|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Cypress Hill is een nzybnd! Suck my piss |
|
quote:Doe mij maar 2 Live Crew Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ben jij al soow out? Maar goed...NWA heerscht/// [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 04-04-2005 21:49] Suck my piss |
|
quote: Delinquent Habits is ook toffe zooi There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: If you fuck with me, I put a foot in your ass Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
hey barabas.. dat hest nethjes dean met die grindexplosion.tk vette poep! lang overgedaan? anders mut de havenblasters (na het opnemen van de volgende 2 nummers) ook maar es zo'n site hewwe! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: check deze edited version van dat album.. http://www.ni9e.com/nwa/mp3_album_EDIT/02_Fuck_Tha_Police_EDIT.mp3 hier de rest...http://www.ni9e.com/ Suck my piss |
|
quote:ja die zijn leuk. al is het zo'n beetje 6 jaar geleden dat ik ze voor het laatst gezien heb. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ik vorig jaar op Folkwoods, best geinig Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
komt niet vaak voor dat ik metal beu ben. soms heb ik gewoon zin om iets op te zetten bijvoorbeeld tijdens het schoonmaken waarop ik lekker kan meebleren. ZOals Muse, radiohead cd van pulp fiction. en ik heb zo'n cd met allerlei surfnummers dat vind ik ook echt super gaaf. En new wave wil ik ook nog wel eens opzetten. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Die heb ik vandaag voor het eerst gehoord. Gruwelijk fout! |
|
En als ik geen behoefte aan metal heb wordt het meestal iets als Boards Of Canada. Geniale muziek |
|
BoC heerscht idd... net nog een aantal nrs gedraaid... Everything you do is a balloon Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Jep... Np: Boards of Canada - In a Beautifull Place Out In The Country |
|
np: Boards Of Canada - Telephastic Workshop Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Wat vet Ik vind trouwens Boards of Canada maar matig, nee, doe mij maar Aphex, Autechre of Squarepusher. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ik heb gisteren eens wat death metal opgeruimd, vanmiddag eens een lijstje maken van wat weg kan. Op black en doom metal na ben ik behoorlijk blijven steken in de oude school. |
|
quote: Die artiesten kun je ook niet vergelijken met BoC Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Waarom niet? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Boards of Canada is een stuk rustiger dan bijvoorbeeld Aphex twin. Iig, wat ik van Aphex Twin ken is nogal neurotisch. |
|
Dan ken je dus niet alles, maar goed daar gaat het niet om...Ik vind dat ik het wel met elkaar kan vergelijken want ze hebben wel raakvlakken, zitten op hetzelfde label en het is elektronische muziek. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
probeer dit anders ook ff; AFX, Blue Calx (2), Bradley Strider, Caustic Window, Dice Man, The, GAK, Polygon Window, Power-Pill, Q-Chastic, Soit-P.P. Dat is em ook. Onder een andere naam.... Suck my piss |
|
Ik weet 't, Richard D James is de Mozart van de electronische muziek...Eigenlijk verdiend deze gast een eigen topic Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |