IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Metal beu?! Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 19-03-2004 0:27 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Black tie = smoking


..."Hate can only create more hate"...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-03-2004 0:27 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hmm, het is nog vroeg.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-03-2004 0:35 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 19 maart 2004 0:23 schreef Immortella het volgende:
plaatje
Bijvoorbeeld.


eerste google hit?


Oud Vuil.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 19-03-2004 23:47 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

(alhoewel)
(nevermind dus)

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 19-03-2004 23:48]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 20-03-2004 0:34 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 0:35 schreef webblaster wim het volgende:
eerste google hit?


Moest even plaatje hebben van black tie
Maar ik wist wel wat 't was hoor, op m'n eindexamengala van 't VWO moesten de mannen ('t liefst) in smoking (Dresscode: Black tie) en wij als vrouwen in 'n jurk uiteraard


..."Hate can only create more hate"...


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 23-04-2004 12:32 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 3 juni 2003 12:18 schreef Asherah het volgende:
klassieke muziek, ofwel naar de gezegende stilte gaan luisteren voor een paar dagen...





Immanitas
Usericon van Immanitas
Posted 23-04-2004 18:12 by Immanitas Wijzig reactieProfiel van ImmanitasQuote dit bericht

komt niet vaak voor dat ik metal zat ben, is dat wel het geval dan luister ik gewoon even niks...
of zet even de radio aan, over het algemeen komt daar alleen maar rotte herrie op (muv afgelopen week, zo ineens iron maiden ) en dan ben ik maar wat blij als ik weer metal kan draaien.


Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on.


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 23-04-2004 18:21 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

gewone muziek hoor ik zo door de dag heen al genoeg. de ene periode luister ik meer naar deathmetal en de andere periode naar heavy metal. op black metal ben ik al een paar jaar een beetje uigekeken eigenlijk.


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-04-2004 11:10 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 maart 2004 19:56 schreef Chelman het volgende:
...De meeste metalheads vind ik echter onaangepast tuig...


Geweldig is dat idd!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ORPHX
Usericon van ORPHX
Posted 24-04-2004 11:41 by ORPHX Wijzig reactieProfiel van ORPHXQuote dit berichthttp://clik.to/alfvoet

quote:
Op 23 april 2004 18:21 schreef Airwolf het volgende:
gewone muziek hoor ik zo door de dag heen al genoeg. de ene periode luister ik meer naar deathmetal en de andere periode naar heavy metal. op black metal ben ik al een paar jaar een beetje uigekeken eigenlijk.



eens wa zware industrial dertussen doe wonderen. verandering van bed doet pret


Deksel
op je hoofd
Usericon van Deksel
Posted 27-04-2004 10:17 by Deksel Wijzig reactieProfiel van DekselQuote dit bericht

na alle metal is t heerlijk om ff te rellen op een strakke hc plaat

greenday is ook lekker


hatsekitidelidokie


mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 28-04-2004 12:18 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Ik luister zowiezo vanalles, gaat van Fusion, tot prog, van Pop tot Jazz, van Klassiek tot Grunge (ja zelfs dat) en dus ook naar metal.

Ik denk zowiezo dat dat voor muzikanten ergens logisch is, ook om je horizon te verbreden en nieuwe wegen te bewandelen en daar als muzikant van te leren.



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 28-04-2004 17:53 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Ik luister ook naar vanalles, van metal tot trance, van grunge tot gabber



Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 28-04-2004 18:03 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

frans bauer


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 28-04-2004 18:22 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

heb ik ook soms
dan luister ik een week naar K3, Backstreet Boys, Britney Spears,... Draag ik Buffalo's, roze strak topje (mèt blote navel), blondeer ik eventjes mijn haar en draag ik een Scapa-broek of zo. Tot ik mezelf smeek een GOEDE cd op te leggen en me normaal te kleden


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-05-2004 8:49 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2004 19:56 schreef Chelman het volgende:
De meeste metalheads vind ik echter onaangepast tuig dat geen visbestek van gewoon bestek weet te onderscheiden en dat denkt dat black tie een zwarte stropdas is.


ROFL!

De muziek ben ik niet "beu" maar ik ben al tijden het stereotiep "metalhead" zo vreselijk zat, dat is ook de reden dat ik niet naar metalfestivals toe ga. Een avondje tussen lomp tuig doorbrengen trek ik nog wel maar een paar dagen...

Ik wil me dan ook op geen enkele manier associëren met het stereotype "Metalhead" en zou eigenlijk al mijn metalshirtjes moeten verkopen. (als ik dat doe ben jij de eerste die het hoort Mutilator )

Ik merk wel dat op ik op dit moment de zogenaamde "hardheid" in metal zat ben. Bands met van die "gore" teksten vind ik zooooo belachelijk kinderachtig, om te janken van de lach gewoon. Zo geforceerd "hard" dat het belachelijk is.

Als ik iemand hoor brullen dat hij een vrouw open wil snijden en haar wil verkrachten denk ik "diegeen heeft therapie nodig" en niet "tering wat bruuuuuuut hard zeg!"

De meeste "hoe chagrijniger ik kijk hoe beter" liefhebbers van de genres vind ik minimaal net zo lachwekkend.

Ik ben metal dus niet beu, maar de metalscene wel. Al jaren.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 24-05-2004 9:16 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Snaack wordt ouder , maar je hebt volkomen gelijk.


F*ck hippies


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-05-2004 9:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 8:49 schreef Snaack het volgende:
ROFL!

De muziek ben ik niet "beu" maar ik ben al tijden het stereotiep "metalhead" zo vreselijk zat, dat is ook de reden dat ik niet naar metalfestivals toe ga. Een avondje tussen lomp tuig doorbrengen trek ik nog wel maar een paar dagen...

Ik wil me dan ook op geen enkele manier associëren met het stereotype "Metalhead" en zou eigenlijk al mijn metalshirtjes moeten verkopen. (als ik dat doe ben jij de eerste die het hoort Mutilator )

Ik merk wel dat op ik op dit moment de zogenaamde "hardheid" in metal zat ben. Bands met van die "gore" teksten vind ik zooooo belachelijk kinderachtig, om te janken van de lach gewoon. Zo geforceerd "hard" dat het belachelijk is.

Als ik iemand hoor brullen dat hij een vrouw open wil snijden en haar wil verkrachten denk ik "diegeen heeft therapie nodig" en niet "tering wat bruuuuuuut hard zeg!"

De meeste "hoe chagrijniger ik kijk hoe beter" liefhebbers van de genres vind ik minimaal net zo lachwekkend.

Ik ben metal dus niet beu, maar de metalscene wel. Al jaren.


Maar stupide teksten(ne gedrag van fan's) kom je bij ik-weet-niet-hoeveel genre's tegen. Daarom lijkt het mij ook verstandig om je vooral op de muziek te richten. En wat dat betreft is metal nog steeds okee.
het gevaar van tegenwoordig is de mogelijk jezelf te snel verzadigen. als je bijv. Morbid angel ontdekt kun je diezelfde avond 10000 nummers in deze stijl binnen halen van deze band plus inferieure clonen. In die zin kan ik het me bvoorstellen dat iemand iets snel beu wordt aangezien echt voor een cd sparen en er echt helemaal n,aar toelven die te gaan kopen er niet meer bij is.


psychoxmies
Usericon van psychoxmies
Posted 24-05-2004 11:28 by psychoxmies Wijzig reactieProfiel van psychoxmiesQuote dit bericht

Metal raak ik niet beu.
Vin t alleen zo jammer dat wanneer er een (goeie) band commericeel gaat ineens iedereen er wat van moet hebben. Gewoon omdat het 'in' is. Dan wordt er altijd zo hyper over gedaan en gaat het niet meer om de muziek.
metal whehe

En ik wissel het af met gothic lekker cdtjes door elkaar draaien


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 24-05-2004 11:31 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 11:28 schreef psychoxmies het volgende:
Metal raak ik niet beu.
Vin t alleen zo jammer dat wanneer er een (goeie) band commericeel gaat ineens iedereen er wat van moet hebben. Gewoon omdat het 'in' is. Dan wordt er altijd zo hyper over gedaan en gaat het niet meer om de muziek.
metal whehe

En ik wissel het af met gothic lekker cdtjes door elkaar draaien


Goth cd-tjes..darkwave, industrial?

Enfin als ik metal ff zat ben, dan draai ik meer Alice in chains, Pearl jam, Filter, Soil..meer rock dus..

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia op 24-05-2004 11:32]


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 24-05-2004 11:32 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb het weleens. De tijd dat het duurt is elke keer anders. Meestal ga ik dan Rock ballads luisteren ofzo. Blues vind ik ook wel een goeie optie. Meestal als ik ontzettende koppijn heb luister ik wat anders.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-05-2004 11:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

gay!


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 24-05-2004 11:33 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 11:32 schreef ghoulliette het volgende:
gay!


Nee dat heet verder kijken dan je neus lang is..


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 24-05-2004 11:34 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

ALs het geen metal is dan is het Status Quo('Wadeffer joe want tada tada...') Of Anders Bob Marley, lekker rustig aan



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-05-2004 11:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja want je kunt niet naar meerdere muziek stijlen tegelijk luisteren?

gay!


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen