|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
je valt in herhaling Je moeder. |
|
Die verzamelcd zal wel een idee van Peaceville geweest zijn. Want er is precies eenzelfde van Katatonia verschenen. Waar de band wel aan meegewerkt heeft om toch nog een redelijk product richting de fans af te kunnen leveren. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: En je moet niet zo janken en blij zijn met wat ze uitbrengen, want alles wat My Dying Bride doet en uitbrengt heerscht en is goed. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Nog een keer hetzelfde hou ik anders ook niet zo van....maar zoals gezegd zal dat meer aan het label liggen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Krijg aids en sterf, als je iet wat verder kijkt zie je dat MDB er de laatste gruwelijk uitgespeeld wordt door tal van doom/death bands ... |
|
quote: x onmeunig veule. Vuile typhus bitch [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 06-11-2005 21:19] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Geweldig weer die intelligentie |
|
My Dying Bride moet gewoon weer even een vette nieuwe cd uitbrengen en dan is er niks aan de hand. no text supplied |
|
En hun fans eens wat minder lang laten wachten op albums en dvd's en niet de boel 'warmhouden' met overbodige verzamelalbums. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Denk ik *jeeeeeeeeuj* MDB nieuws, open ik het topic.. alleen maar gezemel. Grmbl!! Wachten op een nieuw album inderdaad, of wat leuke tourdata in NL. |
|
Net op eBay de 7" The Sexuality of Bereavement gewonnen bij een gebruiker die claimt de vrouw van Martin Powell te zijn. Als het goed is zet hij z'n handtekening er ook op. |
|
Ja dat was ik! Cradlegroupie!!11! Maaruh, tof! Beetje leuke prijs? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Afgelopen zaterdag vernomen van meneer Aaron zelf dat zij ivm hun nieuwe album eind december of begin januari ons landje zullen bezoeken voor een aantal concerten. |
|
Eerst nieuwe album horen |
|
quote: Eindelijk weer! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ow yeah! Ik kom ook |
|
quote: Oh, ja, mooi man stomdronken met Aaron praten bij de biertent. Jammer dat hij een beetje bang voor mij was, hehe www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Hij is volgens mij gewoon verlegen. Aaron Stainthorpe schijnt namelijk ook enorm last te hebben van plankenkoorts. |
|
quote: Hij was inderdaad erg verlegen ja. |
|
Is publiekgeheim dat hij optreden niet leuk vind ... |
|
quote: Een AANTAL concerten nog wel. |
|
quote:*SPLUT* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanwezig!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |