|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
My Dying Bride heerscht. Punt! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
"Under my wings and into your arms"(o.i.d.)vind ik een schitterend nummer Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik heb nog geen cd van hun dus *schaam* Maar wel een dot met mp3's en de cd komt er binnekort wel denk. |
|
My Dying Bride was bij mij al favoriet toen "As the flower withers" nog niet uit was. Ik ben het met velen eens dat "Turn Loose The Swans" nog steeds de beste van MDB is met "The Light At The End Of The World" als goede tweede! I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! |
|
The Angel and the Dark River is goede tweede bij mij... maar alles van MDB heerst gewoon Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Mijn vriendinnetje kende MDB nog niet .. Maar truste me, dat is en wordt echt wel ingehaald hoor |
|
Maar nog steeds is ze er niet zo heel erg weg van... Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Komt nog wel Ik gok zo ongeveer dit weekend |
|
Zou het? Zo snel verandert SheRa niet van mening hoor. Dead things grow from deep inside... |
|
Just wait and see |
|
My Dying Bride heerscht! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
By DigitalMetal.Com is trouwens al een (legale)mp3 te downloaden van het nieuwe album. Wel een vrij groot bestand(9,9Mb) als je een gewone modem hebt, maar je kunt tenminste een heel nummer horen. http://www.digitalmetal.com/mp3/MyDyingBride-TheRavenAndTheRose.mp3 |
|
Thanx McDoom! Stukken beter dan zo'n sampletje van 1 min 30. Ben hem nu aant downe ... over een uurtje is ie wel klaar Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Sorry, ik vind MDB totaal niets. Heads I win, tails you lose |
|
Ik heb dat nummer nu al zo'n 5 keer geluisterd en ik moet zeggen dat er niet veel aan mankeert! |
|
quote:Foei ! In de hoek en rap een beetje Voor straf schrijf je 25x de tekst van Turn Loose The Swans over ! |
|
Goed, meester Jenje. Heads I win, tails you lose |
|
Ik heb alleen die f**king text niet. Heads I win, tails you lose |
|
Ja euhm die kun je toch wel opzoeken ?? 13 oktober wil ik het zien |
|
quote: Uhm.... had ik toen niet iets anders te doen. Even op de kalender kijken! Heads I win, tails you lose |
|
Ik dacht dat MDB slechter was geworden, maar The Raven and The Rose klinkt toch wel weer erg lekker. the only pleasure is pain |
|
quote: Of die van The Light At the End Of The World. Beetje langer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Tja MDB is goddelijk als je kijkt naar 'Turn Loose the Swans' maar behalve die cd en het % albumpje (ja ik vind die goed) luister ik eigelijk nooit meer naar ze. Ken het nu allemaal wel. 'The light...' was ook een grote teleurstelling vond ik. Beetje inspiratieloos. Alsof die op de automaat gemaakt was. 'Dreadfull Hours' ben ik nog niet uit wat ik er vanvind. Aan de ene kant een mooie terugkeer naar 'TLtS' maar aan de andere kant.. tja toch beetje herkauwen op punten en dan herkauwen zonder viool. Moet echter wel eerlijk toegeven zoveel luister tijd heb ik The Dreadfull hours nog niet gegeven. Teveel andere muziek om naar te luisteren (nieuwe/debut Khanate bijv. ) "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
Viool moet terug ! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |