|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat was wat hij vertelde.. ben benieuwd |
|
Na zullen er dan was 2 zijn .. ze doen geen middel/kleine zalen dus dan blijft er weinig over |
|
Zal wel weer metalfest worden dan |
|
Jenje, je moet niet zo zeuren. lampje |
|
quote: +1 |
|
quote: De keer daarvoor stonden ze in Het Patronaat, ook niet bepaald huge.. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Koopt nieuw cd blind zodra ie uitkomt: - Zenial Aanwezig bij concerten in NL: - Zenial Jenje moet niet zo zeuren: - Zenial Zenial |
|
Beter nieuws dit, My Dying Birde heerscht, jawel. |
|
quote: Zeker, zeker. Ik hoop op de terugkeer van de viool. |
|
Mwa, dat hoeft niet van mij. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 27-07-2006 21:02] |
|
Ach vind het ook zeker niet erg als de viool niet aanwezig is op de nieuwe plaat. My dying bride is gewoon geniaal, met én zonder viool. [Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 27-07-2006 21:06] |
|
quote: |
|
quote: Mwah hij had het over dat hij een het nieuwe album ging promoten enzo, denk niet dat het een festival gaat worden. |
|
Mwoah, was in 2000 ook zo, hadden ze net TlATOTW uit, en op metalfest promoten. Maakt me verder ook geen zak uit, ik ga er toch wel heen, hehe |
|
Koopt nieuw cd blind zodra ie uitkomt: - Zenial - Jenje Aanwezig bij concerten in NL: - Zenial - Jenje (afhankelijk van locatie) Jenje moet niet zo zeuren: - Zenial - Jenje En toch koop ik die meuk elke keer weer ... |
|
Zo istie braaf! |
|
Koopt nieuw cd blind zodra ie uitkomt: - Zenial - Jenje Aanwezig bij concerten in NL: - Zenial - Jenje (afhankelijk van locatie) Jenje moet niet zo zeuren: - Zenial - Jenje MMayo moet niet zeuren - Jenje |
|
quote: Nouuuuuuhouuuuuuu |
|
Ik koop het ook blind, alleen die eeuwige verzamelzooi koop ik niet. Ooit een keer eentje gekocht, en dan heb je eigenlijk alles al. Om zo'n verzamelding te kopen voor 1 of 2 nummers, dat gaat me toch iets ver. In dat opzicht heb je helemaal gelijk Jan ! Mini's koop ik gewoon wel, en naar concerten ga ik ook gewoon heen, behalve als het helemaal in Delfzijl is. lampje |
|
1. Ik woon in Assen 2. My Dying Bride wil ik in een redelijke zaal zien, open air is het kut |
|
Ik heb ze 3 keer open air gezien, alle keren in een tent : Niets mis mee, want in een zaal spelen ze net zo goed en klinkt het net zo goed. Het enige verschil is dat er op een festival ook vaak veel mensen zijn die er niet speciaal voor komen. Maar daar merk je enigszins vooraan helemaal niets van. MDB krijgt het publiek op een festival vaak ook zonder enige moeite plat. Dat komt ook omdat de vaste MDB aanhang altijd weer geraakt wordt (zoals ik), en die sfeer heeft altijd weer invloed op het publiek dat MDB niet kent. Je moet gewoon zo vaak mogelijk gaan, hahaha. Assen.... Dat is iig iets dichterbij. lampje |
|
Ik vind de muziek niet "passen" open air ... Zelfde als een Opeth bijvoorbeeld ... Vind Open Air eigenlijk sowieso kut ... Enige voordeel is dat je neit in een warm hok staat |
|
Niet passen.... ja, ik snap wel wat je bedoelt, maar in een tent valt het allemaal nog wel mee. Waar ik dus weer moe van word bij een gewoon MDB concert zijn de reacties van vrouwen/meisjes tov de zanger : ooooohhhwww Aaarrrooonnn : I Love you ! Staat de hele band dus al te spelen, en pas als de zanger het podium op komt gaat het publiek gillen, gatver. (Tivoli Utrecht...) Daar heb je open air geen last van ! lampje |
|
quote: Opeth was op Metalcamp anders flink geniaal open air. En MDB ook uiteraard. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |