|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Ga met je piemel spelen ofzo. Of trek een biertje open, maar ga niet zo zitten ylen hier. |
|
Tja, het blijft een irritante relnicht. |
|
kuch |
|
quote: Sorry ON-TOPIC HOEREN!!!!11 |
|
quote: juist kent iemand hier front line assembly? |
|
quote: Op welke manier is dit ontopic, eikel. |
|
quote: Dat dit geen metal is. |
|
Hoewel mijn meeste cd's metal zijn, luister en koop ik tegenwoordig veel meer niet-metalcd's dan metal cd's. Wel veel cd van metalbands die geen metal meer maken. Ulver, Katatonia etc. Verder veel rare ambient en veel gouwe ouwe (Joy Division, The Velvet Underground, The Doors) Maar ook wel 'pop'. Maar echt beu ben ik metal niet, ik hou het wel allemaal bij op fora en in de bladen. Concerten daarentegen sla ik bijna altijd over. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 25-06-2005 14:48] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:oh, ik wist niet eens dat het Sonatica ArCtica was, met een "C" ertussen dus |
|
Jesus Christ... Dan hoef je alleen maar de ID-tags van je mp3-collectie te copy-pasten en zelfs dat lukt niet eens... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:geen zin in |
|
quote:Sonata Arctica, lul! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Hehe. |
|
Je hoeft toch niet aan metaalmoeheid te lijden om ook andere muziek leuk te vinden.... Alleen van zogenaamd rustgevende new-age muziek en andere melodieuze priengelprangel enzo moet ik alleen ontzettend pissen en wordt alleen maar zenuwachtiger Rock moet Rollen |
|
quote: Precies, als ik niet naar andere muziek zou luisteren zou ik metal vast wel zat worden. Now playing: Boudewijn de Groot. |
|
quote:whahaha, dat draaien me pa en ma (o.a.)altijd als we op vakantie gaan...straks dus [Dit bericht is gewijzigd door gollum op 01-07-2005 14:17] |
|
Naast metal...Buckethead ennuhh..dat was het wel. Ik heb een tik naar muziek te luisteren waar m'n voorkeur het meest naar uit gaat. www.bucketheadland.com [Dit bericht is gewijzigd door Gnosis op 05-07-2005 2:40] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 05-07-2005 2:41] |
|
Ik ga maar weer's voor alternatief. Goldfrap (ofzoiets) Lekker om bij te relaxen |
|
Ja, soms dan heb ik dr ff helemaal geen zin in, en dan zet ik wat hardrock/classic rock op en TOCH vind ik het smerig.. |
|
tja: - Black Metal - Death Metal - Grindcore - Hardcore & Oi! - IDM - (Dark) Ambient - Goa-Trance (Psychedelic Trance) - Drum & Bass - Techno - Electro - Noise - Breakcore - Speedcore - Jazz - Funk - Lounge dus nee. eigenlijk nooit beu.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Maar jij mag toch nog helemaal geen bier drinken? |
|
Af en toe. Maar dan luister ik 3 uurtjes niet en dan gaat dat weer over. Gelukkig. |
|
metal is tijdloos. En ben het dus eigenlijk nooit beu. Mensen ben ik wel snel zat. Maar dat is niet erg. Ik kan dan rustig een muziekje opzetten. Suck my piss |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |