|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oh ja, dan is het weer operationeel? Ik wacht met spanning af. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Donderssss.. typisch MDB inderdaad. Geweldige plaat genieten! |
|
kutband |
|
Ga je mond spoelen. |
|
quote: Stomme Frnk! |
|
is ie als TDH en SOD ? |
|
quote: Hest geen Soulseek? |
|
Nope .. call me old fashioned .. |
|
't lijkt me toch beter om zelf te luisteren en oordelen. Maar wie ben ik? |
|
Moah, als ik veel reacties hoor van dat 'ie op Songs of darkness lijkt hoeft het van mij al niet meer eigenlijk. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Meer qua sfeer (is er niet veel) en productie. De muziek en rifjes etc. zijn bestwel LATEOTW achtig. Het is minder rechtoe rechtaan dan SODWOL, je moet het meer laten inzinken. Geef het een poging zou ik zeggen. |
|
Ik vind m geweldig, tot nu toe, heb vanmorgen ff vlug de nummers doorgeskipt voor mn werk, en zit m nu uitgebreid te luisteren. weer vertroud als altijd, lijkt tot nu toe qua sfeer en feel op The dreadfull hours imo. |
|
Qua sfeer past ie wel in de latere cds thuis ja, geen grondige verrassingen. Verder wordt er veel gezongen, weinig gegrunt, weinig instrumentaal. En er zitten genoeg interessante dingen in dat ik er na drie keer luisteren nog weinig over kan zeggen, eerst nog vaker horen... Zenial |
|
Vandaag is de release van Deeper Down! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
? Wat is dat dan? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
De nieuwe Mini CD van The Bride met de nummers "Deeper Down", "The Child of Eternity" (die niet op de nieuwe plaat komt) en de Sinamorata versie van "A Kiss to Remember." Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Boehoe Ik vind die afko's stom! |
|
quote: Dat vind ik wel jammer, hou wel van afwissling grunt/clean. |
|
Mja heb hem nu vaker geluisterd, en ik vind hem wel wat eentoniger ja. Zijn nog steeds goede nummers, maar zitten niet echte uitschieters bij. Meer af+toe een leuk stukje. Heb ook het idee dat er minder melodielijnen in zitten... vaak twee gitaren die precies hetzelfde spelen, en de keys worden meer gebruikt voor af+toe een geluidseffectje dan echt een melodie erbij... Aaron's cleane zang is er wel weer op vooruit gegaan. Zenial |
|
Ik vind er na 1 luisterbeurt weinig aan, om niet te zeggen slaapverwekkend, hopelijk groeit ie.. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: |
|
Lijkt me niks idd, dan past ie niet mer in mijn cd kast .. wanneer komt dat kreng uit eigenlijk |
|
Begin oktober geloof ik... |
|
quote: Sinds midden 90's heb ik deze band al niets meer zien produceren wat boven 'kleine depri meisjes' muziek uit komt. Jammer eigenlijk. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |