![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Als dat zou kunnen. ![]() ![]() |
|
quote: was die tip voor mij? Zie de allerlaatste post op het Heavy Metal Forum ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hmm My Dying Bride vind ik toch nog echt tig keer beter dan Cryptal Darkness, en dan vooral de zang. ![]() |
|
quote:Niet speciaal, tip in het algemeen ![]() I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
![]() webcam fotootje van mijn MDB collectie Ghehehehe en Ja, ik verveel me ![]() Zenial ![]() |
|
volgens mij heb jij sommige nummers dubbel ![]() In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
Mwoah... wel wat jah... ghehehe... Maar ik moet nog meer LPs hebben, en die demotape! Argh zoveel MDB dingen te koop, zo weinig geld... ![]() Zenial ![]() |
|
I know, ik heb nog niet eens alle "regular stuff" van MDB. Ga ik binnenkort toch es aanvullen, te beginnen met de DVD denk ik. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
quote: ZOnde van die Meisterwerks (geld-uit-de-zak-klopperij) en die Voice of the Wretched (Live albums blijft een paradox)... Wel tof dat je al die ouwe zooi hebt ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Live album een paradox? Het is behoorlijk tof om MDB live te horen, ook op cd. En die meisterwerk cds zijn idd een beetje overbodig, eigenlijk alleen om mijn verzameling compleet te krijgen ghehehehe Zenial ![]() |
|
quote: Ieder "Live Album" is een paradox imho. Het is wel tof om bij een My Dying Bride optreden te zijn (erg tof zelfs) maar waarom naar een Live-CD luisteren? Vooral omdat MDB de nummers live zoveel mogelijk probeert te laten lijken op de studio-versies. Dan is een Live cd alleen maar een studio-album maar dan slechtere kwaliteit ... imho Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
My Dying Bride blijft gewoon geweldig. Vooral de stem vind ik echt ![]() Ik hoop ze echt nog heeeeeel erg vaak live te zien ![]() ![]() ![]() How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today ![]() |
|
quote:ik heb er 4 cd's van en heb al nummers dubbel ![]() |
|
quote: deze zal je verbazen... ikzelf vind hem erg goed iig Je moeder. ![]() |
|
quote: zo 1 moet ik nog eens van me Moonspell collectie maken.... :p My Dying Bride... erg heerschende band had vandaag nog The Light At The End Of The World in me discman.... en vannacht de hele nacht naar As The Flower Withers (of hoe schrijf je het?) waren live ook erg de moeite waard!! alleen jammer dat iedereen van de groep waarmee ik naar wacken was.... het optreden aan het afzeiken was.... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
quote: MDB is fantastisch beste albums zijn: 1. The angel and the dark river 2. the light at the end of the world 3. turn loose the swans Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: je weet de reden... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 11-02-2003 23:24] Je moeder. ![]() |
|
quote: van jou wel... maar de rest ![]() ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
quote:the angel ande the dark river ![]() ![]() |
|
quote: Vroeger speelden ze live toch veel fijner. Maar dat heb jij niet gezien. ![]() ![]() |
|
Op Wacken 2002 vond ik het anders een prachtig optreden. Echt wel mooi. Jammer dat ik koppijn had ![]() ![]() |
|
Op wacken vond ik het ook een fantastisch optreden ja. Alleen jammer dat nog zoveel andere mensen dat ook vonden en dat ik zo nodig helemaal vooraan wou staan... hehehe... ik werd bijna fijngeperst daar... Zenial ![]() |
|
My Dying Bride + Candlemass waren eigenlijk m'n hoogtepunten op Wacken. Ja, en Vomitory, maar die waren te vroeg om echt uit je kneiter te gaan. Wel triestig. Ik ben helemaal geen doomhead, maar de death + black metal bleef flink achter. MDB is echt wel een gave liveband. Als ze in NL komen ga ik ze denk ik nog wel een keer kijken! ![]() |
|
...en weer is iemand bekeerd ![]() Zenial ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |