|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Als ik metal even beu ben, dan gaat hier de laatste tijd vaak Maria Mena aan |
|
metal verveelt nooit! Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: |
|
quote: |
|
quote: Hehe, op zich een geweldige opmerking, ware het niet dat ik dit jaar 36 ga worden, shitloads aan metal tot mij heb genomen en het mij nog steeds niet verveelt. spelfout weggehaald... |
|
quote: Het was als geweldige opmerking bedoeld dan als waarheidsgetrouwe Ik ben zelf eigenlijk ook nooit metal beu, meer dat ik een bepaalde band of heel soms een genre even moet laten rusten. Soms heb ik ook gewoon even geen zin in "herrie", maar ja, dan kun je ook metal opzetten die minder "herrie" is. Hehe, wat een verhaal weer. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja, het is wat hehe... spelfout weggehaald... |
|
quote: Bovendien zijn er mensen die anders denken dan jij |
|
quote: dat kan niet lol, mijn vriendin zegt dat dat wel kan, ik ben duidelijk te droog voor deze wereld of zij te nat metal beu, neu, maar soms es iets anders hè signature |
|
quote: Omdat ze jong zijn. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Of juist oud. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Of omdat ze een ander persoon zijn [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 28-06-2006 20:11] |
|
quote: Nee. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: quote: quote: Hehehe, heel herkenbaar allemaal. |
|
Hmm.. Als je metal beu bent... Wat doe je dan hier? "Mine friends, I loveth thee to tiny fragments." - Ik |
|
Als je al 14 jaar metal luistert is het soms aangenaam ff geen metal te horen...dat heb ik tenminste. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Je neemt de topictitel iets te letterlijk. |
|
quote: Ik heb het juist precies andersom! 2004 was vet, 2005 ook en 2006 gaat ook al helemaal de goede kant op! Jullie worden gewoon te oud, net als kwelgeest Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
2004 en 2005 waren erg goede jaren voor mij .. 2006 begint wat slapjes, trekt vast wel weer aan ... komt nu iig steeds sterkere doom uit Rusland! |
|
quote: Sorry ik had gewoon zin in een droge opmerking. Ik heb zelf ook wel eens zoiets van "In dat hele zware spul heb ik nu geen zin, hoor.", maar dat duurt nooit heeeel erg lang "Mine friends, I loveth thee to tiny fragments." - Ik |
|
quote: Oud zou goed kunnen, maar welke toppers (en in welke stijl) zouden we misschien gemist kunnen hebben? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Oud wel, te oud kan je niet worden, hehehe. Ik ben meer de nieuwere lichting metal een beetje beu, deathmetal in het bijzonder. Maar oud spul blijf ik veel draaien. Hell, volgende maand celtic frost en carnivore live, ik krijg zulke ballen kippevel als ik daaraan denk. |
|
quote: Ik weet niet wat iedereen hier zoal checkt hoor, haha Maar ik merk gewoon dat ik sinds pak 'm beet 2004 of zo erg onder de indruk ben van de nieuwe black metal. En waar black metal "vroegah" bij veel mensen synoniem stond voor ruis, slecht spelen maar dan wel "intense koude haat" *kuch* sneeuwt het de laatste jaren overdonderende releases die qua bruutheid death metal vaak achter zich laten. Vind ik dan he. Dus check dan bv. laatste Anaal-Nathrakh, laatste 1349, alles van Craft, laatste Watain, laatste Grand Belial's Key, Vesania, Funeral Mist, Deathspell Omega, laatste Aborym, <code>, laatste Shining, laatste Gehenna, laatste Keep of Kalessin, de laatste van Mörk Gryning, Ondskapt, pffff het houdt niet op gewoon. Daar zit echt brute zooi tussen en soms ook hele vernieuwende of technisch erg sterk. En voor diegenen die niet vies zijn van het rauwere werk is er nog veel meer zoals Nachtmystium en Leviathan. Om kort te gaan, ik vind het een mooie creatieve "boost" de laatste jaren! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik luister bij voorbaad liever niet naar iets waar anaal voor staat, dankubeleefd "Mine friends, I loveth thee to tiny fragments." - Ik |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |