|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Kheb nooit kunnen hakken, nooit van die muziek gehouden.. Maar ach.. nu vind ik het best om aan te horen! :D Zon 4 a 5 avonden per jaar! Go! Go! Go! |
|
|
|
quote: Hmm.. ok ok! Maar belgen zijn de masters in Jumpstyle! Go! Go! Go! |
|
qua muziek of dat schterlijk dansen? Je moeder. |
|
Dat achterlijke dansen is géniaaal! Go! Go! Go! |
|
neee Je moeder. |
|
Go! Go! Go! |
|
please god no hehe doe me dan maar metal, hoewel jumpstyle muziek goed te doen is Je moeder. |
|
quote: Lol, nee mij lijkt het echt gewelddddddig om te kunnen! Headbangen vind ik niets aan, pitten is dan wel weer leuk, maar meestal is de pit niet vrouwvriendelijk genoeg.. Ik moet toch ergens mn energie kwijt! Misschien moet ik toch maar eens leren 'jumpen' Go! Go! Go! |
|
hehe goed plan. of beter nog: leren hakken Je moeder. |
|
quote: Dat lukt me niet met undergrounds ben ik bang.. Toch maar Nike Air Max aanschaffen? Go! Go! Go! |
|
ach met kisten kan het ook makkelijk Je moeder. |
|
quote: Jij bent de expert, ik niet! Go! Go! Go! |
|
is motiverend bedoeld Je moeder. |
|
quote: Hmmm ja genoeg gabbervolk op kisten.. Maar dat lukt mij vast niet! Probeer het ook niet! Vind jumpen veel stoerder! Go! Go! Go! |
|
koppig jij Je moeder. |
|
Neuj! Ben gewoon weg van jumpstyle! Go! Go! Go! |
|
like i said Je moeder. |
|
Lol! Exuse moi! Ga mij leren hakken dan! Go! Go! Go! |
|
is best, kom maar naar zwolle Je moeder. |
|
quote: Deze week wordt niet wat! Nu ook niet want ik zit al in mn slaapoutfit! Volgende week gaan we hakkkkkken! Is dr al weer keer Basskickers @ Hedon? Go! Go! Go! |
|
uhm net geweest vorige week, komt wel weer hehe add me anders op msn, kan ik je aan de afspraak houden Je moeder. |
|
done! Go! Go! Go! |
|
meteen stil hier, computer love... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |