![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zijn er ergens al lyrics te krijgen eigenlijk? Typisch trouwens dat er van het snelste nummer op de cd een single uitkomt. Misschien willen ze niet meer bekend staan als doom band? ![]() Zenial ![]() |
|
quote: My Living Bride? HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
My Denying Bride? ![]() |
|
Promo binnen .. eerste twee trracks doen me veel aan The Angel and the Dark River denken ... wat bij mij een immense groeiplaat was, maar die ik erg waardeer .. vooralsnog erg positief dus ... Aaron's is wat meer "echt" gaan zingen .. ![]() |
|
Persoonlijk vind ik er ook veel blablabla%-complete invloeden inzitten qua rare fratsen enzo. Verders krijg ik em niet meer van m'n mediaplayer af op de een of andere manier ![]() ![]() ![]() Straks even de single ophalen bij Plato ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Hmm die hoor ik er niet zo in terug ... ![]() |
|
quote: Komt misschien nog wel als je hem vaker beluisterd. Volgens hun site heeft die livedrummer de plaat ingespeeld omdat Shaun nog steeds met z'n enkel zit ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: Beter lezen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
*zucht* mijn nederige excuses voor de verkeerde manier van woordkeuze en zinsopbouw ![]() ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Aanvaard! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Luister maar eens naar one of beauty's daughters www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Mja mja, hele kleine stukjes, die wel iets genuanceerder zijn dan blabla% ... LoDK is een sterk album, had van mij hier en daar wat intenser/feller mogen zijn, maar gelukkig weer een stjigende lijn in de MDB albums. ![]() |
|
http://www.charliegranberg.com/movies/My%20Dying%20Bride_Deeper%20Down%20FINAL.mov Vidoeclip van Deeper Down ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: wat was dan voor jou het dieptepunt?? Ik vind zelf namelijk dat My dying bride een van de weinige bands is die een constant hoog peil hebben gehandhaafd (natuurlijk is de ene cd wel wat beter als de andere). ondanks dat ze veranderingen in stijl hebben doorgevoerd (een anderezo een band is bijv. enslaved). ik ben dan ook erg benieuwd naa de aanstaande cd (en heb hoge verwachtingen) ![]() |
|
The Darkest Hours .. dat album wete mij absoluut niet te boeien, ik vind de sfeer daarop te zemelig en te zeurderig .. alles relatief natuurlijk, het is geen slecht album, maar de slechtse van MDB imho ![]() |
|
quote:The Dreadful Hours neem ik aan? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ketterij! ![]() ![]() |
|
quote: Dat vind ik alleen van het titelnummer. The raven and the rose beukt het zeurderige er meteen compleet uit en verder vind ik nou net een van hun sterkste albums ![]() Zenial ![]() |
|
quote:Zeurderige zit mij met name in de zang op TDH, op één of andere manier irriteer ik me aan Aaron daar .. het is nog steeds geen kutmuziek, maar imho wel MDB's minste ... LODK hoor ik een betere Aaron, lekker "vrij" zingend, veel pakkender. ![]() |
|
Dat "vrij zingen" is ook precies wat mij opviel, echt heel wat beter! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Mja qua zang is ie beter (wel jammer van de weinige grunt), maar qua muziek vind ik hem toch minder boeiend. Het trucje van twee aparte nummers aan elkaar plakken om er 1 nr van te maken wordt ook wat te vaak gedaan. Zenial ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |