|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
MDB is en blijft goed. Maar of een gecoverde versie zzo leuk is...? |
|
Echt wel ! Bestel onze demo maar, staat erg goeie versie van Turn Loose the Swans op! |
|
Pfew, ben ik dus mooi niet de enige die dat een wereld album vind. Dat ding heerst... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: dude, het is dat ik de namen ken maar het staat best raar zo in de tekst en die laatste sear me vond ik persoonlijk het beste... Je moeder. |
|
quote: Anders zijn het van die bekken vol, hè (om te typen dan)? Maar het ziet er inderdaad niet uit. Die laatste "Sear Me" vind ik nu juist het saaist. Oh well, lekker belangrijk. Touché, pussycat! |
|
Het origineel is natuurlijk het beste. Punt. |
|
quote:ik vind like gods of the sun tog zeker wel nieuwe elementen bevatten en niet vergelijkbaar met een ander album. the light at the end of the world daarin tegen hadden ze beter niet uit kunnen brengen. het brengt niets vernieuwents, ze doen de eerdere album's gewoon weer ff over. she is the dark is btw wel een zeer heerschend en mooi nummer. |
|
quote: alleen TTONL ? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
In tegenstelling tot wat boze tongen beweren 'val' ik niet voor de doom, maar MDB en Candlemass heerschten echt wel live. Candlemass is ook gaaf op CD -- MDB vind ik dodelijk saai en te sentimenteel. De latere albums uitgeblust, en de eerdere albums vind ik eerder death metal zonder 'punch' dan eh, al die zooi waar jullie het over hebben . Maar live erg gaaf ja. |
|
Neeee niet tegensputteren dwaaltje, bow down to your doom! |
|
quote:"The Trash of Naked Limbs" [edit] Oei, vergeet ik toch helemaal "IATBE"! [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 13-02-2003 11:54] Touché, pussycat! |
|
*HOP SCHOP* Now Playing : The Angel and the Dark River. Toch blijft elke MDB cd steeds boeien, ze lijken op elkaar mara toch zijn hebben ze allemaal iets unieks. |
|
quote: dat ze op elkaar lijken vind ik absoluut niet erg, aangezien ze dan allemaal goed zijn. Ik heb al hun cd's en bij geen enkel nummer heb ik zoiets van: "nee". Ik ben dan ook erg benieuwd naar de nieuwe cd. |
|
quote:Ik vind ze niet zo erg op elkaar lijken, er zitten natuurlijk veel overeenkomsten in, maar ook veel verschillen. |
|
hmm... voor mij heeft de laatste cd dus echt niet iets unieks... The Light At The End Of The World on repeat zullen we maar zeggen. Maar eerlijk is eerlijk! MDB is een geweldige band! I Find That I Am Not There... |
|
Heb nu "Like Gods of Sun" op staan, zitten enkele erg goede nummers tussen, maar ik mis toch de grunt erg op deze cd. |
|
quote: Op The Angel mis je de grunt helemaal niet imho. Dat is wel apart. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Die nummers zijn sterker vind ik ... bij LGOS had ik op enkele moinenten een grunt mooier gevonden |
|
Like Gods vind ik eigenlijk ook een veeeel mindere cd dan The Angel and the Dark River. Maar For My Fallen Angel is natuurlijk wel prachtig. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
I agree ... |
|
quote: Dude!! Heb je "Le figlie della tempesta" wel goed beluisterd? Heb je de blastbeats in "The raven and the rose" gehoord? De tekst van "The deepest of all hearts" gelezen? Op het eerste gehoor lijkt The Dreadful Hours misschien op The Light at the End of the World, maar als je wat beter luistert hoor je zoveel nieuwe dingen die hiervan toch echt wel een compleet andere plaat maken. Heb net trouwens weer een mooie toevoeging voor mijn MDB collectie gekocht. Een 'The Light at the End of the World' muismat Zenial |
|
Cool .. hoe kom je daar nou weer aan dan?? |
|
quote: Tja dan zal ik toch echt Dreadful Hours maar weer eens uit de kast moeten trekken! MDB blijft gewoon goed! wanneer komt er weer een nieuwe plaat? I Find That I Am Not There... |
|
Ik vind Dreadful hours ook wat minder hoor, technisch zit ie wel goed in elkaar, maar ik mis wat sfeer ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |