|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
On topic ? Ben metal nog niet beu, een zooi metalheads wel overigens. Sommige zijn nog erger dan moslims. |
|
quote:lol moet ineens denken aan een zwarthuidig persoon met baby spikes en een slipknot shirt aan Gezien op FoR Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Hoe kun je nou 'objectief' reviewen? Een recensie is en blijft een mening, of die mening nu professioneel of amateuristisch geformuleerd is, maakt niet uit. Het blijft een mening. Hoe vaak hoor je wel niet: 'Oh, die-en-die vindt hem slecht, dan zal ik de plaat wel leuk vinden."? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Nou, dat is wel heeeel sterk uitgedrukt. Heb jij wel eens een metalhead meegemaakt die zich op een festival opblies? (of de camping wou ombouwen tot basis) Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Ik zei: reviewen op een objectieve manier, 'een manier' = subjectief. Ik zei niet: objectief reviewen, want dat bestaat niet. |
|
quote: Dus je doet iets subjectiefs op een objectieve manier..... hm. Ik droog me ook altijd af met natte handdoeken. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Metaalmoeheid? Oude liefde roest nooit... ...maar luister absoluut niet louter metal; erg into fusion, symforock & -satanische- rap. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben metal nog nooit beu geweest en dat zal zo ook niet gebeuren, ben er altijd nog erg gek mee en binnen 'metal' kun je zoveel kanten op. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
NIMMER! Metal ben ik nooit beu. Wel eens dat ik geen grunt meer kan horen, maar dan zet je gewoon een andere band op... Soms moet ik wel even wat anders luisteren, tom waits ofzo, maar das niet omdat ik dan metal zat ben... |
|
nooit... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Nog niet. Misschien over 20 jaar. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
hmm, neen. Er zijn wel buien dat ik geen zin heb in Chrisblasting metal armageddon , maar dan luister ik gewoon rustige metal. Bijvoorbeeld rustige nummers van hammerfall ed. |
|
quote: Heh??? |
|
quote: Je weet wel: Yo yo satan is the shit! yo yo. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: nogal doordachte en weloverwogen reply horrorcore; een héle kleine rapstroming die snel wegvloeide; luister maar naar de Flatlinerz (album heet 'USA' dat een afkorting is van 'Under Satans Authority') en ook de Gravediggaz (2 albums). [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-06-2003 13:03] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Bleearghh, kots... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Vaak zat. Voornamelijk als ik veel gedownload heb, en alles de hele dag lang zit te controleren, en vooral als er veel generic troep tussen zit. |
|
Heavy rap?? Is da nie gewoon hetzelfde als nu metal? And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: proficiat beste, jij krijgt uit mijn handen de wortel award ... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
ben metal niet echt beu, wel metalheads en af en toe heb ik helemaal geen in metal zoals ashera ook had. lekker boeiend, mn leven komt eerst, daarna metal -edit: op een andere manier dan jenje dan, het ergste aan metalheads vind ik dat ze zichzelf zo geweldig vinden tegenover de maatschappij terwijl ze vaak net zo erg zijn. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 18-06-2003 15:31] Je moeder. |
|
quote: nope; is gewoon rap met satanische/ horror teksten The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Als ik even geen zin heb in het zware werk, dan zet ik otyg of falkenback ofzo op |
|
Ik heb wel eens een periode gehad dat ik vrijwel geen metal draaide. Het stevige dat ik draaide, mocht eigenlijk geen metal meer heten, zeg maar. Ik heb metal toen ook geen seconde gemist. Er is zo veel mooie muziek. Op een gegeven moment ben ik weer de metal ingesleurd door bepaalde mensen en ik luister nu naar bands waarvan ik denk, dat als je me destijds had gezegd dat ik ze tof zou vinden, ik je zou hebben uitgelachen. Ik heb tegenwoordig ook nog wel eens momenten dat ik gewoon echt even geen metal moet horen. Enneh Claw, het werk dat je moet doen, heb je niet altijd voor het kiezen. Touché, pussycat! |
|
quote: Zoiets als dit?: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=769165 I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |