|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Nee das off topic. |
|
Ik doel op wat je -meer- over deze band denkt te weten itt mijn post stukje terug. *Denkt met weemoed terug aan oa het Dynamo 1995 concert* The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nieuwtje: het nieuwe album is gelekt! Als je goed zoekt kun je hem op soulseek vinden. Heb hem zelf ook al gehoord, het moet nog inzinken, maar ben nog niet echt onder de indruk. Klinkt als een soort technischere Songs of darkness.. part 2. |
|
Hmmm, mal hören... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Benieuwdheid! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: erg gaaf was dat toen... en teringheet in die fokking tent In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Hmm, vanavond eens op zoek gaan naar dat nieuwe album dan. |
|
wat is er mis met effe wachten tot hij uit is en m dan effe halen? ik kan wat er uitkomt al niet eens bijbenen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik haal m toch wel, van die band moet ik alles hebben, maar ben dr wel erg benieuwd naar. Dus vandaar dat ik m even luister op die manier, en dan kan ik m later mooi bestellen. |
|
Dude! Ben jij vrouw of zo? |
|
Heb je het nou tegen mij, of wat? Anders leg m ff uit ofzo... |
|
Laat maar! *schopt een paar keer* Ik wil m'n kwartje terug. |
|
? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ben ook wel benieuwd, al zal het waarschijnlijk wel tegenvallen. |
|
De Hippieness heeft je hersens (voor zover aanwezig) aangetast. |
|
eigenlijk zou t wel fijn zijn als ze weer es iets zouden doen dat een klein beetje fris en vernieuwend zou klinken, maar das natuurlijk niet wat we krijgen, die met die spin en dat getal was al een financiele nekslag, al wat daarna kwam is mij eigenlijk te ;op safe' ... kijk, ik vinnut lekkere muziek en heb alle shit netjes in de kast maar mn voorkeur gaat toch uit naar de eerste 7 cd'tjes In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Mee eens, hoewel ik The light at the end of the world, en ook zeker The dreadfull hours zeker geen slechte platzen vind. Songs of darkness, words of light vond ik dan wat minder. Maar eigenlijk gaat er niks boven Turn loose the swans, hoewel 2 bovengenoemde platen toch wel in de richting komen. |
|
TLTS is uberheersch .. TLATEOTW is toch een goede tweede imho .. |
|
Ik vind ATFW samen met TLTS de beste albums. |
|
Ook erg goed die .. maar ik vind de sound en productie op de Light.. beter en daarom die dus tikkie beter Laatste twee doen me niets eigenlijk, nummers hebben die beklemmende sfeer niet meer .. had gehoopt aan de hand van de hoes dat ze weer wat intenser zouden worden ... |
|
quote:my thoughts exactly. |
|
Hmmz, wat mij betreft is TLTS ATFW TDH TAATDR LGOTS SODWOL TLATEOTW TPSEEPDDDC de juiste volgorde van de full-lenghts. Maar ze zijn eigenlijk allemaal briljant. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Welke??? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |