IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : My Dying Bride Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-04-2004 19:28 by Tormented soul Profiel van Tormented soul

quote:
Op 21 april 2004 12:55 schreef Zenial het volgende:
In "De Nationale Opinie" kan je stemmen op wat de beste band van 2004 is, en met wat hulp kan My Dying Bride dat worden!

http://www.nationaleopinie.nl/polls/artiest.php

Gewoon even My Dying Bride opzoeken in de lijst (ze hebben nu iets van 60 stemmen) en op 'stem' klikken. Je kan geloof ik elke dag stemmen.
Nog een paar stemmen en ze staan hoger dan Britney Spears

Ik heb natuulijk braaf of Sonata Arctica gestemt

cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 21-04-2004 20:04 by cerridwen Profiel van cerridwen

oh neu!!! een of andere idols gek staat nog hoger als my dying bride!

we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 21-04-2004 20:04 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

boeiend...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 21-04-2004 20:09 by X-Act Profiel van X-Act

inderdaad
precies of het een eer is om hoog te eindigen in zo'n stomme poll

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-04-2004 12:04 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

het jammere van dit soort dingen is altijd dat mensen te vaak gaan stemmen of allemaal mensen gaan instrueren om te stemmen, dus de uitslag is sowieso nix waard...

het is overigens nog erger als het om amateurbandjes gaat, maar ja, zo'n vicieuze cirkel is moeilijk te doorbreken, als je het niet doet ben je ook de zak

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2004 16:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Die laatste is een groeiplaat .. waar Hours me nog steeds niet kan boeien is deze me steeds beter gaan bevallen.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-05-2004 16:44 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 12 mei 2004 16:43 schreef Jenje het volgende:
Die laatste is een groeiplaat ..

Is dat ook wat je altijd hoopt als je je leuter vasthoudt?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-05-2004 17:22 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Elke cd die MDB heeft gemaakt vind ik een groeiplaat. Dat is gewoon hun muziek, wordt beter bij elke luisterbeurt.

Zenial

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2004 17:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 12 mei 2004 17:22 schreef Zenial het volgende:
Elke cd die MDB heeft gemaakt vind ik een groeiplaat. Dat is gewoon hun muziek, wordt beter bij elke luisterbeurt.
Hmm bij The light .. had ik dat niet, vond ik meteen een wereldschijf, Hours blijf ik zwak vinden

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 15-05-2004 21:17 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 12 mei 2004 17:24 schreef Jenje het volgende:
Hmm bij The light .. had ik dat niet, vond ik meteen een wereldschijf, Hours blijf ik zwak vinden

Ik vind The Dreadful Hours juist een subliem meesterwerk en TLatEotW weer wat minder...
Verder ben ik het wel eens met de groeiplaten-theorie, gaat voor bijna alle MDB-albums wel op, hopelijk ook voor de nieuwe, want daar ben ik nog niet erg enthousiast over.

no text supplied

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-05-2004 23:29 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 15 mei 2004 21:17 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Ik vind The Dreadful Hours juist een subliem meesterwerk en TLatEotW weer wat minder...
Verder ben ik het wel eens met de groeiplaten-theorie, gaat voor bijna alle MDB-albums wel op, hopelijk ook voor de nieuwe, want daar ben ik nog niet erg enthousiast over.

Ik vind dat ook nog een van de zwakste. Het begin wordt wel steeds beter maar The Blue Lotus en And My Fury... blijf ik zwak vinden. A Doomed Lover is dan natuurlijk wel weer helemaal geweldig...
"I simply cannot give..."

Zenial

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 18-05-2004 1:34 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

A doomed lover vind ik ook geweldig. De rest van de cd doet me jammergenoeg weinig, op dat ene nummer na.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 11-10-2004 20:02 by Malekith Profiel van Malekith

Onlangs re-release van de digi-pack "Turn Loose The Swans" gekocht.
Iemand hier die dat geval ook heeft met dus de additionele bonustracks?

Zoja, wat is dan de mening over het nummer "Transcending (Into the Exquisite)"?

Is doorgaans niet wat ik graag hoor, maar eerlijk gezegd heeft dat nummer toch indruk op me.

Misschien omdat 't gewoon MDB is die het brengen, maar ik vind either way wel een heerschende bonustrack, op een al heerschend album

Edit: Oh, en er zijn twee exemplaren van dit topic. Heb de meest recente gepakt, maar kan 'n mod die andere misschien sluiten?

[Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 11-10-2004 20:05]

"Obras son amores y no buenas razones"

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-10-2004 20:05 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Overtollige crap en ik neem mensen die het wél een aardige toevoeging vinden dan ook niet serieus. Net zo min als dat ik mensen serieus neem als ze een doomnummer op Happy Hardcore XXXXVII hadden gevonden van Buzz Fuzz en die track een toevoeging vinden van Happy Hardcore XXXXVII.

Het-hoort-daar-niet.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 11-10-2004 20:08 by Malekith Profiel van Malekith

Dat noemen ze e-x-p-e-r-i-m-e-n-t-e-r-e-n.

Vind 't gewaagd, doch best geslaagd, maar vind hun eigen muziek toch leuker

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-10-2004 20:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik noem het een left over van 34,blabla complete

Een album wat onder een andere naam uitgebracht had moeten worden

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 11-10-2004 20:10 by Vlkodlak Profiel van Vlkodlak

Ach man zuurpruim, dat nummer swingt de pan uit . Staat trouwens origineel op I am the bloody earth en eerlijk gezegd vind ik hem geslaagder dan de 'iets' traditionelere remix van Crown of Sympathy die ook op die cd staat.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-10-2004 20:11 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ik weet hoe het heet, maar laat ze zulks dan op een E.P. zetten die alleen door échte zieke die-hards aangeschaft wordt. Ik denk dat een hoop trance-fans TLTS hebben laten liggen omdat er maar één "lekker nummer" op staat. Goddank hebben ze het onding niet neergezet op Trinity.

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 11-10-2004 20:17 by Malekith Profiel van Malekith

quote:
Op 11 oktober 2004 20:11 schreef Greycloak het volgende:
Ik weet hoe het heet, maar laat ze zulks dan op een E.P. zetten die alleen door échte zieke die-hards aangeschaft wordt. Ik denk dat een hoop trance-fans TLTS hebben laten liggen omdat er maar één "lekker nummer" op staat. Goddank hebben ze het onding niet neergezet op Trinity.

Ach joh, een bonustrack moet wat 'extra' aan het album geven, en dat doet "Transcending.." best wel vind ik. Skip die track dan

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-10-2004 20:19 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 11 oktober 2004 20:17 schreef Malekith het volgende:
Ach joh, een bonustrack moet wat 'extra' aan het album geven, en dat doet "Transcending.." best wel vind ik. Skip die track dan
Standaard.

Ik zou wat overhebben voor het origineel van die schijf, daar de bonustracks (sure...) ook al op 2 andere dragers staan.

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 11-10-2004 20:20 by Malekith Profiel van Malekith

Nja, ik heb die bonustrack enkel op TLTS.

Still building up the collection

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-10-2004 20:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 11 oktober 2004 20:19 schreef Greycloak het volgende:
Standaard.

Ik zou wat overhebben voor het origineel van die schijf, daar de bonustracks (sure...) ook al op 2 andere dragers staan.

Kap em altijd af na Cerf Malade (ook bounstrack op TLTS ...)

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-10-2004 22:21 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 oktober 2004 20:19 schreef Greycloak het volgende:
Standaard.

Ik heb een TLTS zonder bonustracks, maar ik heb er geen behoefte aan om em kwijt te raken, om je moet er echt heel veel voor over hebben

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 04-01-2005 12:25 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

In het voorjaar komt er weer een DVD uit

quote:

Currently, MDB are busying themselves preparing for their next full length DVD release, planned for Spring 2005. They are working with David Palser again, to produce a new video clip exclusively for this release. The track is "The Blue Lotus" and it is going to be a stunning work. A great new photo shoot by Lady Morgana has also been completed, which shows the band like you have never seen them before. Expect to be amazed. The previously available DVD "For Darkest Eyes" has been repackaged and will be available at a special price from March. If that wasn't enough, we're also expecting the writing of a new studio album for 2006 release.

Odal
Usericon van Odal
Posted 04-01-2005 12:26 by Odal Profiel van Odalhttp://www.hammerarts.cjb.net

jeeej fijn

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com