat ik er een beetje fatsoenlijk op kan spelen, zit ik behoorlijk te balen en dan speel ik niet lekker. Misschien wel goed, maar niet lekker. Touché, pussycat! |
|
quote: Die zijn dan weer niet 'signature' toch, dat zijn 'gewoon' Yamaha's "Vintage Hoops" als ik het goed heb.. Nu heb ik de foto van de advertentie niet bij de hand, maar dit is de Akira Jimbo signature snare: Lijkt er wel verdacht veel op heh quote: Idd, ik baal als ik mijn eigen kit niet mee mag nemen!! Ik neem uit voorzorg iig altijd mijn eigen kruk, basedrumpedaal, snare, boomstands en bekkens mee maar dan nog is het altijd weer spannend op wat voor afgeragd #$%#$ ding ik nu weer moet slaan.. quote: Ongelooflijk hoeveel drummers er zijn die hun kit niet kunnen stemmen.. Ik ben erg gehecht aan mijn mooi resonerende tommetjes en in de muziekstijl die ik speel krijgen mijn toms ook de tijd om dat te gaan doen Een slecht klinkende kit verpest onze sound enigszins en verpest mijn speelplezier absoluut.. |
|
ja inderdaad!de meest opvallende keer dat ik meemaakte was toen de drummer van hypnosia aan mij vroeg als ik z'n bassdrums wou stemmen...hij kreeg t niet voor elkaar om ze gelijk te krijgen |
|
quote: idd, is het kloote als je niet je eigenkit kan meenemen en je komt bij z'n zaal en er staat een afgeracht enkel-bass drummkit ...sta je mooi te kijken met je twee losse bass-pedaaltjes Zelf neem ik ook altijd mijn eigen kruk mee, als ik maar lekker zit(goede hoogte) dan gaat het speelen meestal wel ok-e "Intergalactic Primordial Death Atack ........" |
|
quote: hmmm, vandaar dat je zoiets ook in een contractje moet zetten. of iig van te voren contact opnemen met de zaal, over wat er zal staan. lijkt me vrij logisch. Oud Vuil. |
|
ja anders kom je met 4 metalbands aan in de zaal en staat er een 3 delig go drumsetje uit het jaar nul |
|
quote:vertel mijn wat ...... ii heb al eens ergens gestaan bij z'n zaaltje dat ze zijden er is een goed compleet drumstel. En dan stond er z'n 5delig barrel dat met tape aan elkaar werd gehouden "beetje jammer" "Intergalactic Primordial Death Atack ........" |
|
Ha, maar dergelijke zaken overkomen niet alleen drummers. We hebben wel eens meegemaakt dat ons op het hart was gedrukt dat er in de betreffende zaal twee 4x12 kabinetten aanwezig waren en we dus alleen maar tops hoefden mee te nemen. Eenmaal aangekomen bleken het twee combo-tjes te zijn... Touché, pussycat! |
|
das ook minder, jah. hehheh. ik neem over het algemeen mijn eigen kast en top mee, ik mag graag nijn "eigen" geluid neerzetten. elke andere marshall-kast klinkt toch anders. Oud Vuil. |
|
*bump* trilililili |
|
Even een paar pics van mn drumstel gemaakt , let niet op het pedaal trouwens, is reeds vervangen door een fijne iron cobra twinpedaal. het is een Sonor Force 3003 met als bekkens: 17" Zildjian A custom crash 22" Zildjian Z custom ride 14" Zildjian Z custom hi-hats |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |