|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: welke band dan? ik ben ook zeer benieuwd! van de total holocaust records site quote: [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 04-03-2003 9:41] |
|
overgens voor ziek probeer "Hell Icon" eens! www.macabreoperetta.com van de darkthrone site quote: [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 04-03-2003 9:49] |
|
leuke shit ja.. ik heb hun demo/promo/rehearsel hoe je eht ook wil noemen... lekker ziek en macabre... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Tjah, als goed is zit er een moordenaar in deze band, die zijn eigen moeder voor de lol heeft vermoord en nog een geestelijk gestoorde. Voor de rest leidt de zanger aan anorexia nervosa en is dus superdun. Luguber bandje .. En darkthrone heeft idd van hun de intro gejat. |
|
quote: Oh nou poepoe ... een moordenaar in de band dat doet het vast goed ! Het kan me echt geen hole schelen wat de muzikanten in hun vrije tijd doen; als de muziek maar goed is ... verder nooit van gehoord die band ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Dat is waar, maar ik vind het wel raar. Ik wil wel is de muziek horen, maar ik ben bang dat het gewoon beuken is. |
|
quote: dit geloof je zelf? er zitten een nederlander en een belg in. het intro van plaguewielder schijnt van hen te zijn |
|
wanneer leren jullie nou eens dat je niet ALLES moet GELOVEN???? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
ja, wat houden we toch van stoere verhalen en morbide verzinsels.... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
ik heb die 7" hier liggen |
|
wie weet waar het te beluisteren valt? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
het is zo ongeveer overal te bestellen maar bij de vergelijking met abruptum haak ik bij voorbaat al af.. Je moeder. |
|
Heb de LP, het is extreem zieke noise/black, bijzonder kil. Erg euh, experimenteel, ja, beetje zoals abruptum. Ik heb het verdomd lastig om de LP in zijn geheel aan te horen, ben nochthans wel wat gewend. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
op de site van total holocaust records staat een outtake ter download. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 15-05-2003 12:19] |
|
quote: ik koop geen LP van een band die ik nog nooit heb gehoord quote: die link liep gister dood one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
argh! die 7" is echt zo belachelijk gaaf! Niks bijzonders, maar goede achtergrondmuziek voor Fallout imho er zijn nu ook tshirts te koop... limited tot 25 |
|
Een lid van Stalaggh heeft onlangs zelfmoord gepleegd. Ik heb laatst de 12" aangeschaft. tegen het einde van de zomer komt er op een Pools label een tape uit van deze LP, met als voorkant een tekening die de onlangs dooie van Stalaggh getekent heeft. |
|
Oh? Da's kut van die zelfmoord, maar wel begrijpelijk. STALAGGH is de soundtrack voor menselijk leiden en genocide. Die 7" is trouwens een excerpt van de 12". Briljant! Sinds dat we niks meer van ABRUPTUM horen is STALAGGH samen met HELL ICON de enige die zulke zieke herrie maken. HELL ICON komt dit jaar nog met een 12" [Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 22-06-2003 18:39] If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Yeah ik heb de 7", en 12" en die tape staat in de bestelling |
|
vind het een beetje overgehypte rage eigenlijk... maar goed, niks mis met het idee erachter hoewel ik me er zelf niet echt in kan vinden qua muziek (ik heb het zelf nog niet gehoord maar de vergelijking abruptum - hell icon zegt voor mij wel genoeg... satanic blood kan ik dan weer meer waarderen maar dat is weer net een slagje anders, meer 'metal'...) Je moeder. |
|
Stalaggh maakt meer gebruik van stilte dan van 'metal'. Satanic Blood is een mix van Abruptum en Krieg, vette band! [Dit bericht is gewijzigd door Lady Morgaine op 22-06-2003 19:34] |
|
quote: kan ook mooi zijn maar abruptum kan me echt nauwelijks bekoren. had die eerste ooit in een tweedehandswinkel opgedoken maar nee, vond hem niks aan... maar goed, ik zal eerst maar ens dat stalaggh gaan luisteren, dan oordeel ik wel verder. en satanic blood is idd erg gaaf, de pure haat komt veel beter tot zn recht dan in abruptum vind ik [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-06-2003 19:35] Je moeder. |
|
Ik denk dat Stalaggh wel het beste te vergelijken is met het album "Vi Sonus Veris Nigrae Malitiaes" van Abruptum, persoonlijk vind ik Stalaggh een tikkeltje zieker. Op de site van Blazing Productions zijn samples te downloaden. |
|
ah bedankt, wat is de url? ik kan nooit vinden wat ik zoek op internet en ja ik ben wat lui vandaag hahaha Je moeder. |
|
www.blazing.ws ... support! |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |