IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Metal beu?! Vorige pagina | Volgende pagina
Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 25-05-2004 19:52 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

quote:
Op 24 mei 2004 12:12 schreef attila_de_hun het volgende:
das mooi. moet het per se hardcore zijn of ben je ook geïntereseerd in oudere baanbrekende metalbands?

subhumans en zo zijn geen hardcore, maar punk. x-mal deutschland is new-wave.

en het moet niet per sé, exodus en annihilator zo, blijven ook wel goed hé. het zijn voornamelijk de nieuwe metalreleases (de nieuwe sepultura en zo en bijna gelijk wat die nog uitkomt en ik wat ken van naam) die me niet meer kunnen boeien. d'er zullen der zeker wel nog zijn die ik mega goed vind, maar heb 'k voor 't moment ook niet veel tijd of kluiten voor dus...


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-05-2004 20:11 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Bij mij is het nog steeds 24 uur per dag metal.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 25-05-2004 21:34 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

Zo af en toe ben ik er wel eens zat van. Dan ga ik ineens naar bands als estradasphere en porcupine tree luisteren.


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 22-06-2004 20:18 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Niet echt metal beu, maar meer dat ik gewoon wat anders horen wil.

Lekker boeiend ook.


I am the 1%.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-06-2004 21:03 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Metal heerst, maar je moet er niet op overdosen.


Zei het tegeltje aan de muur van M.....


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-06-2004 21:10 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Inderdaad, net als bij alle muziek trouwens.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 22-06-2004 21:23 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 21:03 schreef M. het volgende:
Metal heerst, maar je moet er niet op overdosen.


Zei het tegeltje aan de muur van M.....

Een waarheid als een koeievla. Af en streepje gewone rock, eens naar de vrienden hun bluesband gaan kijken, af en toe wat raar electro gepingel (met of zonder gitaren eronder),....af en toe natuurlijk, en niet altijd


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 22-06-2004 22:14 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Dit hele topic staat nu vol met dezelfde wijsheid?


I am the 1%.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 22-06-2004 22:15 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 22:14 schreef stoomfiets het volgende:
Dit hele topic staat nu vol met dezelfde wijsheid?

Ik weet in ieder geval dat ik deze week niet voor niets met mijn legerlaarzen drie dagen in de modder ga ploeteren


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 23-06-2004 9:16 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com





"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 23-06-2004 9:19 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik kan echt niet de hele dag naar metal luisteren. Meestal als ik van een metalconcert terug naar huis rijd heb ik lekkere hardstyle of trance aanstaan, hehe.




Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 23-06-2004 16:36 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Ik luister evenveel klassiek als metal denk ik; net waar ik zin in heb.


~ By the fallen one I shall arise ~


the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 25-06-2004 14:19 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

Ik ben metal nooit beu, maar deathmetal daar krijg ik eens in de zoveel tijd wel genoeg van.
Andere goeie bands die buiten het metal genre vallen bereiken mijn cd speler overgens ook met enige regelmaat.





adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 25-06-2004 17:19 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

Soms maak ik een ommetje in de buitenlucht en luister dan naar de wereld.


Uit liefde voor ZM.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 25-06-2004 17:35 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Ik ben metal nooit beu.
Maar ik luister wel vaak naar foute muziek, ik dans er zelfs op als het erg laat wordt.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 25-06-2004 17:36 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 17:35 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Ik ben metal nooit beu.
Maar ik luister wel vaak naar foute muziek, ik dans er zelfs op als het erg laat wordt.


Wat is doie foute muziek dan?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 25-06-2004 17:43 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 17:36 schreef Smoochy het volgende:
Wat is doie foute muziek dan?

Oh dat kan rond een uur of 2 vanalles zijn, Beyoncé, Britney, N.E.R.D., Yazoo, the Human league, Kaajagoogoo, King, Pat Benatar, Falco, Kim Wilde, Alison Moyet, ABC, Cyndi Lauper, Duran Duran, Wham, Spandau Ballet, Nik Kershaw, Talk Talk....


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 25-06-2004 17:46 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 17:43 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Oh dat kan rond een uur of 2 vanalles zijn, Beyoncé, Britney, N.E.R.D., Yazoo, the Human league, Kaajagoogoo, King, Pat Benatar, Falco, Kim Wilde, Alison Moyet, ABC, Cyndi Lauper, Duran Duran, Wham, Spandau Ballet, Nik Kershaw, Talk Talk....




Falco is echt fout


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 25-06-2004 17:47 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

I know!
Hoe dans je ook in godesnaam op 'Jeannie'?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-06-2004 17:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 17:43 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Oh dat kan rond een uur of 2 vanalles zijn, Beyoncé, Britney, N.E.R.D., Yazoo, the Human league, Kaajagoogoo, King, Pat Benatar, Falco, Kim Wilde, Alison Moyet, ABC, Cyndi Lauper, Duran Duran, Wham, Spandau Ballet, Nik Kershaw, Talk Talk....




Bijna zonder uitzondering zijn het heerschacts.


en FALCO is de heerschendste heerscher van allemaal.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 25-06-2004 17:54 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 17:53 schreef Chelman het volgende:
Bijna zonder uitzondering zijn het heerschacts.


en FALCO is de heerschendste heerscher van allemaal.

Oke dan Chellie!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-06-2004 17:54 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

vind N.E.R.D. er een beetje buiten vallen...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-06-2004 17:55 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

T'is allemaal gay


"This one is older than shit, heavier than time!"


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 25-06-2004 17:57 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 17:54 schreef Spirit In Black het volgende:
vind N.E.R.D. er een beetje buiten vallen...

Ja duh, maar als je teveel bier op hebt klinkt het allemaal wel leuk.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-06-2004 17:58 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik denk dat SinB bedoelde dat NERD in positieve zin buitenvalt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen