|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
nooit last van gehad,kan het me ook niet voorstellen |
|
Ik ben het constant beu! Maar op momenten zoals nu effe niet!! Op zo'n momenten post ik hier nog eens wat voor een dag of 2!!! mvg wk10 |
|
Jezus, ik luister zelfs graag naast metal klassiek, gabber, en ik heb zelfs een cd van madonna heerlijk toch..lekker afwisselend |
|
quote:Als je genoeg hebt van grunts ga je power metal draaien |
|
quote: hee, das precies wat ik ook doe soms heb helemaal geen zin meer in maiden, en luister k bijv. bijna alleen maar CoB, en soms ben k dat weer zat, dan ga k weer maiden luisteren. |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: dus jij kent welgeteld al twee bands? zozo. |
|
quote:Nee, ik ken er nog wel meer |
|
quote: Dat had ik niet achter je gezocht. |
|
quote:haha dacht ik al |
|
quote: Noem eens wat? |
|
quote: slipknot, 50 cent en eminem denk ik |
|
quote: rArE mEiD!11 dAs tOcH gEen mEtAll?!!1 |
|
quote: Dat maakt niet uit bij die jongen (?), aangezien niets bij hem relevant is. |
|
quote:Iron Maiden, Children Of Bodom, Opeth, Dark tranquillity, Sonatica Artica, Cradle Of Filth, Slipknot, Rammstein, Dream Theather, Within Temptation. niet dat ik ze allemaal luister. Ik ken er ongetwijfeld meer, maar die ken ik even niet verzinne |
|
quote: Haha, ik had gelijk. Ik heb meteen eventjes de spelfouten uit de bandnamen gehaald, staat zo knullig |
|
Wat een ontzettend brede smaak zeg. Maar goed. Ik heb zelf eigenlijk nooit periodes dat ik metal in het algemeen helemaal zat ben, maar heb wel heel veel periodes dat ik bepaalde bands of stromingen niet meer kan uitstaan, en de maand erna vind ik het weer geweldig. Het is maar net waar ik op dat moment in de mood voor ben. |
|
quote:En dan doe je dat nog verkeerd ook. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Welke dan |
|
quote: Sonata Arctica? Dark Tranquillity? ? |
|
Volgens mij is het toch echt 'Sonata Arctica' en idd 'Dark Tranquillity'. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 25-06-2005 14:07] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Nou Jansuh, wie is er nu knullig, mongool. |
|
Ahum, ja ok, tranquillity is inderdaad met twee ellen. Sonata arctica of wat dan ook luister ik niet, dus ik kan de naam verder ook niet goed spellen. Laat ook maar |
|
quote: Ik, maar hij ook, en jij mag ook bij de club |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |