IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Metal beu?! Vorige pagina | Volgende pagina
Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 19-06-2003 21:38 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 19 juni 2003 21:03 schreef Sporty Voleg het volgende:
Enneh Claw, het werk dat je moet doen, heb je niet altijd voor het kiezen.


Recensies schrijven voor ZM is niet verplicht hoor


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 19-06-2003 21:39 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik heb nu even trek in iets rustigers.
Dan maar opera, klassiek, dark folk etc..


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 20-06-2003 10:56 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 21:38 schreef Claw het volgende:
Recensies schrijven voor ZM is niet verplicht hoor
Ik had niet begrepen dat het voor ZM was. Maar dan nog. Als vrijwilliger leg je jezelf een bepaalde 'verplichting' op. Het zou een beetje simpel zijn om te zeggen "Ja, ik wil wel helpen" om vervolgens een groot deel van wat je toegestuurd krijgt naar een ander door te schuiven. Aan zo'n vrijwilliger heb je niets. Dan ben je niet een gemotiveerde kracht, maar een flierefluiter die alleen datgene eruitpikt wat em aanstaat en wat ie niet leuk vindt, bij de portie van een ander gooit.


Touché, pussycat!


campske666
Usericon van campske666
Posted 20-06-2003 11:13 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Na een tijdje wat donkerder spul te luisteren, zit ik nu weer in een absolute heavy-metal periode. Zoveel afwisseling...dat wordt je nooit moe !!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-07-2003 15:23 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

als ik het even niet meer verdraag, zorgen keltischen ende middeleeuwschen klaenken voor ontspanning.

Heerlijk, net zoals die sounds of the forest-troep. Daar kan ik echt uren naar luisteren.

(doet het ook erg goed als muziek bij RPG's)





Bruce Banner


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 10-07-2003 15:38 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Hehe, haar gaat eraf, ik drink geen bier meer.. maar metal beu?
Dat zie ik voorlopig niet gebeuren


Life doesn't get much better than this!


freya99
Drama Queen
Usericon van freya99
Posted 10-07-2003 16:39 by freya99 Wijzig reactieProfiel van freya99Quote dit berichthttp://www.photoblog.be/freya99

quote:
Op 3 juni 2003 12:18 schreef Asherah het volgende:
Hebben jullie soms ook niet zo'n periode dat je heel dat metal gedoe kotsbeu bent?


Een periode ??? Ik ben heel het metalgedoe zo kotsbeu omwille van de mentaliteit van 'wij weten toch wel wat goeie muziek is' alsof er niks anders dan metal is
Naar de muziek wil ik af en toe nog wel eens luisteren.



"Tussen droom en daad staan wetten in den weg en praktische bezwaren, en ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren, en die des avonds komt, wanneer men slapen gaat. " - Elsschot


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 10-07-2003 17:07 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 10 juli 2003 16:39 schreef freya99 het volgende:
Een periode ??? Ik ben heel het metalgedoe zo kotsbeu omwille van de mentaliteit van 'wij weten toch wel wat goeie muziek is' alsof er niks anders dan metal is
Naar de muziek wil ik af en toe nog wel eens luisteren.




Rest de vraag: wat doe je hier dan?


Life doesn't get much better than this!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-07-2003 17:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 17:07 schreef H-K het volgende:
Rest de vraag: wat doe je hier dan?

zie is een drama queen, duh!


hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 10-07-2003 17:15 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

metal kleding wordt ik nogal beu maar het muziek niet...
nie dat ik er nu bij wil gaan lopen als mensen die naar trance luisteren ofzo maar altijd van die afgedragen of goeikope shit dragen schiet ook niet op, voor de vrouwen hebben ze wel hele mooie afwisselende dingen maar mannen altijd het zelfde


freya99
Drama Queen
Usericon van freya99
Posted 10-07-2003 17:26 by freya99 Wijzig reactieProfiel van freya99Quote dit berichthttp://www.photoblog.be/freya99

quote:
Op 10 juli 2003 17:07 schreef H-K het volgende:
Rest de vraag: wat doe je hier dan?


Ahhh. Die was te verwchten
Wel ik blijf in de metalwereld omdat ik er mensen ken, want JA onder metallers zijn er ook eclectici en JA er zitten interessante persoonlijkheden bij zoals bij elk genre



"Tussen droom en daad staan wetten in den weg en praktische bezwaren, en ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren, en die des avonds komt, wanneer men slapen gaat. " - Elsschot


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 10-07-2003 17:47 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

De muziek ben ik heel af en toe wel eens beu maar dat gebeurt meestal maar een dag per jaar ofzo, vooral omdat ik sowieso nooit de hele dag metal luister. Het hele true gebeuren en de sombere levenshouding die sommige mensen blijkbaar zo belangrijk vinden, dat ben ik wel regelmatig beu.


Scapegoat
...digging your own grave!
Usericon van Scapegoat
Posted 10-07-2003 20:00 by Scapegoat Wijzig reactieProfiel van ScapegoatQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 17:47 schreef Vlkodlak het volgende: Het hele true gebeuren en de sombere levenshouding die sommige mensen blijkbaar zo belangrijk vinden, dat ben ik wel regelmatig beu.


Ja maar ik denk dat sommige gewoon true somber zijn.
I don't care what you call "true"
I'll do it my way,and you should too!




0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-07-2003 21:43 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 17:47 schreef Vlkodlak het volgende:
De muziek ben ik heel af en toe wel eens beu maar dat gebeurt meestal maar een dag per jaar ofzo, vooral omdat ik sowieso nooit de hele dag metal luister. Het hele true gebeuren en de sombere levenshouding die sommige mensen blijkbaar zo belangrijk vinden, dat ben ik wel regelmatig beu.


ja dat vind ik ook dom en doe dat zelf ook nooit.
Loop er ook wel vrij happy bij kan ik wel zeggen, in verhouding..


"This one is older than shit, heavier than time!"


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 10-07-2003 22:00 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Volgens mij is 3/4 ZM metal moe, want het aantal metal-topics is bedroevend.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-07-2003 22:36 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 15:38 schreef H-K het volgende:
Hehe, haar gaat eraf, ik drink geen bier meer.. maar metal beu?
Dat zie ik voorlopig niet gebeuren

Geen bier meer???

Minder OK, maar GEEN??? Damn.


Enfin, ik ben weer behoorlijk van metal aan het genieten, en zelfs van nieuwe. Afwisseling is de remedie.

En dat ZM een lulforum is en niet een metalforum, wordt volgens mij al zowat sinds het begin geroepen. Dus och.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 10-07-2003 22:44 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

old school death cd-tje
wat gothenburg
ff een punk iets ertussendoor
2 black metal cd-tjes
iets nieuws uitchecken
ff rustig aan wat iron maiden ofzo luisteren
en de dag is weer in variatie doorgekomen.

En ik ga niet veel met metalmensen om, alleen met de metalmensen die ik niet snel moe wordt

Metal beu zijn is voor posers



filosofem
Usericon van filosofem
Posted 10-07-2003 22:53 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Metal beuh? 15 jaar lang niet, en still going strong. Iets meer afwisseling met andere muziekgenres is er vrees ik wel ingeslopen.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-07-2003 22:56 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik kan me niet voorstellen dat ik er beu van zal raken. tenzij je iets als stratovarius voorschotelt . Ik luister wel eens een ander soort muziek maar dat wil niet zeggen dat ik metal beu ben. Metal heerscht


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


RaNk
Usericon van RaNk
Posted 11-07-2003 7:56 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

Beu? Nee. Maar toch wel lekker om af en toe eens wat anders te luisteren. Grappig dat er een aantal lui metal op zich niet beu zijn, maar meer moe worden van de metallers zelf. Zelfkennis?


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 11-07-2003 9:41 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Eigenlijk ben ik helemaal beu met muziek.
Maar ik ben musicoholic. Ik moet iets vn muziek horen.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-07-2003 10:14 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik begin het juist steeds leuker te vinden


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-07-2003 10:19 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ik luister het minder, maar dat is neit omdat ik het beu ben.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-07-2003 10:23 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Je krijgt het binnenkort meer te horen dan je lief is


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-07-2003 10:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik ben metal beu. Daarom heb ik mijn aluminum lamellen uigeflikkerd en nieuwe houten gekocht.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen