|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Als het je niet interesseert reageer dan niet |
|
tuurlijk wel. Je moet me bedanken voor het vooruitgang van dit 'geweldige' topic |
|
quote: dat nummer stond ook in eerste instantie op een mini-die-alleen-door-de-die-hards wordt aangeschaft bla en een left over van 34%%%%% lijkt me een beetje een te stomme opmerking, daar de ep met dit nummer ( I am the bloody earth) een jaar of 4 eerder uitkwam... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ja ik had het ook ergens gelezen. Altijd leuk natuurlijk, maar de kwaliteit van For Darkest Eyes zal nooit gehaald worden. |
|
Laat ze maar een 2e Turn Loose the Swans maken |
|
quote: Stiekem vind je het wel mooi, alleen is het niet true genoeg voor jou. Straks gaat je reputatie naar de klote, oh wacht.. was dat al niet door die bellenblaas foto? Enne leuk leuk, een nieuwe dvd.. |
|
hehehe ik heb gewoon een schijt hekel aan die band! maarja das mijn mening en dat hoort hier ook thuis in dit topic. et gaat immer over dat gaybandje |
|
daar heb je een punt, in een topic waar jij thuishoort zou een scheldkannonade jegens MDB wellicht erg ongepast zijn In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: www.tmf.nl |
|
quote: Waarom dan? |
|
@filosofem daar horen ze idd thuis mar goed ik zal kappe hier [Dit bericht is gewijzigd door Odal op 04-01-2005 14:10] |
|
quote: Ja kap maar, dan hoef je geen antwoord op mijn vraag te geven. |
|
@ BurZum Ik zal je het antwoord dan maar geven, MDB is niet true genoeg voor hem om te waarderen. Overigens wordt het eens tijd voor die DVD om uit te komen. Het werd al sinds het optreden in Antwerpen in 2003 aangekondigd dat er een DVD aan zat te komen. Misschien is uitstel een nieuwe hippe trend waarmee ze met Songs of darkness... destijds mee begonnen zijn. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
misschien kunnen ze nog es een keer voor de dag komen met een ouderwets lekkere mini... ze hebben vast nog wel een paar deuntjes die niet zo bij andere dingen passen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Deze die-hard heeft die mini aan zn ex gegeven en ingeruild voor Trinity waar dat k**nummer niet opstond, maar toch bedankt voor de info. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Waar wachten ze eigenlijk nog op? Die MDB-related art van fans...? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote:Dat topic op het MDB-forum is al geruime tijd geleden gesloten dus dat is ook al wel binnen. |
|
quote: *in bezit* Lekker puh! Dat optreden in Antwerpen, daar was ik trouwens bij. Dus zit ik vol spanning te wachten op de DVD [Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 04-01-2005 21:44] |
|
Heerschend dat die DVD eindelijk komt, maar waarom godver nou een videoclip van The Blue Lotus? Zo'n zeiknummer is dat Zenial |
|
quote: Zodat jij dan kunt gaan zeiken over hoeveel het op "Turn loose the swans" lijkt? Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
quote:Idem hier.. maar ik vond 't optreden een beetje mat eigenlijk. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
't Optreden in Utrecht was ook ongelofelijk mat. Ben zelfs voortijdig weggegaan na 't zoveelste nummer van Dreadfull Hours. |
|
quote: Oh dat is jammer, ik kon er toendertijd niet bij zijn ivm werk maar heb MDB op waldrock en graspop aan het werk gezien. Dat was qua show echt geweldig, goede sfeer en de mannen leken er zin in te hebben. |
|
quote: Geen idee, ik verwachtte eerst dat hij rond december uit zou komen uit commercieel oogpunt. Maar blijkbaar dus niet. Dat concert vorig jaar in Utrecht was idd zeer mat. Geen Turn loose the swans, Your River, Symphonaire, etc. etc. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |