|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb natuulijk braaf of Sonata Arctica gestemt |
|
oh neu!!! een of andere idols gek staat nog hoger als my dying bride! we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
inderdaad precies of het een eer is om hoog te eindigen in zo'n stomme poll In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
het jammere van dit soort dingen is altijd dat mensen te vaak gaan stemmen of allemaal mensen gaan instrueren om te stemmen, dus de uitslag is sowieso nix waard... het is overigens nog erger als het om amateurbandjes gaat, maar ja, zo'n vicieuze cirkel is moeilijk te doorbreken, als je het niet doet ben je ook de zak Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Die laatste is een groeiplaat .. waar Hours me nog steeds niet kan boeien is deze me steeds beter gaan bevallen. |
|
quote: Is dat ook wat je altijd hoopt als je je leuter vasthoudt? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Elke cd die MDB heeft gemaakt vind ik een groeiplaat. Dat is gewoon hun muziek, wordt beter bij elke luisterbeurt. Zenial |
|
quote:Hmm bij The light .. had ik dat niet, vond ik meteen een wereldschijf, Hours blijf ik zwak vinden |
|
quote: Ik vind The Dreadful Hours juist een subliem meesterwerk en TLatEotW weer wat minder... Verder ben ik het wel eens met de groeiplaten-theorie, gaat voor bijna alle MDB-albums wel op, hopelijk ook voor de nieuwe, want daar ben ik nog niet erg enthousiast over. no text supplied |
|
quote: Ik vind dat ook nog een van de zwakste. Het begin wordt wel steeds beter maar The Blue Lotus en And My Fury... blijf ik zwak vinden. A Doomed Lover is dan natuurlijk wel weer helemaal geweldig... "I simply cannot give..." Zenial |
|
A doomed lover vind ik ook geweldig. De rest van de cd doet me jammergenoeg weinig, op dat ene nummer na. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Onlangs re-release van de digi-pack "Turn Loose The Swans" gekocht. Iemand hier die dat geval ook heeft met dus de additionele bonustracks? Zoja, wat is dan de mening over het nummer "Transcending (Into the Exquisite)"? Is doorgaans niet wat ik graag hoor, maar eerlijk gezegd heeft dat nummer toch indruk op me. Misschien omdat 't gewoon MDB is die het brengen, maar ik vind either way wel een heerschende bonustrack, op een al heerschend album Edit: Oh, en er zijn twee exemplaren van dit topic. Heb de meest recente gepakt, maar kan 'n mod die andere misschien sluiten? [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 11-10-2004 20:05] "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Overtollige crap en ik neem mensen die het wél een aardige toevoeging vinden dan ook niet serieus. Net zo min als dat ik mensen serieus neem als ze een doomnummer op Happy Hardcore XXXXVII hadden gevonden van Buzz Fuzz en die track een toevoeging vinden van Happy Hardcore XXXXVII. Het-hoort-daar-niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dat noemen ze e-x-p-e-r-i-m-e-n-t-e-r-e-n. Vind 't gewaagd, doch best geslaagd, maar vind hun eigen muziek toch leuker "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Ik noem het een left over van 34,blabla complete Een album wat onder een andere naam uitgebracht had moeten worden |
|
Ach man zuurpruim, dat nummer swingt de pan uit . Staat trouwens origineel op I am the bloody earth en eerlijk gezegd vind ik hem geslaagder dan de 'iets' traditionelere remix van Crown of Sympathy die ook op die cd staat. |
|
Ik weet hoe het heet, maar laat ze zulks dan op een E.P. zetten die alleen door échte zieke die-hards aangeschaft wordt. Ik denk dat een hoop trance-fans TLTS hebben laten liggen omdat er maar één "lekker nummer" op staat. Goddank hebben ze het onding niet neergezet op Trinity. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ach joh, een bonustrack moet wat 'extra' aan het album geven, en dat doet "Transcending.." best wel vind ik. Skip die track dan "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote:Standaard. Ik zou wat overhebben voor het origineel van die schijf, daar de bonustracks (sure...) ook al op 2 andere dragers staan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nja, ik heb die bonustrack enkel op TLTS. Still building up the collection "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Kap em altijd af na Cerf Malade (ook bounstrack op TLTS ...) |
|
quote: Ik heb een TLTS zonder bonustracks, maar ik heb er geen behoefte aan om em kwijt te raken, om je moet er echt heel veel voor over hebben Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
In het voorjaar komt er weer een DVD uit quote: |
|
jeeej fijn |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |