|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Juist Maarten, zeg dat stuk stront maar waar het op staat!! |
|
Ja, echt hoor, wat denkt-ie wel niet. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Ik heb gewoon nog een hoop te leren voordat ik op jullie hoge niveau van humor zit. Teach me. "Mine friends, I loveth thee to tiny fragments." - Ik |
|
Nou, het begint met 10 jaar lang je bek houden. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
No sor-ry het was maar een geintje hoor. "Mine friends, I loveth thee to tiny fragments." - Ik |
|
quote:Zeg zeun, is 10 jaar niet jouw fysieke leeftijd? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: LOL $pµ17 3£ƒ 2397 00|{ w47 Suck my piss |
|
quote: ik vrees dat je maar deels gelijk hebt indd ik ben jong maar ik heb intussen wel 3 jaar metal geluisterd (is indd niet zo heel veel ) maar ik heb toch wel genoeg gehoord om er acher te komen dat metal niet snel verveeld. hardcore (gabbercore geen hatebreedcore) dat verveelt mij veel sneller dat eeuwige gedreun met nauwelijks afwisseling volgens mij verveelt dat echt veel sneller Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Als dat zo was had jij het nooit voor elkaar gekregen om op zo'n ehm... bijzondere graad van humor te komen. Oh wacht even, dat heb je inderdaad niet voor elkaar gekregen. |
|
Hmm, ik ben het echt niet beu, maar ik zoek wat meer bands zeg maar, alles wat ik in mn rek heb ben ik even op uitgekeken. Iets in de stijl van Nevermore, Death, Carcass gaat er altijd wel in, iemand tips? |
|
quote: nevermore en carcass bij elkaar in een zin, maarja misschien moet maar is naar Cynic luisteren Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ok, maar ik ben eigenlijk op zoek naar iets wat ik nog niet ken... Die 3 bands die ik opnoem zijn gewoon 3 bands die ik echt te gek vind, vandaar... |
|
quote: Zolang wij jouw bandlijst niet weten kan het zijn dat we een band opnoemen die je al kent |
|
quote:Probeer Altered Aeon eens zou ik zeggen. http://www.zwaremetalen.com/recensie/4072/Altered-Aeon-Dispiritism.html Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Thnks, straks s ff kijken of ik m kan vinden, eens even luisteren |
|
Dat is dus het handige van metal: je moet steeds meer hebben "Mine friends, I loveth thee to tiny fragments." - Ik |
|
Moet zeggen dat ik de laatste tijd een beetje ben uitgekakt op de metal. Zal wel een tijdelijke fase zijn die heb ik wel vaker.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ja, en nu nog het volgende probleem, wanneer zijn mensen uitgekakt op jou? Dat is geen tijdelijke fase. Doe er wat aan (verdwijn). Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Weer een stoer uitspraak van de Internet Warrior.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: http://www.nha.nl/index.asp?page=/talen/cursusinfo/cursusinfo_founl.asp?gnlnll&HBX_OU=50&HBX_PK=cursus+nederlands Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote:De humorgraad van M. is eigenlijk... best goed. Maarja, natuurlijk niet voor iedereen weggelegd. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Merci beaucoup. Het is goed om dat soort dingen soms te horen Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
We zijn op de wereld om elkaar te helpen! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |