|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bob Marley is ook wel geweldig!!! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
ja muziek die ouder is dan ikzelf, Dark Angel!!!!! Plus metallica wel goeie muziek maakte vroegâh. Aangename afwisseling op tegenwoordige herrie. |
|
quote: Schitterend om te zien hoe jij jezelf in een zin tegenspreekt. Je stelt dat het klote is dat iedereen iets van een populaire band moet hebben en dat je dat klote vindt terwijl je drie woorden later zegt dat het om de muziek moet gaan. Ach..inferieure mensen zijn ook nodig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: das mooi. moet het per se hardcore zijn of ben je ook geïntereseerd in oudere baanbrekende metalbands? |
|
quote: Stupide mensen en stupide muziek heb je idd overal. In de 'metal scene' is er echter een oververtegenwoordiging van gasten die het super vinden om zich finaal klem te zuipen, dingen te slopen en liedjes over onthoofde koeien te luisteren onder het mom: 'wij metalheads zijn uberintelligent en gaan niet mee met de massa want wij hebben geen oogkleppen op'. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: tsja, ik heb zulke dingen nooit meegemaakt (of gedaan). mogelijk is er ondertussen veel veranderd (ik ga niet meer zo frequent naar concerten, maar dan vooral omdat er tegenwoordig gem. 15 bands optreden voordat de hoofdact begint, en die verder allemaal kut zijn). dat zopu jammer zijn want ik ervaar concerten in het amgemeen als gezellig (rotwoord en ik heb nooit ruzie gezien in die vele malen dat ik naar een concert ben gegaan (dat was in de disco wel anders) |
|
Metal blijft altijd wel interresant door de gigantische drumstellen die worden gebruikt. ALs je die ziet dan boeit de tekst over onthoofde koeien niet meer... |
|
quote: Uiteraard, en ik heb dan ook in alle genres een bloedhekel aan ondoordachte/ onoprechte teksten. Binnen metal specifiek haat ik van die teksten omdat ze de muziek "bruter" zouden moeten maken maar in plaats daarvan alleen maar op mijn lachspieren werken en tot gefronsde wenkbrauwen leiden. Lekker "bruut" zeg O_o *idee voor een nieuw topic* |
|
quote: I cum blood. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hebben ze op de BAVO tegenwoordig ookal internet |
|
BAVO?? |
|
quote: ja dat snap ik best wel. maar ik zie het maar als kleine verhaaltjes (gelijk stephen king bijv.) dan maakt het wel wat dragelijker. get enige wat mij stoort is de "serieusheid" van sommige blackmetalaanhangers en bijv. straight edgers (die enigszins moeite hebben met het onderscheid tussen de werkelijkheid en de ziogenaalde ideologie die erbij svchijnt te horen). |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 24-05-2004 15:17] Touché, pussycat! |
|
Ben einglijk metal nooit beu maar ik hou me dan ook niet vast aan 1 genre dus als ik ff op deathmetal ben uitgekakt stap ik ff over naar grindcore of iets anders, dat ver kan gaan tot sonic youth maar altijd blijf ik bij de gitaarmuziek... Zo dat was een langezin.. NP: Mercyful Fate - Melissa SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik ben metal ook nooit beu. Integendeel zelfs als ik naar concerten ga of mp3's beluister van nieuwe (of oude) bands wil ik alleen maar meer luisteren en kopen. Toch luisteren ik niet alleen naar metal maar ook bv naar 70's rock/blues rock/soundtracks/klassiek etc etc. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Als ik metal even beu ben ga ik lekker The Exploited, Rolling Stones of Led Zep. luisteren. Dit duurt meestal ongeveer 2 dagen en dan ligt Judas Iscariot of Mayhem weer in de cd speler. . . . . . . . . . ? |
|
Af en toe vertoon je dus goede smaak....en verder niet? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ja ik ben Zwaremetalen flink beu |
|
quote: Ja en wij JOU! Optiefen eikel! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
lachen! |
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Metal ben ik nooit beu, maar soms ben ik niet echt in de mood om metal te draaien, dan zet ik folkmuziek op, of newwave, of gothic, of darkwave, of afrekening zo to 1996, klasiekers,... Ik heb dus keuze genoeg. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ben het nooit echt beu soms wel even behoefte om even andere soort muziek te horen (grindcore, hardcore oude rock) om daarna weer volop te genieten http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |