IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Metal beu?! Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-06-2003 12:57 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 12:51 schreef Kramy het volgende:
coolio - gangsta's paradise


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Orion
Usericon van Orion
Posted 03-06-2003 13:09 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Metol till death !


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-06-2003 13:13 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Als ik geen zin hebt in metal, zet ik radio donna maar op. Maximum 30 seconden later zit ik naar de bruutste metal-schijf te luisteren die ik kan vastkrijgen voor die commerciele zijk uit m'n kop te blazen. Probleem opgelost.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 03-06-2003 13:14 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Niet beu, wel periodes van desintresse.
En dan, na een paar weken ontdek ik weer een paar nieuwe bands en luister ik weer 24/7.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-06-2003 13:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 13:13 schreef campske666 het volgende:
Als ik geen zin hebt in metal, zet ik radio donna maar op. Maximum 30 seconden later zit ik naar de bruutste metal-schijf te luisteren die ik kan vastkrijgen voor die commerciele zijk uit m'n kop te blazen. Probleem opgelost.
True.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 03-06-2003 13:25 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Soms heb ik wel eens geen zin in metal inderdaad. Meestal een dag ofzo, of een paar uurtjes. Dan luister ik gewoon naar wat oudere rockmuziek of iets dergelijks.
En na een tijdje gaat de metal dan vanzelf weer aan.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 03-06-2003 13:32 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Een gevarieerde cd-collectie zorgt er idd voor dat je het nooit beu wordt. Al prefereer ik ook af en toe gewoon stilte, maar dat is niet specifiek omdat ik even geen metal meer kan horen, maar omdat ik even helemaal niks meer wil horen .


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 03-06-2003 13:33 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Als ik metal beu ben zet ik ff The prodigy op of Fat boy slim


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 03-06-2003 13:36 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Beu is veel gezegd maar als je eens in de mood bent voor iets anders dan leg ik Sopor Aeternus, Elend, Chaostar, Mortiis, laatste Empyrium, Klassiek muziek ofwel 'Mortanius Music of Shadows' op.

[Dit bericht is gewijzigd door Mortanius op 03-06-2003 13:37]


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


broeinest
Eerste klas bitch!
Usericon van broeinest
Posted 03-06-2003 13:36 by broeinest Wijzig reactieProfiel van broeinestQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik wissel black, death, thrash en grindcore af. Genoeg afwisseling dus. Ik heb nooit behoefte gehad aan softe gothic of top40 kwijlnummers blegggg!


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 03-06-2003 13:37 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

ik ben niet altijd in de stemming om naar metal te luisteren, maar ik heb altijd naar veel verschillende muzieksoorten geluisterd.

de metal-scene heb ik altijd over het algemeen heel relaxed gevonden. alleen de laatste tijd erger ik me aan het overschot aan posers.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 03-06-2003 13:40 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ik heb ook niet altijd zin om naar metal te luisteren en dan zet ik funk of jazz of oudere rock op Maar aangezien ik in een pop bandje zit en dus aardig wat andere muziek dan metal hoor komt het niet zo vaak meer voor dat ik ff geen zin in metal heb.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-06-2003 13:41 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 13:37 schreef El Chulo het volgende:

de metal-scene heb ik altijd over het algemeen heel relaxed gevonden. alleen de laatste tijd erger ik me aan het overschot aan posers.


Reden genoeg om niet meer naar metal te luisteren lijkt me zo.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 03-06-2003 13:41 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

oh zo vaak een dagje geen zin in, maar hoeveel goede muziek is er wel niet buiten de metal!?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 03-06-2003 13:41 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

hee ik ook!
wij maken een soort 'progressieve' funky rock muziek.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 03-06-2003 13:42 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 13:41 schreef campske666 het volgende:
Reden genoeg om niet meer naar metal te luisteren lijkt me zo.


verklaar u nader, zou ik zeggen


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-06-2003 13:55 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

nee


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 03-06-2003 13:56 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 3 juni 2003 13:42 schreef El Chulo het volgende:

verklaar u nader, zou ik zeggen


Volgens mij was hij gewoon sarcastisch en bedoeld hij dus eigenlijk dat hij dat dus echt geen reden vind om ff een dagje geen zin te hebben in metalmuziek.

Oftewel: waarom trek je iets aan van posers?




ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-06-2003 13:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik luister sowieso niet alleen naar metal, en kleed me ook niet altijd "metal" dus wordt er ook nooit moe van ofzo.


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-06-2003 13:58 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 13:56 schreef Kramy het volgende:
Volgens mij was hij gewoon sarcastisch en bedoeld hij dus eigenlijk dat hij dat dus echt geen reden vind om ff een dagje geen zin te hebben in metalmuziek.




Precies, die loser opmerking had niks met het topic te maken.



Jebes
Usericon van Jebes
Posted 03-06-2003 14:02 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 3 juni 2003 13:41 schreef El Chulo het volgende:
hee ik ook!
wij maken een soort 'progressieve' funky rock muziek.


Cool


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 03-06-2003 14:03 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 13:58 schreef campske666 het volgende:
Precies, die poser opmerking had niks met het topic te maken.



dat blijkt anders niet uit de titel


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-06-2003 14:04 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 14:03 schreef El Chulo het volgende:
dat blijkt anders niet uit de titel


Als je het zo bekijkt niet nee. Mijn fout => negeer mijn laatste 4 posts in dit topic.


Klei
Goddammit!
Usericon van Klei
Posted 03-06-2003 14:45 by Klei Wijzig reactieProfiel van KleiQuote dit bericht

Ik ben het eigenlijk nooit echt beu, maar als ik ff wat anders wil luisteren ga ik meestal over op Hendrix, wat classic rock, manu chao of wat punk ofzo.. Ligt een beetje aan de stemming


Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats!


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 03-06-2003 15:59 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Metal ben ik zelden beu maar dat komt ook omdat ik zelden dagen heb waarop ik alleen maar metal draai, en de cd's en platen die ik heb kan ik vaak genoeg afwisselen...

Variatie =



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen