|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Op Waldrock, Graspop en Metalcamp stonden er anders allerlei mannen en vrouwen te gillen. |
|
quote:Ja dat klopt .. maar dan vragen we of MMayo d;r mond een keer wil houden .. |
|
quote: Alsof jij naar concerten gaat, bij concerten staan er geen geraniums om achter te zitten gluren naar mensen met een leven. |
|
quote:geraniums for teh win Oh enne: honger? |
|
quote: Nee gefrustreerd omdat jij niet mee wil naar Stonehenge |
|
on topic..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Jammer dat My Dying Bride niet op Stonehenge speelt? |
|
quote:Stimmt! Als Anathema al een keer headliner was, waarom MDB dan niet vraag je je af. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:TOEN ik nog bij Atak werkte meldde de boeker daar dat MDB niet op kleine podia wil spelen ... |
|
Edit : Hee, nu ben ik opeens JP... Ik post hem opnieuw als Lampje, mijn huidige username.. [Dit bericht is gewijzigd door judge paul op 28-07-2006 18:41] |
|
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 28 juli 2006 13:11 schreef MMayo het volgende: Op Waldrock, Graspop en Metalcamp stonden er anders allerlei mannen en vrouwen te gillen. -------------------------------------------------------------------------------- Op graspop miste ik het begin (jaja, ik moet me schamen), de andere twee was ik niet aanwezig, maar jij haalt een zin van mijn statement weg bij je quote !!! Wat ik dus frappant vond in de Tivoli, was dat de hele band al stond te spelen (en toen klapte ik natuurlijk), maar pas toen Aaron het podium op kwam begon het echte geklap (en gegil) pas ! Nou vraag ik je ?!?!? |
|
goffer, doe ik het gewoon nog een keer..... lampje |
|
Typisch een geval van 'blikvanger'; ik vind de rest van de band trouwens te statisch voor woorden en heb me tijdens de laatste My Dying Bride tour bijna omver gegaapt van verveling; nogal uitverkoperig meeliftend op Opeth succeselementen en een minimaal gruntaandeel. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ehmz.... MDB was daar veel eerder mee hoor |
|
Ik wou net zeggen. Dat moet Mutilator toch wel weten? |
|
quote: Waar bedoel je precies mee? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Opeths succeselementen, lijkt me. Ik weet ook absoluut niet wat je eigenlijk wil zeggen. Opeth en MDB lijken helemaal niet op elkaar. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Wat bedoel je hiermee? |
|
Dat er meer mensen zijn die niet zo moeten zeuren Zenial |
|
quote:Ik las dat je in het ziekenhuis lag, dus deze uitspraak zal wel door de medicatie komen ... |
|
net weer eens die "afwijkende" cd van hun gedraaid (31.9999999% of zoiets) blijft toch ook wel een schitterende cd. |
|
quote: Dat is goed nieuws! |
|
De band kon mij, helaas, tot nu toe nog niet echt bekoren, maar na al deze positieve reacties ga ik hun nummer zeker nog een keer goed luisteren. np: nieuwe album van Celtic Frost |
|
quote: Softer klinken..langdraderige nummers... quote: Zou je ook inhoudelijk willen reageren ipv tevergeefs op de persoon trachten te spelen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |