|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vind juist dat de sfeer er heel erg aanwezig is! Fantastisch album! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: eBay Zenial |
|
Ah coverart van de nieuwe cd is klaar: Zenial |
|
quote: MOOOOOIIIIIII!!!!!! ben een echte bride fan en zelfs34.788%...complete kan ik goed pruimen,toch ben ik wel blij dat ze hierna weer de hardere kant zijn opgegaan en dat ook die geweldige grunt weer terug is! persoonlijke fafo's turn loose the swans the thrash of naked limbs(mini) like gods of the sun the light at the end of the world the dreadful hours en natuurlijk de live cd het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Mijn favo blijft The Angel And The Dark River.. The Cry of mankind |
|
quote: mmm,vind ik juist de mindere bride cd,te weinig vette riffs ,maar hij is niet slecht hoor het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
|
|
buh! Die "low quality samples" klinken niet slecht! *wil naar de winkel sprinten* |
|
quote: Dimmu Borgir - Spiritual Black Dimensions ripp off, 100%. Jammer. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: hmmf ik vind deze hoes van MDB veel cooler dan die van DB en in hoeverre kan je nou spreken van een "copie" Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Samples klinken ongeinspireerd en geforceerd. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Over hoezen maak ik me niet druk...maar de muziek doet me het ergste vermoeden... |
|
quote: quote: (van het My Dying Bride forum) Zenial |
|
Ik snap dat geleuter om hoezen nooit zo...voor mijn part zit er een witte inlay bij zonder artwork en 0,0 informatie... |
|
quote: Mja ik vind dat het wel iets extra's geeft. Het zet alvast de sfeer voordat je de cd beluistert. Maar de muziek zelf is natuurlijk wel het belangrijkste. Ik heb al een tijdje de live opnames van de drie nieuwe nummers die ze bij het concert in utrecht speelden, en die klinken erg in de stijl van The Light en Dreadfull, maar die twee nieuwe sampletjes vind ik weer wat meer weghebben van 34,788%... waarschijnlijk vanwege dat effect op de vocalen. Maar ik denk wel dat het een erg goede cd gaat worden Zenial |
|
Ik vind ook dat hoezen iets extra's kunnen bieden...maar als een hoes 100% klote is is een CD er toch niks minder om...hoe tegenstrijdig dat ook klinkt... Dus eigenlijk voegt die hoes ook niets toe dan... |
|
quote: Ik vind dit zelfs het beste mdb album ooit (ja echt waar? echt waar. Das niet erg true. Nee das nie erg true maar wel waar) Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: Niet tr00 maar wel een goede CD ja...beter dan die twee die erna kwamen... |
|
quote:Die vond ik nog erg goed...ik hoop dat die nieuwe me weer meer raakt...3 cd's "net niet" is toch teveel van het goede... |
|
quote: 87676566556%complete is inderdaad een gave cd maar die cd's erna vind ik toch wel weer heel gaaf(hard) alleen die viool die blijf ik toch een beetje missen,maar de nieuwe gaat meer richting like gods..,en das ook geen verkeerde plaat(zonder grunt,dus ben benieuwd of de grunt ook op de nieuwe ontbreekt) het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: Live werd er in de nieuwe nummers weer lekker gegrunt. Volgens mij is het weer redelijk in de stijl van dreadful (sorry doomy, moet je toch maar smaak krijgen om hem te kunnen waarderen ) Zenial |
|
quote:Mja...ik hou erg van de oude, harde MDB...maar tegenwoordig klinkt het zo geforceerd...en onecht... Maar dat vind ik bij alle reünies ook...dit voelt gewoon hetzelfde...vaag... |
|
quote:nou...eigenlijk...vind ik dat ik genoeg smaak heb...en deze MDB ga ik eens heel goed beluisteren voor aanschaf... (en dat hoefde vroeger nooit...wat voor stijlveranderingen ze ook maakten...), want 2x gedesillusioneerd zijn door één van mijn favoriete bands vind ik wel genoeg... [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 16-12-2003 2:18] |
|
Ik ben toch echt teleurgesteld in My Bying Bride... sinds "Like Gods Of The Sun" zijn ze in mijn optiek het spoor gewoon kwijt. Het meest storende vindt ik dat de Aaron ten tijde van "34.788% complete" heel duidelijk stelde dat de grunt nooit meer terug zou keren... Dit is de koers die wij varen en niemand die dat voor ons bepaald, was de strekking van zijn relaas. En dit alles omdat ze toen al 3 gruntloze platen hadden uitgebracht, en een groot gedeelte daar nog steeds over liep te mekkeren. En toen die knieval en weer terug op zogenaamde "oude vertrouwde paden" omdat de verkoop tegenviel. En als het nou goede platen waren... maar nee. En nu opeens ook nog eens half onder de schoenensmeer op het podium staan... wat willen ze nou. Hun plaatsje op "The best of gothic rock deel III" cd's hadden ze al, maar ook nog zulke gimmicks. En dat voor een band die vroeger altijd wars was van alle trends en z'n eigen ding deed. Wat dat betreft petje af voor Anathema en Paradis Lost dat zij wel gewoon datgene zijn blijven maken wat ze mooi vinden ondanks de verkoopcijfers... [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 16-12-2003 8:58] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |