|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik erger me niet snel aan andere mensen die metal luisteren, maar op een paar goede vrienden na ga ik ook niet erg veel om met mensen die naar metal luisteren. De muziek ben ik soms wel zat maar dat heb ik met elke muzieksoort, metal blijft toch wel mijn favoriet maar mijn smaak is breed genoeg om ervoor te zorgen dat ik er niet snel een overdosis van krijg. |
|
nou dan maar deze topic omhoog schoppen mbt het metaalmoeheids verschijnsel Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Naja bij mij is de verslaving voor metal zo erg dat ik naast metal weinig andere muzieksoorten echt kan waarderen, al heb ik wel een zwak voor blues en kan ik sommige jazz ook best aanhoren..maar popmuziek trek ik absoluut niet..het is gewoon te netjes, te glad en te makkelijk..net muzikaal behang Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
ik kijk gelukkig wel uit naar over 3 weken optreden dan weet ik weer waar ik het voor doe, en ik moet zeggen dat ik ook enorm uitkijk naar Wacken dit jaar. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik luister alleen maar death en thrash, zo nu en dan dream theater en opeth. Dat is het dan ook wel. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik heb wel heel vaak onwijs veel shirts weggedaan, krijg de laatste tijd wel de neiging om heel veel cd's en shirts weg te doen, ik draag sommige dingen zelden, en sommige cd's raak ik geen eens meer aan. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Metal is ook de muziek waar ik het meest aan verslaaft ben en ik heb een hekel aan de meeste popmuziek, maar muziek als jazz, blues, reggae en drum'n"bass luister ik toch behoorlijk vaak. |
|
quote: eeej als je dat weer es van plan bent, mail me even Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: gheghe ik hou je op de hoogte als ik het echt allemaal goed zat ben kom je maar langs met een busje Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Als ik alleen metal zou luisteren zou ik er gek van worden.. Door het beluisteren van andere soorten muziek kan men juist ook ginspireerd raken.. Qua metal ben ik eigenlijk blijven hangen in begin 90ger jaren. Bij mij zijn het bands als Bolt thrower, carcass (syphonies of sickness ),Ouwe Napalm Death(PLEDGE ALL TO THE MASTER PLAN!! THRASH!!),ouwe slayer, nog ouwere Metallica. Alles vanaf Justice , e.d. En allerlei losse nummers die zijn blijven hangen. Verder luister ik The Who, Rammstein, Jeff Wayne's War off the worlds, Moody blues, Hendrix, Enge buren( ) , en nog veel meer.. Het gaat erom of het mijn aandacht positief trekt.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Wow! Ik heb dan die neiging precies omgekeerd! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ik heb nu de neiging om echt alles weg te doen, no worries, je spulletjes stuur ik op idd enorme metaalmoeheid vandaag Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik heb nooit echt last van metalmoeheid. Tuurlijk zijn er periodes waarin ik wat minder metal luisteren alleen die duren nooit zo lang. Ik luister naast metal ook veel andere genres muziek dat zorgt voor een aangename afwisseling Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: is misschien wel een erg sterk plan, vroeger luisterde ik ook vaak klassiek maar daar krijg ik meer een dip van dan dat ik ervan opknap Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
idem altijd als ik me down voelde zette ik gewoon een dikke pot metal op en het verdween als sneeuw voor de zon, das voor mij de "kracht" van metal. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: nou het maakt niet uit wat ik draai vandaag, hoe meer ik luister hoe meer de neiging ik krijg om point blank brain splatter patterns op het plafond te sproeien, zal het weer wel zijn Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
metal kan je maken en breken, geldt overgens voor veel muziek Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Je kan het ook gewoon mooie muziek vinden en eventueel de sfeer die er soms omheen hangt leuk vinden... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Metaalmoeheid..niet echt, af en toe wel dat ik andere muziek wil luisteren, na een half uurtje prutsen kom ik er dan achter dat ik toch metal nodig heb (of Pink Floyd <-blijft een vreemde afwijking) |
|
quote: ja sommige bands wel, sommige niet, hangt ook totaal van je stemming af. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik moet af en toe ook gewoon andere muziek luisteren. Soms Muse of Placebo, soms Pink Floyd. Pas was ik R.E.M. aan het luisteren... maar toch... als ik dan "Losing my Religion" van rem hoor dan moet ik weer even de versie van Graveworm opzetten Zenial |
|
quote:Geniaal is die he? Tja, ik heb er zelf niet echt last van dat ik metal beu raak omdat ik van mezelf al regelmatig naar andere dingen luister (komt nogal eens wat rock, electro, dark ambient of darkwave voorbij bij mij en af en toe wat klassiek, triphop of jazz). Dat scheelt al een hoop denk ik. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik luister ook niet vaak klassiek, precies om dezelfde reden. Vaak beïnvloed het mijn stemming niet op een positieve manier. Verder luister ik redelijk veel jazz, jazzrock, fusion e.d. Heel erg fijne muziek Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
af en toe wat teveel van 't goeie ja maar meestal lost een ander genre dat wel op, zo niet ist meestal maar een dag of twee |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |