|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
[quote]Op 16 juli 2003 12:47 schreef No Nonsense het volgende: Ik moet zeggen dat ZM tot op zekere hoogte los staat van m'n muziek./quote] Zo goed als volledig eigenlijk. Metal is vet, ZM is voornamelijk een bende nerds met complexen. |
|
quote: Projectie van je eigen onderbewuste op de massa? mvg wk10 |
|
quote: Nee, objectieve waarnemingen van prutsers zoals jij. |
|
quote: Campske, last van de warmte jongen? Of is het iets anders? Bel anders eens naar het nummer op m'n signature. Ze zal je wel eens goed opbeuren. mvg wk10 |
|
quote: Bedankt voor mijn punt te bewijzen. |
|
quote: Kzou toch voor de zekerheid es na die nummer bellen. Volgens mij is het mobistar And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: 0486... ? Lijkt eerder op Base, behalve als ie geporteerd is, maar dat kan je alleen weten als je er naar belt natuurlijk. Heb jij geprobeerd dan ? |
|
quote: Zie ik eruit alsof ik mijn zuur verdiende belwaarde daaraan ga verprutsen? Nee toch eh. Zal nummer aan billen doorspelen, heeft em ook iets semi-nuttigs te doen. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: Ja. |
|
zeveraarsen my type of friends Fuelled By The Venom Of Hatred |
|
Ik word helemaal gek van alle nieuwe "underground" ultra nihilistic black metal releases waarmee je wordt doodgegooid de laatste tijd! Black metal is uit, HE! laten we black metal gaan maken omdat het niet meer in is, worden we ook niet gezien als trendlopers. Huppa, nieuwe TReue black metal band op de aardkloot. Ik kan me geen nieuwe cd's/lp's bedenken die nog de moeite zijn om te kopen. (mischien moet ik de likferd van windir nog aanschaffen...) [Dit bericht is gewijzigd door istharol op 22-07-2003 16:20] |
|
Dan stap je gewoon over naar deathmetal, zat goede releases, zelfs dit jaar nog "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: MISSCHIEN?? DOEN!!!!!!!!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
of anders kun je nog altijd naar relatieve rustige metal muziek gaan luisteren. |
|
quote: Of naar goede metal AKA: Heavy Metal !! |
|
quote: Ik luister tegenwoordig vaak naar Terrorizer en Napalm death (From enslavement to obliteration!) quote: Ook mischien wel slim om te doen met dit warme weer |
|
en anders zet je gewoon lekker Simon&Garfunkel of The Beach Boys op |
|
quote: De black metal scene is echt een belachelijk hoop onzin. Iedereen en alles wil zich voordoen als de elite des elites. Blabla.. het een nog nihilistischer dan het ander etc. Maareuhm; bands als agatus, zemial, sabbat, gospel of the horns etc. hechten daar geen waarde aan, hebben geen evil blabla image maar steken hun tijd in de muziek. Da's te horen ook! Verder ben ik metal dus echt niet beu. Er valt genoeg te ontdekken, eigenlijk ben je nooit klaar. Vooral de 80's scene interesseert mij!! Ik kan ook alle stijlen wel waarderen (voornamelijk heavy en thrash, en dan geen hahahahahammerfall) en ook de voorvaders als Deep Purple luister ik regelmatig. Van ambient, gothic, grindcore, disco, new-wave, punk, pop, top40 etc. moet ik dan ook niets hebben. Worship, drink, eat and live metal!! |
|
Ik luister vanaf m'n twaalfde naar metal.Ben nu 32 en ik heb nooit de behoefte gehad om andere muziek te luisteren.Ik heb godverdommen op waldrock het woord METAL zelfs op m'n onderarm laten tattoeeren omdat ik trots ben op m'n muziek.Dus de metal beu?? NEVER!!Ik ga dermee m'n kist in!! spelfout weggehaald... |
|
Er is nog genoeg goede black metal als je het maar ziet |
|
toen ik de metal een beetje beu begon te worden, begon ik te luisteren naar gothrock, ebm en industrial. sindsdien heb ik meer afwisseling in mijn collectie en ben ik metal dus ook weer meer gaan waarderen no text supplied |
|
De laatste jaren ben ik naast black en death metal ook heel veel naar bands als Porcupine Tree, Opeth, af en toe Muse en verscheidene andere alternatieve en bands gaan luisteren. Ook modernere vormen van hardcore inclusief de wat softere emo/indie hoek kregen steeds meer mijn interesse. Mensen om me heen vroegen me wel eens of ik "softer" aan het worden was qua smaak... Toen zette ik Cryptopsy weer op en toen wist ik dat het niet zo was! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
zelfs muse. |
|
ik wissel mijn metal zo en zo al genoeg af met dingen zoals triphop en hardcore (punk, niet die gabber zooi) dus metal gaat bij mij nooit echt vervelen fear my moo of wrath |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |