|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Black tie = smoking ..."Hate can only create more hate"... |
|
hmm, het is nog vroeg. |
|
quote: eerste google hit? Oud Vuil. |
|
quote: Moest even plaatje hebben van black tie Maar ik wist wel wat 't was hoor, op m'n eindexamengala van 't VWO moesten de mannen ('t liefst) in smoking (Dresscode: Black tie) en wij als vrouwen in 'n jurk uiteraard ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: |
|
komt niet vaak voor dat ik metal zat ben, is dat wel het geval dan luister ik gewoon even niks... of zet even de radio aan, over het algemeen komt daar alleen maar rotte herrie op (muv afgelopen week, zo ineens iron maiden ) en dan ben ik maar wat blij als ik weer metal kan draaien. Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
gewone muziek hoor ik zo door de dag heen al genoeg. de ene periode luister ik meer naar deathmetal en de andere periode naar heavy metal. op black metal ben ik al een paar jaar een beetje uigekeken eigenlijk. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Geweldig is dat idd!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: eens wa zware industrial dertussen doe wonderen. verandering van bed doet pret |
|
na alle metal is t heerlijk om ff te rellen op een strakke hc plaat greenday is ook lekker hatsekitidelidokie |
|
Ik luister zowiezo vanalles, gaat van Fusion, tot prog, van Pop tot Jazz, van Klassiek tot Grunge (ja zelfs dat) en dus ook naar metal. Ik denk zowiezo dat dat voor muzikanten ergens logisch is, ook om je horizon te verbreden en nieuwe wegen te bewandelen en daar als muzikant van te leren. |
|
Ik luister ook naar vanalles, van metal tot trance, van grunge tot gabber |
|
frans bauer |
|
heb ik ook soms dan luister ik een week naar K3, Backstreet Boys, Britney Spears,... Draag ik Buffalo's, roze strak topje (mèt blote navel), blondeer ik eventjes mijn haar en draag ik een Scapa-broek of zo. Tot ik mezelf smeek een GOEDE cd op te leggen en me normaal te kleden Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: ROFL! De muziek ben ik niet "beu" maar ik ben al tijden het stereotiep "metalhead" zo vreselijk zat, dat is ook de reden dat ik niet naar metalfestivals toe ga. Een avondje tussen lomp tuig doorbrengen trek ik nog wel maar een paar dagen... Ik wil me dan ook op geen enkele manier associëren met het stereotype "Metalhead" en zou eigenlijk al mijn metalshirtjes moeten verkopen. (als ik dat doe ben jij de eerste die het hoort Mutilator ) Ik merk wel dat op ik op dit moment de zogenaamde "hardheid" in metal zat ben. Bands met van die "gore" teksten vind ik zooooo belachelijk kinderachtig, om te janken van de lach gewoon. Zo geforceerd "hard" dat het belachelijk is. Als ik iemand hoor brullen dat hij een vrouw open wil snijden en haar wil verkrachten denk ik "diegeen heeft therapie nodig" en niet "tering wat bruuuuuuut hard zeg!" De meeste "hoe chagrijniger ik kijk hoe beter" liefhebbers van de genres vind ik minimaal net zo lachwekkend. Ik ben metal dus niet beu, maar de metalscene wel. Al jaren. |
|
Snaack wordt ouder , maar je hebt volkomen gelijk. F*ck hippies |
|
quote: Maar stupide teksten(ne gedrag van fan's) kom je bij ik-weet-niet-hoeveel genre's tegen. Daarom lijkt het mij ook verstandig om je vooral op de muziek te richten. En wat dat betreft is metal nog steeds okee. het gevaar van tegenwoordig is de mogelijk jezelf te snel verzadigen. als je bijv. Morbid angel ontdekt kun je diezelfde avond 10000 nummers in deze stijl binnen halen van deze band plus inferieure clonen. In die zin kan ik het me bvoorstellen dat iemand iets snel beu wordt aangezien echt voor een cd sparen en er echt helemaal n,aar toelven die te gaan kopen er niet meer bij is. |
|
Metal raak ik niet beu. Vin t alleen zo jammer dat wanneer er een (goeie) band commericeel gaat ineens iedereen er wat van moet hebben. Gewoon omdat het 'in' is. Dan wordt er altijd zo hyper over gedaan en gaat het niet meer om de muziek. metal whehe En ik wissel het af met gothic lekker cdtjes door elkaar draaien |
|
quote: Goth cd-tjes..darkwave, industrial? Enfin als ik metal ff zat ben, dan draai ik meer Alice in chains, Pearl jam, Filter, Soil..meer rock dus.. [Dit bericht is gewijzigd door Borgia op 24-05-2004 11:32] Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Ik heb het weleens. De tijd dat het duurt is elke keer anders. Meestal ga ik dan Rock ballads luisteren ofzo. Blues vind ik ook wel een goeie optie. Meestal als ik ontzettende koppijn heb luister ik wat anders. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
gay! |
|
quote: Nee dat heet verder kijken dan je neus lang is.. Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
ALs het geen metal is dan is het Status Quo('Wadeffer joe want tada tada...') Of Anders Bob Marley, lekker rustig aan |
|
ja want je kunt niet naar meerdere muziek stijlen tegelijk luisteren? gay! |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |