|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Soms ... Een dag ofzo .. Effe wat anders (meestal electro/gothic/darkwave dan) |
|
nooit.. hooguit dat ik een bepaalde band even niet kan horen of dat ik geen zin heb in een bepaald genre.. |
|
quote: zoals bij mij, oftewel leg ik dan heerlijk opzwepende folk op, of new-wave, gothic, darkwave, kleinkunst. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Heb ik héél af en toe, maar dat kan je makkellijk voorkomen door regelmatig eens wa anders op te zetten, zoals idd klassiek, electro/gothic/darkwave ,...of gewoon op het werk naar de radio luisteren----->dan hunker ik gewoon naar een streep metal Ik heb wel vaak zo iets van, "ff geen black" of "Nu niks anders dan bruut death spul" [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 03-06-2003 12:24] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik kan zelfs geen bandshirts of leren broeken meer zien Ik erger me dus ook momenteel steendood aan dit forum |
|
jazeker... soms heb je gewoon even behoefte aan iets anders. en bovendien luister ik niet alleen naar metal maar naar allerlei soorten muziek. muziek is gewoon super en ik draai de muziek waarbij ik me op dat moment goed voel. het hangt totaal van mijn stemming af. Kankerlul |
|
Zelden..idd soms een band die me ff de keel uitkomt..en dan een paar weken in de stofstapel verdwijnt. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Nee Kim, je komt niet onder die interviews en reviews voor ZM uit. |
|
quote: *plant om zich bij het volgend concert waar Aherah ook naar toe gaat te verstoppen* I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Damn, mislukt of wat? |
|
Ik luister in mijn auto ALTIJD naar metal, behalve als ik uit de oefenruimte kom. Na 5 uur repeteren kan ik effe geen metal meer horen. |
|
Ik heb dat zo vaak. Meestal heb ik wisselende 'periodes' betreft muziek. Soms heb ik het ff helemaal gehad met mnetal en draai ik veel dance enzo terwijl ik een andere keer de godganse dag alleen maar bij wijze van spreke Cannibal Corpse draai. Sowieso heb ik een hele brede muzieksmaak |
|
Alleen als ik de hele dag brute death heb liggen luisteren heb ik wel wat zin in wat softers... wordt dan vaak the cranberries of the bloodhound gang... na 1 a 2 cdtjes van die bands kan ik weer helemaal los gaan op dismember! Wel verspring ik vaak van genre... tegenwoordig is het vooral swedish old school death (dismember, entombed, unleashed, bloodbath, grave) wat de klok staat, een tijdje terug was het nog vooral de softere gothenburg bands (nieuwere in flames en soilwork vooral), en daarvoor de wat melodieuzere black (emperor, dissection, dawn, sacramentum) Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Gewoon wat anders doen dan muziek luisteren helpt. Als ik er bijvoorbeeld op uit trek met mijn motorfiets heb ik nul komma niks behoefte aan muziek. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hmmz ik heb denk ik ook het "voordeel" dat ik nog thuis woon en een broer heb die die-hard into de trance is, en een moeder die vanalles wat luistert, oude muziek vooral. Zo heb je toch altijd al wat afwisseling. Een keer een lekker trance nummer kan best Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
wtf Kim? Wat ik wel ferm beu ben, al lang, is al het ge-pose, 'evilness', de attitude en die valse sfeer (bvb o"m Metal te zijn moet ik dit en moet ik dat en jij dit...", gvd zeg, ga weg of krijg meppen), die klote muur die de meesten rond zich optrekken en dezelfde decadentie die ik in eender welk milieu terugvind en waar imo Metals normaal geen last mogen van hebben. In dat opzicht is Metal gvd geen rock'n'roll meer. Maar de muziek, en hoe ik leef... beu? NEVER! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Metal beu??? Nope. Sinds 1989 and still going strong! |
|
quote: Jaah, dat bedoel ik ook, heel die sfeer eromheen, dat gedoe altijd, en die idiote posers/sukkels/mensen die denken dat ze volgens bepaalde ongeschreven regeltjes moeten leven... maar ik denk dat ik al weet hoe het komt: ik ben dit weekend naar een metalfestival geweest, en heb daar gewoonweg veel te veel heavymetal moeten aanhoren Toch even een paar daagjes stilte nodig. |
|
ja, twist the knife... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
En ik was dan nog allang weg voor Saxon begon |
|
Hooguit een dagje ofzo, maar dan wissel ik het gewoon af, beetje klassiek, beetje metal, etc... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Aha, nu komt het: die regeltjes zijn idd klote: stom voorbeeld: ik draag op een concert al eens graag spikes, nu wordt dat in de mainstream ook in (zie je van die 14-jarigen mee lopen) --->gevolg het lijkt echt weg te ebben op concerten, en ik heb de indruk dat er dan wat gekeken wordt, Maar SO WHAT, ik draag dat omdat ik me er goed bij voel, kan mij dt schelen wat in of uit is. De regel dat een concert enkel goed is als je bezopen bent vin dik ook niks, en is niet aan mij besteed , maar wie dat wil doen, amuseert zich maar. Wat mij vaak de keel uithangt is de "ernst" van vele Black metellers (ben ik ook misschien wel, maar toch) terwijl de gasten die ermee begonnen eigenlijk vaak erg luchtig met vanalles zwaaiden , maar veel mensen zien daar blijkbaar de (zwarte) humor niet van in. Metal moet leuk zijn, fun godverdomme!!!! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hehe, dat heb ik altijd stom gevonden... de metalscene is even grote meeloperij als welke scene dan ook, en bestaat uit even bekrompen wezens dan andere scenes. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Easy, ik luister maar de helft van de tijd metal en de andere helft van de tijd iets anders. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: coolio - gangsta's paradise Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |