|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat publiek was gewoon mat. Na even headbangen merkte ik dat daar niemand in meeging...een bende zoutzakken was dat daar Even wat over de laatste albums...."The dreadfull"... pak ik vaker op dan "Songs..." terwijl die laatste wel wat lichter klinkt, ik weet niet hoe ik dat anders moet omschrijven...maar ik vind de voorganger net zo'n aparte sfeer hebben. Maar tegen "the light.." kunnen die laatste twee voor mij nooit op. Iemand nog een exemplaar van "34,..." op overschot? [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 02-06-2005 17:29] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik vind die dvd juist erg gaaf, vooral dat optreden in Polen. Wat een enthousiasme in het publiek, spandoeken en een grote edit voor jenje: rondhupsende, rennende, chaotische, springende bende. Maar inderdaad, het geluid is maar zo zo. Zo beter dan? Jeetje, ik kom uit Zwolle hoor [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-06-2005 13:07] |
|
... hossen ... |
|
Zucht.. ja.. jeweetwel.. hops hops hops of wilde jij het een pit noemen? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-06-2005 13:07] |
|
Heb de dvd niet .. zal ik ook niet kopen .. Naar muziek luister ik, naar kijken is dodelijk saai |
|
Dat live gedeelte is zeker okay, maar toch zet ik dan liever "the Voice Of The Wretched" op. Wat een gave plaat, en wat een gaaf geluid !!! Dan wordt ik iig niet afgeleid door het bewegende beeld tijdens de afwas enzo...hahaha. |
|
quote: Nah het publiek huppelt er wat op rond, veel meer kan ik het ook niet noemen. Maarre nee dvdtje is heerlijk tijdens stofzuigen. Half tv kijken, half huishoudelijke muts spelen. |
|
quote: De cdtjes zijn inderdaad veeel lekkerder om op te zetten. Heerlijk, boek erbij.. kaarsen aan en lekker lezen met muziekje op de achtergrond. |
|
quote: Kijk, dat lukt me dus nooit. Als de TV aanstaat dan wordt ik compleet geabsorbeerd door het beeldscherm.... Daarom houd ik ook niet van TV. |
|
quote: Ik ben een vrouw, die kunnen dat wel! Maarre verder staat de televisie hier ook niet echt vaak aan. Stofzuigen vind ik al zo'n saaie bezigheid dus ja dan maar met muziek of clipjes erbij, maakt het net wat leuker. |
|
quote: Wat dat betreft ben ik best jaloers op vrouwen... Maar voor de rest niet ! |
|
quote: Is dat die re-release met nieuwe artwork? Is die al uit? Zenial |
|
Al sla je me van de fiets... Ik zou het niet weten. Mijn vriendin had hem besteld bij Large, dus het zal wel een oudere versie zijn. NTSC trouwens.... En onze TV geeft alleen maar PAL en SECAM weer.... lekker zwart/wit dus. Die amerikanen ook.... |
|
quote: Hmm.. @Judge Ahjahhh, wij vrouwen hebben toch nog wel een aantal voordelen ten opzichte van al die nadelen staan |
|
quote: Daarom heb ik er ook eentje in huis genomen.... Heel handig, zo'n vrouw ! Zij is meteen mijn agenda, da's handig als je zo'n chaoot als ik ben. |
|
quote: Goh waar ken ik dat toch van Men ziet mij ook altijd als wandelende agenda hehe. Maar goed, om even ontopic te gaan.. Iemand al de re release gezien? Die stond voor april (dacht ik) geplanned. |
|
Zo ziet ie eruit dus: Zenial |
|
Een re-release? Yeah, dat maakt mijn oude versie meer kult! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
En deze ook nog. Er is trouwens ook een best of 3 dubbel cd uit ofzo, met 3 remixen van die laatste cd. Maar the best of is zijn volgens mij gewoon ATFW, TLTS en TAATDR, dan hoef je alleen eventueel LGOTS los te kopen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Haha nee dat mag niet, jij bandwidth dief! quote: Anti-Diluvian Chronicles bevat twee remixen van SoDWoL en een van TDH. Verder twee of drie nummertjes per cd die ze uitgebracht hebben. Wel leuk voor nieuwelingen maar voor mensen die al wat MDB cds hebben is ie niet zo nuttig Zenial |
|
quote: Dat was geloof ik de eerste bij google, zag het pas toen ik em plakte. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik heb nu eens een paar keer geluisterd naar Songs of Darkness, Words of Light en ik moet zeggen dat hij me toch begint te bekoren! Vooral "The Wreckage of my Flesh", het openingsnummer is ge-wel-dig! Een van MDB's mooiste intro's wat mij betreft. Zo onheilspellend.... het komt werkelijk uit de diepste krochten van de ziel. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Album groeit eerst idd, later zakt ie weer wat weg, met name omdat ik de zang elke keer weer achteruit vind gaan ... |
|
'k wacht nog steeds op de DVD... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |