|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dan alweer? lekker snel |
|
quote:*vast sparen gaat* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: +1 Verrassend triviaal |
|
quote: daarnaast ben ik ook erg benieuwd naar de titel van deze plaat... |
|
Happy shiny people of zo signature |
|
quote: Ikke niet, word toch wel weer een leuke titel, SHAMPOO [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 29-06-2008 20:36] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Geweldige set op hellfest... Here in the throat The songless bird From darkest skies And I walk with them The cry of mankind The snow in my hand |
|
quote: zalig nummer om diep triest van te worden en nadien met een traan in het oog recht te staan en het zonlicht te zien signature |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
En het nieuwe album is weer met viool! |
|
Hmm .. KLINKT interessant .. |
|
Hopelijk beter dan de vorige. Die draai ik nooit meer. Graag meer in de lijn van "Songs of Darkness, Words of Light". When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Dit wordt een erg fijne kerst dit jaar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
komt toch pas volgend jaar uit? |
|
Ik dacht deze maand. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
|
|
Tshja, fijn zo'n nieuwsbericht als het niet te verifieren valt. MDB website: For Lies I Sire is the title of the forthcoming opus of My Dying Bride, their tenth studio album. No official release date has yet been given, but we have been given a glimpse of what is to come in the album title and the track list, which reads as follows: (read more) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik hoop vóór de kerst. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb het opgezocht. Het wordt idd begin 2009. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Waar heb je dat gevonden dan? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
*insert random opmerking over traagheid van doom releases* Zenial |
|
Maarrrr, met viool! Hopelijk wordt het wat meer richting oud werk, laatste vond en vind ik erg sterk. (die vind ik ook vleugjes oude sfeer hebben) [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 18-11-2008 14:43] |
|
quote: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.Net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=109063 When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hopelijk spelen ze aankomend weekend alvast een nieuw nummer, zal mooi zijn. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |