|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dit noemt men een typisch geval van 'metaalmoeheid'. Als ik even geen metal wil horen draai ik hardrock, Bruce Springsteen of the Cramps. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
heb wel een cd die "metal fatigue" heet, is dat ook goed? |
|
goh, en ik maar denken dat jullie allemaal true waren. Ga je mond spoelen met zeep, NU ! In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
ik ben soms alleen een bepaalde style beu.. dan heb ik totaal geen zin meer om naar death metal ofsow te luisteren.. *hop* dan maar wat trash ofsow trilililili |
|
quote: thrash [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 03-06-2003 18:23] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
gvd zeg ' ofsow ', trash he? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Bekijk eens jou sub-title Sorrie voor dit offtopic Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Ooit van s-a-r-c-a-s-m-e gehoord? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Zie mijn signature Dat ging maar een klein beetje expres hoor Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: j-a Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Kramy+s-a-r-c-a-s-m-e=trash Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Bwah! en nu weer ontopic Ik ben metal niet moe want ik luister the crown! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik ben metal ook niet moe, want meteen na een nummertje Andre Hazes draai ik weer Stormlord. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
mijn antwoord: neen. natuurlijk luister ik wel naar andere bands,bijvoorbeeld katastroof, mano chao,stones etc etc maar na een paar nummers mis ik die vette gitaar. metal is echt de meest bevredigende stijl die er is wat muziek betreft enik kan er nog steeds, na een jaar of 20 geen genoeg van krijgen. |
|
Neen. Alleen kannik soms een band nie meer aanhore de komende paar uur soms. " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Ik ben metal over het algemeen behoorlijk beu, al vanaf januari of zo. Ik krijg wel eens goedbedoelde aanraders en na vijf minuten ben ik die dan weer com-pleet beu, en de metal erbij (meest recente voorbeeld: Deeds of Flesh). Ik mis vaak dynamiek in metal; het is meestal compleet dichtgesmeerd, maar subtiliteit ontbreekt. Inflatie van de 'heavy-heid', wat overblijft in mijn oren zijn dan suffe deuntjes op 130 decibel gespeeld. Het kan ook zijn dat ik in december zo'n vette metal-maand heb gehad (want dat was het GVD ) dat alles daarna bleek lijkt. Qua metal luister ik ook alleen nog maar naar wat ik in die maand gehoord/gezien heb (o.a. Grand Belial's Key, Immolation en Antaeus, godver, wat een maand!) -- en nog steeds met bijzonder veel plezier. Maar ik ben wel stukken kritischer geworden, ik zou zo weer 100 CD's kunnen verkopen denk ik. |
|
Posers... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: probeer eens wat "oude" bands. die klinken vaak wat spontaner, afwisselende, rauwer en staan niet van begin tot einde vol met blastbeats. |
|
Voice of Doom is KAAAAAL!!! @Attila: ik weet wat je bedoelt, maar die muziek is me vaak veel te 'rockend'/bluesy. Tegenwoordig luister ik veel (heel veel) King Crimson, verder experimentele ambient en sommige wave (Dead Can Dance, Swans e.d., ben niet zo van de gothic). |
|
quote:Nee hoor het is al weer 2 centimeter... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik ben best benieuwd naar nieuwere Bathory. |
|
quote: mogelijk is Rush wel iets voor jou.(ik blijf "goedbedoelend" volhouden) |
|
quote: ken ik niet, wat voor iets is het? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |