|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
De afgelopen maanden heb ik heel weinig metal geluisterd en veel meer rustigere muziek.. Nu nog steeds trouwens. Komt denk ik omdat ik doordat ik de ziekte van pfeiffer heb, gewoon geen energie heb om goed van metal te kunnen genieten.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: mee eens , ik houd zelf van bijna elke metal soort behalve mayonese-metal(bon jovi etc..), dus ik kan nog wel eens wat afwisselen ...... meestal van die periodes dat ik een bepaalde3 soort metal luister ..... maar metal ooit beu ik luister er al 26jaar na "Intergalactic Primordial Death Atack ........" |
|
vandaag nog... net een paar maal naar de cd van 3 doors down zitten luisteren (the better life) en zit nu ff helemaal nix te luisteren My madness, my sadness |
|
ik wissel metal af met bob marley of gewoon arrow classic rock op de radio. Staus quo is stoer! |
|
die naam |
|
quote: ik ben denet tot de schokkende ontdekking gekomen dat het BrEeZaH is ik zal wederkeren met een betere naam dit zuigt als de enge ziektes. |
|
Ik ben metal eigenlijk altijd beu. |
|
Ik ben jullie beu, sletjes. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
heledagen gewoon fuckin grind of death metal |
|
Ach ik wissel doom, death, death/grind darkwave, sludge, metalcore en gothic af, dan houd je verveling buiten de deur/ |
|
quote: nog steeds dezelfde opinie... Je moeder. |
|
quote:eens ff kijken wat ik eerst zei .... |
|
pagina 6 Je moeder. |
|
quote: dit dus Je moeder. |
|
quote:ha .. dat blijft gelden ja |
|
Ik ben metal niet zat ik ben dat geëikel en gezijk van heel erg veel mensen zat |
|
quote:gezijk is met een korte ei ..... |
|
zeikerd Je moeder. |
|
Waarom zou je beu zijn van metal.. |
|
Waarom niet? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Metal ben ik zeer zeker niet beu. Maar even een adempauze van concertjes enzo lijkt me welkom. Het valt vaak heel goed mee, goeie bands, goeie sfeer,...maar iets te vaak kom ik thuis en denk ik dat ik maar weinig beleefd heb die avond I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik kan geen 2 geluiden door elkaar gedragen (bijv. tv en gerommel in de keuken tegelijk), muziek zet ik altijd de helft zo zacht als eerst en discman luisteren doe ik ook niet echt meer de laatste tijd of zelfs veel vaker helemaal geen geluid, lekker stilte... (volgensmij krijg ik een burn-out) |
|
quote: Da's natuurlijk onzin, op die manier kan ik het zo voor je omdraaien: 'toegankelijke' muziek is voor jou zeer ontoegankelijk. Als het bruut klinkt met vette drumrolls e.d. gaat het er bij jou in als koek en het is natuurlijk erg goed voor je zelfbeeld om te denken dat je veel 'ontoegankelijke' muziek luistert. In plaats van muziek te beoordelen op toegankelijkheid kan je het beter beoordelen op muzikaliteit en artisticiteit. En dan kan je op de raarste plekken mooie muziek vinden. Ook in de pop (al is dat dan inderdaad niet pop die vaak in de hoogste regionen van de hitlijsten te vinden zal zijn). |
|
Ik wissel ook vooral black, thrash en death metal af, daar haal ik genoeg variatie uit om geen metaalmoeheid mee te maken. Momenteel heb ik het even gehad met thrash geloof ik en hoor ik het liefst black metal. Volgende maand kan het andersom zijn. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |