|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die linksonder is toch wel een gevalletje guess-the-gender Zenial |
|
zojuist Line of Deathless Kings dubbel lp besteld Zenial |
|
Ik zag een vaag figuurtje in de mist met haar voor de gezicht en veels te veel snaren op dr bas Zenial |
|
quote: bassist van Misty Mourning ???? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Dan stond ik toch wel wat dichterbij, door het licht viel het op.. verder heb ik haar ook niet gezien behalve een kort stukje gezicht toen ze opkeek Mistig was het wel ja |
|
quote: Nee, deze speelde wel strak. |
|
quote: Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Die ziet er erg gaaf uit ja. |
|
We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Heersch!!! |
|
quote: Kan dat ook geript worden voor op mijn schijffie? |
|
quote: Nu al? Normaal kan het vet lang duren. Was een gaaf concert. Goed geluid. Tering duur. Echt veel te. En heb ze wel eens beter gezien trouwens. Ook al is het doom, men mag toch nog wel wat meer show geven. En langer spelen. Ik bedoel hoe moe wordt je nou van 1.15 doom spelen? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Het was gaaf, alle centen waard! Fantastisch optreden ook, maarja tis My Dying Bride he. Maakt het me niet zoveel uit hoeveel ik er voor moet neerleggen. |
|
quote: Dikke + 1 ja |
|
quote: Nee, gewoon naar Fabchannel gaan en bij voorkeur ook even stevig op die banner hameren met je muis! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Jaja ik kijk al.. maar wil het hebbuhhh! |
|
quote: Daar heb je ook wel weer een beetje gelijk in. Ik was niet voor niets in Amsterdam. Misschien Utrecht er ook even bijpakken later het jaar. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: haha nie zeiken jij. Het was gaaf! Toffer dan drie No Mercys bij elkaar dus zo duur is het dan niet Zenial |
|
quote: Ik wilde dat ik kon, maarja Party San dan ook he. Baal ik enorm van, maarja. |
|
quote: HO,... 3 no mercy's? Dagggg het nie. "Anaal Nathrakh" Ik heb ze echt beter gezien in het verleden. Dit was nu mijn 6e keer. Dus mag er een beetje over meepraten On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nee want je zegt slechte woorden over My Dying Bride, PAS OP HE.. PAS OP! *kijkt heel boos* |
|
Dit was mijn 9e keer dus als ik zeg dat het gaaf was moet iedereen mij geloven Zenial |
|
quote: Ik mag er best wat over zeggen. Ik ga al 15 jaar mee in de metal, en MDB was de band waar ik mee begon. En ik had geen boze woorden, maar zei dat ze wel eens beter hadden opgetreden... Ik zei al dat ze verder heel goed waren, alleen ik wilde meer horen... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dit was mijn eerste keer... Maar dan nog vond ik het gaaf! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |