|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het verlies van Martin misschien? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Mja mja ... |
|
Ik vind The Light... geweldig, maar Turn Loose the Swans weer een stuk minder. Songs of Darkness prima, maar the Dreadful Hours prut. Angel and the Dark River en As the Flower Withers zijn mijn twee favoriete albums, Like Gods of the Sun vind ik dan weer zozo. Ik zal van MDB dan ook zeker nooit blind een CD kopen, omdat ik het gebodene uitermate variabel vind. Desondanks blijft MBD over het geheel natuurlijk een wereldband She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: lgots vind ik best prettig. A kiss to remember maakt heel veel goed. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Wat vinden jullie trouwens van Heroin Chic op Complete de meesten zeggen van 'ruk'maar ik vind het een typisch m.d.b. nummer qua sfeer. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Gods of Sun is idd aardig .. maar me iets te wisselvallig in kwaliteit .. die Trinity verzamelaar is ook erg goed by the way |
|
quote: Zijn gewoon alle drie de m-cd's op 1 schijfje. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Klopt, maar ik heb een hekel aan mcd's .. zo snel afgelopen .. dus die verzamelaar is ideaal |
|
quote: Maar 't staat wel leuker in je verzameling, ghe ghe www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Trash of Naked Limbs is hun beste nummer IMHO samen met Turn Loose The Swans. |
|
Hmmm hmmm joa .. iig erg sterke nummers |
|
quote: 24 euro op ebay zien staan haha quote: |
|
quote: Met de verzendkosten erbij zal je dus op een goede 30 euro uitkomen. Dat is het niet echt waard lijkt mij. |
|
quote: Ja gave nummers. Voor het snelle kippeveleffect zet ik "I Am The Bloody Earth" op. Loeihard. Ik vind trouwens alle albums gaaf, alleen die witte vind ik wat minder. Wel gave nummers, maar wel een beetje langdradig. Sowieso vind ik de producties van MDB vanaf de TLTS helemaal te gek. Ik heb trouwens nog ergens een poster liggen van 1 bij 2 meter van TLTS. Gekocht bij het concert in paradiso. |
|
Die witte vind ik juist het beste, samen met Turn Loose the Swans natuurlijk. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: Ik vind de laatste juist wat tegenvallen (op A Doomed Lover na uiteraard), terwijl ik Dreadful en The Light.. erg goed vond. Dreadful was zeker een groeiplaat die er uiteindelijk zelfs sterker uitkwam dan The Light. En ik vind Turn Loose nog steeds hun beste cd, dus wat dat betreft pas ik niet echt in de tweedeling. Mijn smaak past nooit ergens bij Overigens vind ik die 3-cd box echt schandalig, zeker na de vrij overbodige Meisterwerk cds waar al Niks op stond wat ik nog niet had. Zenial |
|
Dreadful pakt mij niet ,... Songs of .. is voor mij een enorme groeiplaat, begint me elke keer beter te klinken terwijl ik bij Dreadful hetgevoel heb herkaiwde shit te luisteren ... DVD's vind ik sowieso niks aan .. gaat mij puur om de muziek .. |
|
quote: Jeetje, dit zouden mijn woorden kunnen zijn. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Nieuw fotootje gemaakt Zenial |
|
quote: Zo even onze ogen uitsteken. Ben al blij dat ik de DVD, singeltjes en CD's heb. |
|
Wat is dat groene doosje aan de linkerkant? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: The stories boxset. Met de 3 minicd's. En gesigneerd boekje Zenial |
|
quote: Ah zullen wij trouwen? Dan zet jij mij in je testament neer en als je dan per ongeluk komt te overlijden.. erf ik al je MDB dingetjes |
|
quote: Patser! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |