|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
ja soms bv. na het krijgen van slechte punten of na een zware dag op school. dan kan ik even geen metal horen. ik kan ook soms s'morgens geen metal horen bv. op een shooldag s'ochtens industrial metal |
|
Met enige regelmaat beu, of beter gezegd, dan kan het me gewoon niet meer boeien. En dan luister ik weer eens een tijdje wat anders. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik kan het me niet voorstellen... |
|
Ach. Als je met enige regelmaat luistert naar jazz, filmmuziek, klassiek, pop, etc.. dan vind je daar ook meer dan genoeg interessante dingen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Heb nu ook effe een periode waarin metal me maar weinig kan boeien ... ook regelmatig op zoek naar nieuwe dingen maar kan maar weinig boeiends vinden ..... |
|
quote: Mjah, geprobeerd, maar lukt me echt niet. Misschien wissel ik gewoon goed af... |
|
Ik luister vanalles door elkaar waardoor ik metal nooit echt beu ben en het altijd wel kan hebben. Maar dat komt ook omdat ik vaak mensen over de vloer heb die metal lelijk vinden. |
|
quote: daarom heb je maar iets van QOTSA gekocht? ach ik wordt het eigenlijk nooit beu ... maar sommige periodes luister ik liever nar death metal ipv naar black ofzo van die dingen, maar kalmere muziek is laatste tijd niet meer aan me besteed Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Ach dan trek je toch gewoon je Gothic plaatjes weer uit de kast ? @audio: Nopes, ik ook niet. Ik luister zat andere dingen maar metal beu. Nopes. Nog nooit last van gehad. Hooguit dat ik een bepaalde stroming wel eens minder of vaker draai. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: +1 "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
+2 Je moeder. |
|
quote:Die heb jij van me gekocht remember QOTSA idd ook daarom gekocht .. bevalt me goed |
|
Pfff metals overload; zuipen is stoer, stompzinnig SLAYER bleeren bij gebrek aan beter...it all gets repetative and dull Ook qua nieuwe platen veel te veel eenheidsworst; zo nu en dan zit er wel wat bij, maar kan per jaar niet eens een toptien maken... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
heb ik ook wel, voornamelijk oudere dingen die ik gaaf vind. daarnaast ontdek ik vaak dingen die al een tijd uit zijn maar al in het jaar ervoor Je moeder. |
|
Lang leve de afwisseling! Ga eens naar een houseparty, weet je hoe ánders dan zon metalconcertje de eerstvolgende keer is? Hmmmmmm! Go! Go! Go! |
|
ga der wel eens heen ja, maar verandert geen zak Je moeder. |
|
Dat heb ik ook; het zijn vooral de oudere dingen; en dat dan verzamelen; het liefst onbekende bands of aardige kwaliteit audio/videobootlegs van oud werk van -bekendere- bands in hun topperiodes [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-06-2006 1:46] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik ben wel gewend dat ik altijd achter de feiten aanloop hehe bijvoorbeeld nu pas de laatste porcupine tree aangeschaft terwijl ik hem allang wou. hoewel die plaat geloof ik dan weer wel van 2006 is maar goed Je moeder. |
|
quote: House? Harcore en Terror! Of je moet dat onder house verstaan, maar dat klinkt zo kut, hehe. |
|
quote: Gabberfeesten! Oldschool Madness, Dominator & Megarave in Enschede ben ik vaste bezoeker! Go! Go! Go! |
|
ik mag jou Je moeder. |
|
quote: |
|
Leuk hoor! Ik kan alleen niet hakken! Go! Go! Go! |
|
hehe n00b ik heb het nooit verleerd in de jaren dat het op een lager pitje stond Je moeder. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |