|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik was de bio nog eens aant doorspitten |
|
According to the band, sadly Shaun Steels has decided to part from MDB. His continuing illness shows no sign of abating and he feels the uncertaintly could be having a negative affect on his relationship with the band members. His statement below: I would just like to salute MDB for the good times and wish them all well in the future, I feel I am not ready to fulfill the duties in a manner befitting MDB at this time and have decided to stand down. I am sad to be leaving but at this time I feel it is for the greater good of the band. Tak! The Winter. MDB would like just like to say thanks to Shaun and to say we are sorry to see him part, but fully understand his position. Good luck Shaun. MDB -- Hmm zou die gast die het ingedrumd dan de vaste drummer worden? |
|
De gast die heeft ingedrumd zit bij the Prophecy, ik weet niet hoe druk hij daar mee is, maar met MDB hoeft hij iig niet veel te touren. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Die houdt de kruk al bijna 2 jaar warm. Jong kereltje trouwens. Volgens mij pas 22 ofzo. |
|
Ik vind em erg sterk drummen .. prima vervanger Een nummer als L'Amour Detruit had trouwens niet misstaan op Turn Loose the Swans met die gitaarovergangen [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 03-10-2006 14:01] |
|
Mja laten we het erop houden dat de nieuwe drummer anders is, en dat verandering beter is dan altijd de zelfde stijl blijven spelen. Toch hoop ik dat die nieuwe drummer nog wat meer zn eigen stijl gaat ontwikkelen ipv het standaard gedrum wat ik nu hoor... Zenial |
|
Shaun heeft hem bijgestaan tijdens de opnames begrijp ik uit nieuwsitem op de site, dus zal idd niet compleet zijn eigen stijl zijn .. |
|
Nou, ik had A Line Of Deathless Kings al bijna na 20 seconden weer afgezet, hoe ongeinspireerd kun je een cd laten beginnen... Maar goed, als je er rekening mee houdt dat My Dying Bride al sinds The Light at the End of the World eigenlijk alleen nog maar Gothic voor emotioneel gestoorde tiener meisjes maakt, is deze cd nog best aardig. In ieder geval weer eens een stap voorwaarts van de twee vorige gedrochten. |
|
Well, good for you... Bravoooo |
|
De inspiratie voor zijn username was weer geweldig .. |
|
Maar dit topic gaat toch over My Dying Bride, en niet over mijn username? Verder dacht ik dat dit een metalforum was waar je meningen over muziek deelt. Beetje vreemd dat wanneer ik dat doe, er wordt gereageerd met "good for you". Heb ik het hier nou verkeerd begrepen of bovenstaande posters? |
|
Komt omdat het een mening van lik-m'n-reet is ... vol van "kijk mij de stoere metalhead zijn" en weinig inzicht in muziek .. tja .. |
|
quote: Precies.. Zo'n mening waarbij je denkt, boeiend.. |
|
quote: Oh excuses, ik wist niet dat meningen goed of slecht konden zijn! Wat is er trouwens precies zo "lik-m'n-reet" aan de mening dat ik hem beter vind dan de vorige twee cd's, maar nog steeds een stuk minder goed dan alles van 34.788%...Complete en daarvoor? |
|
quote: Zogenaamde stoere taal met je gothic, tienermeisjes en 20 seconden luisteren. Beetje triest. Een mening prima hoor, maar onderbouw dit eens op een normale niet puberale manier.. krijg je ook betere reacties. |
|
quote: Nou, het druist in tegen de "heersende" mening, en dan is het "lik-m'n-reet" enzovoorts. Welkom op ZM! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:Waarom (tip als je je menig enigszins onderbouwt, en laat merken dat je ht album meer dan 20 sec heb beluisterd nemen we je veel serieuzer ... |
|
quote: Sterker nog, mensen kunnen nuttig en overbodig zijn. Op het ogenblik kom jij erg overbodig over Zenial |
|
Nou het duurt hier wel lang voordat het echte probleem aan het licht komt. Ten eerste heb ik gezegd dat ik hem bijna na 20 seconden heb afgezet, wat impliceert dat ik dat dus niet heb gedaan. Ik heb de cd natuurlijk een aantal keren beluisterd, want ik heb enige interesse in de band; waarom zou ik anders er hier iets over schrijven? Dat gezegd, heb ik het gevoel dat My Dying Bride met The Light at the End of the World een richting is ingeslagen, en nog steeds hetzelfde pad begaat, waarvan het kenmerkend is dat het vaak goed aanslaat bij de groep mensen die ik hier zojuist, enigzins denigrerend, "emotioneel gestoorde tienermeisjes" noemde. Ze probeerden met TLATEOTW terug te gaan naar Turn Loose the Swans tijden door weer een duistere sfeer te proberen te creeeren, death metal invloeden terug te brengen (inclusief grunts) en weer poetische teksten te gebruiken. Op alle 3 de punten falen ze nu al 3 albums lang. De keyboards waarmee ze denk ik een beetje sfeer mee proberen terug te brengen komen niet in de buurt bij wat Martin Powell vroeger deed, het komt in de buurt bij het kazige wat hij bij Cradle of Filth doet (deed? geen idee). De versnellingen vind ik vaak compleet misplaats, de laatste 30 seconden van de nieuwe plaat zijn hier wel een sprekend voorbeeld van. En de lyrics die op eerder werk zo vaag en cryptisch waren zijn vervangen door "Please take my hand // We will walk together // And lay in Darkness // And roses, boohoo" Terug naar de nieuwe: betere productie, aaron zingt cooler, een aantal betere minder zeikerige standaard riffs, dus, vooruitgang. |
|
quote: 1. Ik vind (mijn mening) dat de duistere sfeer op de laatste 3 cd's (de nieuwe niet meegerekend, die heb ik nog niet) zeer zeker aanwezig is. 2.Death Metal en My Dying Bride? Nou ik heb alle cd's, maar ik kan [edit] WEINIG death metal ontdekken hoor. 3.Ik vind de teksten wel poetisch. Nogmaals, mijn mening! [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 03-10-2006 21:00] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
@gewenste login: Da's duidelijker! quote:Ik las hier ook dat je hem WEL afgezet had. <muggenzifterij-modus> "ik heb hem bijna na 20 sec. afgezet" betekent dat je hem na ± 20 seconden (bijna 20 seconden dus) afgezet hebt. "ik heb hem na 20 sec. bijna afgezet" betekent dat je dat na 20 sec. van plan was maar niet deed </muggenzifterij-modus> [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 03-10-2006 18:50] |
|
quote: Mwah, ik vind MDB-ische depressieve stijl altijd veel volwassener dan de bands die ik me voorstel bij 'emotioneel gestoorde tienermeisjes'. Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
quote: Zoals HIM e.d? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Mijn mening is dat jij alles van voor Turn Loose the Swans nog maar eens moet gaan beluisteren. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |