|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die gaan we dus aanschaffen. Ofzo. |
|
Eindelijk! Damn, wacht ik ook al een poosje op... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Eindelijk weer een MDB DVD. Al zal hij de eerste DVD nooit kunnen overtreffen denk ik. |
|
Cool! Op de site stond een tijd geleden een verzoek aan fans om MDB-gerelateerde kunst in te zenden, om zo een verzameling op die DVD de plaatsen. Ben benieuwd of dat nog wat geworden is! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Laat ze maar echt goed nieuw werk uitbrengen ipv teren op oud succes ... |
|
quote: Sjezus, wat ben jij een zeikerd zeg.. ook al zouden ze nieuw werk uitbrengen, dan nog zou jij gaan zitten zeiken dat de zang dan kut is en de melodie lijnen niet goed genoeg. Nouja, ik ben benieuwd naar deze dvd! |
|
Ik noem het liever kritisch ... ik hou ervan als een band goed werk aflevert en niet verzamelaar na verzamelaar en live album na bullshit aflevert .... |
|
Er bestaat ook nog zoiets als TE kritisch, oftewel een oude zeur! |
|
quote:Oh ja, dat album van vorig jaar is natuurlijk totaal verwaarloosbaar en complete shit! [/sarcasme] "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Inderdaad, de zang is immers niet meer wat het geweest is. [/voorspelbaarheid] |
|
quote: Is het een actie van de band of een actie van het label? Dat is natuurlijk een groot verschil, en aangezien de laatste paar cd's van "my dying bride" de pannen van het dak af heersen is de stelling dat "my dying bride" teert op oud werk toch net een brug te ver. |
|
quote:Ik denk dat een band met een status als MDB zelf behoorlijk de vinger in de pap heeft van de releases ... en voor de bakvissen: laatste album was idd goed (op sommige stukken zang na) maar tel eens hoeveel verzamelwerkjes daarom heen gereleased zijn ... Je kunt je ook als ene groupie opstellen he ... |
|
quote:Yeah baby! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Muh, het is wel waar, "songs..." is zeker niet slecht maarde zoveelste verzamelaar Ze hebben al héél uitgebreid verzameld vind ik. Die nieuwe DVD koop ik wel: leuke herinnering en nieuwer materiaal live gebracht I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ze hadden toch ook een eigen label opgericht? Of zitten ze zelf nog bij Peaceville. Overigens vind ik dat Jenje best een punt heeft in bovenstaande discussie. De reactie van Mayo vind ik het gezeur. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Feit blijft dat die laatste drie een stap terug zijn. En dan vind ik met name die laatste een dieptepuntje. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Die gelukkig eindigt met een hoogtepuntje Maar ben ook wel benieuwd naar wat ze allemaal op die nieuwe DVD hebben gestopt... Zenial |
|
Iemand de DVD al in huis? Ben benieuwd hoe ie is... Gisteren uitgekomen! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Het wordt nooit meer zoals vroeger!! Zo, hebben we dat ook weer gehad... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Juist wel! En dat is het euvel. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Net de DVD binnengekregen, heerscht enorm!! Supergeluid, beeld is goed, meerdere camrea's... Weer een aanrader! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Dinges, de gitarist, uhm... Andrew heeft een eigen label opgericht om kleine bandjes te helpen. Geloof dat the Prophecy (voorprogramma in NL / EU 2 jaar geleden) daar ook op zit. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik heb pas geleden de box Anti-Diluvian Chronicles aangeschaft. Het is een mooie box met drie CD's die redelijk goed een overzicht geven van alle CD's die MDB over de jaren heeft gemaakt. Soms begrijp ik echter de keuze voor sommige nummers niet echt. Zoals Black God, de soort outro van het geniale Turn Loose the Swans, bijvoorbeeld. De live versie van The Forever People op Dynamo '95 is, ondanks de geluidskwaliteit, wel leuk. En ook het laatste nummer, The Sexuality of Bereavement, is gaaf, omdat dit nummer bij mij weten nog niet eerder op een verzamelaar heeft gestaan. En gelukkig staan mijn favo nummers er ook op: The Trash of Naked Limbs en Turn Loose the Swans. |
|
Ik vond het echt een waardeloze release. 3 cdtjes in promohoesjes. En 3 remixen als exclusieve shit. Die van Katatonia was ook al zo stom, maar daar zat nog een dvd bij tenminste. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |