|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ja |
|
Hmmm, op mijn normale versie staan alleen 6 nummers. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Zenial |
|
quote: Wat een goeie site vind ik dat toch. |
|
Wat is het stil rondom deze heren .... |
|
Valt wel meer hoor.... Ik las ergens iets over een 3cd-box en een DVD. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Allemaal oud spul, ik wil nieuwe nummers |
|
quote: Ja maar dit is een mooie aanvulling voor mijn collectie en jaaaa nieuwe nummers, graaaag! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-05-2005 22:34] |
|
Pff, even wat geld tussendoor verdienen met re-releases? Kom gvd nou eens met die beloofde dvd, prutsers! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Die zou idd eind April uitkomen.. Nog niks gezien Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: De beloftes begonnen al toen 2004 begon. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Mee eens. Ik vind het beetje misplaatst om wat "exclusif" tracks uit te brengen om een best-of te promoten, er was al de "Meisterwerk" - reeks, met als snoepje enkele niet eerder verschenen nummers/versies. Ik zoek wel naar dingen die ik echt mis in mijn collectie: -The Voice of the Wretched -34.788%... Complete ("Under Your Wings and Into Your Arms" is gewoon een machtig nummer) En die nieuwe DVD bevat wat recenter materiaal, dus die mag er ook wel bij. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: The voice... is echt een fantastische live plaat, de versie van "Symphonaire..."is zoveel vetter dan het origineel (qua geluid).. 34.788 % moet je gewoon hebben, en op je in laten werken, en dan kan het nog wel eens zijn dat je dat de beste MDB vindt. Is wel gebeurd met mij. Ik kocht hem niet omdat hij mij tegenstond de eerste keer dat ik hem hoorde. 2 jaar geleden alsnog gekocht (om de collectie compleet te houden), en een maand erna was ik er helemaal van ondersteboven. Die verzamelsjit met aanvullingen, gatver wat een ripoff zeg. Eerst die meisterwerken moeten kopen voor die paar nummers, en nu dus zeker weer. Ik dacht het niet. En de beste verzamelceedees maak je natuurlijk zelf, want iedereen heeft weer andere favorieten. Ik wil nog even afsluiten met de mededeling dat MDB een van mijn allerfavorietste bands is, en dat ik hun cd's blind/doof koop. Maar die verzameldingen mogen ze houden. |
|
Heb nu "Like gods of the sun" op. Heerlijke sfeer CD. |
|
Ben het met judge paul eens. Erg leuk natuurlijk zo'n box, maar het voegt niets toe. Ga hem waarschijnlijk ook niet kopen. |
|
Ik tijfel nog. Voegt niets toe inderdaad, maar eerst eens kijken wat ze er voor durven te vragen. Die DVD is trouwens weer uitgesteld, naar dit najaar geloof ik. |
|
Niks herkauwspul .. ik wil nieuwe tracks ... en dan aub ietwat lomper dan laatste 2 albums, die zijn me af en toe wat te lafjes |
|
quote: Maakt echt geen ruk uit. Alles maar dan ook echt alles wat m.d.b. uitbrengt is MAGNIFIEK www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik dicht mezelf graag een wat kritischer houding toe .. Moet zeggen dat laatste album wel weer aardig was, maar die daarvoor ligt hier fiks stof te happen .. |
|
quote: Bij mij is het juist andersom. De nieuwste heeft ondertussen meer gewicht aan stof dan aan cd terwijl ik die daarvoor af en toe nog wel eens op wil zetten. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Vindt jij Light at the end .. en Turn Loose .. zeker ook mindere albums? Valtr me namelijk op dat je onder MDB liefhebbers wat dat betreft een tweedeling hebt |
|
Turn loose is mijn favoriet. Darentegen vind ik the light... inderdaad een wat minder album. Ik vind die 2 qua sfeer ook niet echt vergelijkbaar. Hoewel ze wel raakvlakken hebben. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Hehehe die raakvlakken tussen die twee albums zijn imho de gaafste elemten van MDB .. Vooral Turn Loose heerscht zo gruwleijk door de sfeer op dat album, vele donkerder en depressiever dan later werk |
|
quote: Mag ik opmerken dat het daarna alleen maar naar beneden is gegaan qua niveau? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |