|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Origineel en goed gaan niet altijd samen Claw (kijk maar naar Izegrim ) |
|
Ken je dat uit je hoofd, of kon je effe spieken? Maar ik vond het ookal een vreemd nummertje geworden. |
|
quote: Eeuhm? CD1: brute Death/Doom met alleen Grunts. CD2: 2 Piano/Viool/Cleane Zang-only nummers. Viool speelt grote rol; Grunts/Clean gemixt. CD3: Geen Grunts meer. Eerdere cd's eentonig? In het rijtje As the Flower Withers - Turn Loose the Swans - The Angel and the Dark River zit juist grote variate. Met The Light at the End of the World brachten ze niks nieuws meer ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik ken de namen van cd's van bands die ik goed vind Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Klopt. Maar wel met My Dying Bride. Want zij heerschten. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:herstel: heerschen |
|
quote: Neuh, eigenlijk heerschte Martin Powell gewoon, maar die heerscht ook niet meer want die aap zit nog steeds in Cradle of Filth terwijl ie in Australie had moeten blijven met Cryptal Darkness Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Up yours .. The Light .. vind ik echt meesterlijk, Die laatste iet wat minder maar nog steeds erg hoge kwaliteit muziek. |
|
The Light... komt toch niet in de buurt van meesterwerken als The Return of the Beautiful, The Cry of Mankind of Your River ? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Turn Loose the Swans vind ik allerbeste album. Maar daarna toch echt eerst Light en dan de Dark river .... |
|
quote: The Cry of Mankind is ook echt een Campus nummer. Die moet je wel leuk vinden, is het niet? |
|
quote: niet voor niets ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
AAHHH studenten ... Campus is echt niet metal meer zelfs Flatrock word metalloos |
|
quote: Wie woont er dan ook op de campus? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ikke niet .. maar aangezien jij er meer verkeert dan ik, past die pet jou beter dan mij. |
|
Ik woon ook niet op de Campus, ook nooit gewoond en al jaren niet meer op een flatfeest geweest. |
|
quote: Ik woon op een boerderij 90% van de ceedee's in een straal van 1 km hier zijn metal, true he? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
flatrock heb ik het over aan de calslaan, gratis, goedkoop bier goedkoop vreten en goede muziek alleen nu zit er nog maar 1 metalhead in de organisatie |
|
Ook nog wat pullen van die avonden over? |
|
is geen avond, is een dag |
|
Was niet eerder aanwezig dan 's avonds... |
|
Aha .. kut voor je . |
|
Wat je niet weet kun je ook niet missen, hoop ik dan maar. Ik kkom er nu overigens niet meer achter hoe het is. Heb daar geen insiders meer. |
|
tja .. bitter haervest speelde er een cover van my dying bride (slinkse manier on topic) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |