|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik bedoel maar http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
quote: quote: Gaaf dat het voor jou ook zo'n langdurende passie is!!! Even een oproep aan iedereen die van z'n shirtjes afwil; ik zoek ze dus let me know!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-03-2004 1:18] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben metal bepaald niet beu, wel ben ik wel 's beu van bepaalde stromingen binnen de metal. Op 't moment heb ik bijvoorbeeld totaal ff geen zin om black metal te luisteren, maar grijp ik eerder een heavy metal cd'tje uit m'n rek of een death schijfje. Ook heb ik periodes dat ik opeens (relatief) veel power metal luister of heel erg richting oude rock neig. Heb dus binnen de metal een redelijk brede muzieksmaak, verder wissel ik de metal nog wel 's af met rustige (oude) rock, of dingen als (Tour of Duty-muziek ) Dusty Springfield, the Doors, Fleetwood Mac, The Who, Van Morisson en Melissa Etheridge.. Zo blijft mijn metaalmoeheid eigenlijk wel beperkt tot een wisseling tussen bepaalde stijlen/stromingen, maar ik ben er nooit echt zat van! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Rare Westerhaarder! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Op zich best herkenbaar.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik ben nooit metal beu! Ik heb wel eens dat ik een bepaalde stroming zat ben zoals bijvoorbeeld black metal dus dan zet ik maar wat Thrash metal op. [Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 10-03-2004 11:18] dood |
|
Ik ben al de zever erond soms wel beu. Al dat elitair gedrag, en dan heb ik het vooral over de blackmetal scene. DAT ben ik beu!!!!!!! Metal zelf niet, er is genoeg afwisseling in te vinden. Meestal hangt da beu gevoel bij mij bij een kater :-) Als ik weer eens teveel nachten na elkaar zat ben geweest, heb ik der soms ook allemaal geen goesting meer in, ma dan zet ik ff wa dire straits ofzo op, enjah... na een dag kan er terug niks meer stuk |
|
Hmmm, ik ben af en toe wel eens een bepaalde metal stroming moe of zo, dan schakel ik gewoon over naar een andere, van Black naar Death of zo, of heb ik zin in iets dat "rocks & rolls" en dan zet ik Aerosmith of Led Zeppelin op. En af en toe, als ik wil "swingen" luister ik naar VNV Nation of Project Pitchfork e.d. Best divers dus... maar 90% van de tijd is het toch wel metal wat ik opzet. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Ben het nooit beu. Het enige waar ik een beetje moe van wordt is idd dat image gezever.. zoals IG al zei op pagina 1. zzz |
|
POSERS !! |
|
De muziek ben ik niet beu....aan de andere hand luister ik niet alleen naar metal en heb dat nooit gedaan. De meeste metalheads vind ik echter onaangepast tuig dat geen visbestek van gewoon bestek weet te onderscheiden en dat denkt dat black tie een zwarte stropdas is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wat zou black tie dan zijn ? |
|
quote: Dat ligt echter niet zozeer aan hun metal-zijn, natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 18-03-2004 21:34] Touché, pussycat! |
|
Metal beu?! nog lang niet [ www.deluzion.nl ] |
|
Als ik geen zin heb in metal, dan draai ik (progressive) rock. zo kan ie wel weer |
|
Hardcore baby! Zorgt altijd dat ik zin blijf houden in extreme muziek |
|
ik draai hardcore trance voor de afwisseling en wat rustige pop. Dat maakt metal wat minder saai. |
|
de laatste maanden luister ik eigenlijk qua metal alleen onze eigen nieuwe cd. zelfbevlekking rules! hehheh, spinvis is mijn laatste grote ontdekking. maar dat lijkt me een redelijk onbekende naam hier. en terecht. Oud Vuil. |
|
ik draai af en toe Noise en Neo-folk. Paar dagen terug weer wat Golden Earring gedraaid, jeugdsentiment |
|
quote: spinvis is wel cool, grappig, maar ik kan er niet lang naar luisteren Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Spinvis ken ik wel, dat was een poos geleden vaak op de radio. Maar het zou inderdaad wel terecht zijn als ik het niet zou kennen. Ik luister nu naar Ed Rush, zaterdag is het zover! |
|
quote: Dat bedoel ik dus he...... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Bijvoorbeeld. ..."Hate can only create more hate"... |
|
geen tie te zien. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |