|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
+1, MAAR ik denk dat dit album meer een album is ipv een verzameling nummers zoals bijv een Turn Loose the Swans |
|
http://youtube.com/watch?v=rFoA9vcolLI ik weet niet of de link van hun nieuwste clip reeds is geplaats, dus voor de zekerheid bij deze... ik vind het in ieder geval een heel goed nummer. als de hele cd van hetzelfde peil is dan wordt het weer flink [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 24-09-2006 14:16] |
|
TDH ging mij na meerdere keren juist tegenvallen ... |
|
Nieuwe album bevalt me elke keer beter .. Wat me erg opvalt is dat je veel meer muzikantenplezier op het album terug hoort, je hoort ze bijna staan meedeinen op de muziek terwijl ik bji vorige twee albums beetje het idee had dat het moetjes waren .. |
|
quote: Die plaat is geniaal. Paar keer draaien idd !! Vind hem zelfs beter dan Turn Loose the Schwanz |
|
Heey Bas ! offtopic : Mijn mixer is bijna af, binnenkort re-ampen geblazen ! Spreken we weer es wat af ? lampje |
|
Helaas, Ik "moet" wachten tot de nieuwe in de winkels ligt. Ben wel zeer benieuwd. |
|
quote: Ja man Waarschijnlijk zaterdag weer wat zang opnemen !! Ik zal de resultaten wel mailen |
|
Net ben ik voor niets naar de platenzaak in Ede gereden, de nieuwe cdsingle was net verkocht.... Later deze week kan ik hem alsnog ophalen. lampje |
|
Hij blijft magnifiek de nieuwe Kan er geengenoeg van krijgen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Moet zeggen dat ik die 274575% invloeden nu meer hoor, alleen zijn ze veel beter verwerkt tot een stuk muziek imho .. Ik moet zeggen dat dit album wel eens in e top 3 van beste MDB albums kan komen (samen met iig Turn Loose the Swans en dan twijfel ik tussen TAATDR en TLATEOTW) |
|
ik zou voor the angel and the dark river gaan met het beste MDB nummer tot nu toe Two Winters Only www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
TAATDR heeft sterke losse nummers .. THLATEOTW vind ik meer ene compleet sterk geheel ... |
|
Vergeet je weer As The Flower Withers? Het komt er maar niet van om goed naar dat nieuwe album te luiseren. Ach dat komt wel als ik hem heb gekocht. |
|
Nee die komt na die 2 .. |
|
Eigenlijk is gewoon alles wat MDB uitgebracht heeft goed www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Yeah, uhuh...... You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: FOK U www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: tssss, zie je wel. alleen maar rare luitjes die daar naar luisteren You can either agree with me, or be wrong. |
|
tja mdb is ontzettend mooi. maar ik wordt na een tijdje die halfgesproken vocals toch echt zat |
|
Eerste indruk van het nieuwe album was nogal teleurstellend, maar na meerdere keren draaien begint mijn mening steeds positiever te worden. Alleen jammer dat Aaron per album slapper gaat zingen. Kan hij het niet meer of zou het een bewuste keuze zijn? no text supplied |
|
Slapper gaat zingen? In welk opzicht? |
|
Niet meer die diepe indrukwekkende zangstem, zoals op bijvoorbeeld "Like Gods of the Sun". no text supplied |
|
quote: Man, hij zingt eindelijk eens niet zo godsgruwelijk saai .. op TDH en SODWOL wordt je moe van zijn stem, hij zingt nu lekker afwisselend en varierend .. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |