|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
[offtopic] varanus je had het vorig weekend op dokkem over een rommelmarkt waar ze kogelriemen verkochten , waar was die en wanneer (wolverga toch? ) [/offtopic] [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 21-08-2004 14:34] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Yep,liggen vaak in Wolvega te koop. spelfout weggehaald... |
|
quote: VARAAN op je kop tattoeeren. Uit liefde voor ZM. |
|
quote:Als jij dan "IK ZIE ER JONG UIT" op je kop laat tattoo-eren |
|
Metal is foreveeaaaaaaaaaaer !!! |
|
metaalmoeheid komt bij mij soms als ik niet weet wat ik moet luisteren, en omdat ik regelmatig promo's moet luisteren waarvan de honden geen brood lusten .. |
|
quote: Vlieg, ik vat hem niet... Uit liefde voor ZM. |
|
Ik heb na een jaartje of 15 nog steeds geen last van metaalmoeheid. Ik wissel de onderlinge stijlen gewoon af. En ik luister daarnaast ook nog naar folk en 70er jaren muziek zoals Jethro Tull en Fleetwood mac (voordat die twee stomme wijven erbij kwamen zingen). Daar ben ik mee opgevoed. Mijn pa van 52 luistert trouwens ook naar Judas Priest, Black Sabbath, Iron Maiden, Therion, Metallica en After Forever. Vindt hij leuk... |
|
Metal zal ik niet snel beu zijn, maar die conservatieve metalheads kunnen mij toch aardig op mijn zenuwen werken. Waag eens een dansje! |
|
Ik heb het vaak genoeg (vooral 's avonds eigenlijk... nee, niet omdat ik dan wil gaan slapen) dat ik geen krijsende/gruntende stemmen of raggende gitaren meer wil horen. Maar tot mijn grote geluk heb ik een enorme hoeveelheid muziek in huis, dus wanneer ik in een dergelijke bui verkeer schuif ik meestal iets van Rachmaninov, Miles Davis, The Doors, Diana Krall, The Black Crowes, Herbie Hancock, Maarten van Roozendaal, Stravinsky, Tori Amos, Masters Of Reality, Laura Fygi, Bob Marley, Porcupine Tree of The Beatles in mijn CD-speler... |
|
Nop ik heb nooit last van 'metal beu zijn'. Over het algemeen ben ik 'pissed' genoeg in het algemeen om ervan te blijven houden. Als ik opeens in een superbui ben, wil ik nog wel eens wat anders draaien. |
|
Metal ben ik nooit beu, Het is gewoon een te brede muziek stijl om beu te zijn. Als je even genoeg hebt van Black metal zet je toch bv. Iron Maiden of Metallica op. . . . . . . . . . ? |
|
Ik ben CurseOfDeath beu. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Maar je hieft toch niet "pissed" te zijn om naar metal te luisteren? Ik beschouw mezelf niet als "pissed" of "shit" en ben toch een zeer grote metalfanaat. |
|
Ik heb buiten de festivals bijna geen metal gezien of geluisterd deze zomer. En ik vond het helemaal niet erg! De laatste paar weken ben ik weer metal aan het draaien en het concert seizoen is weer begonnen. Ik had gewoon geen zin in metal, weird but true! edit: wierd of weird, tja.... [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 13-09-2004 19:37] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote:Geef toe het klinkt nog beter als je lekker pissed bent en een of andere harde metalband door de luidsprekers galmt. Vooral ik de auto begin ik dan spontaan hard mee te schreeuwen. Maar ook anders vind ik het leuk. Zal eraan liggen welke muziek gewoon. Begin het zelfs meer en meer te luisteren. Vroeger zette ik alwel eens spontaan wat trance op..oh boy these days are over ..am I getting old Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
Ik luister allang geen metal meer Tyfusherrie Kankerlul |
|
Dus Aerodis (Schrijf je dat zo?) speelt nu in een BZN coverband? Bazzio Attacks!!! |
|
Ik zit zowaar in een metal dip. Dat komt omdat de meest gedraaide muziek nu Rammstein is (vind ik geen echte metal ) en steve millerband's (Jet liner ). maar goed, dat veranderd wel weer (alhoewel ik morgen op speurtocht ga naar de Rolling stones get your yaya's out) |
|
Moet je de laatste doomreleases kopen ... vooral de nieuwe shape of despair heerscht gruwelijk |
|
Ik ben Metal beu blijkbaar.... Zelfs de nieuwe Shape of Despair doet me nix. 't Lijkt dan ook precies op de vorige. |
|
quote: staat genoteerd! |
|
quote: |
|
quote: Helemaal mee eens. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |