|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Muse is de right said fred van de britpop |
|
quote: Gayer dan gay Zenial |
|
quote:too gay |
|
quote: gaaf. *jengelt hardop mee met Muse* Zenial |
|
quote: dat ken ik dan weer niet. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
ah jawel man |
|
Right said fred.... Ze hebben een riff van hendrix gesampled in hun too sexy for... Eeuwige rampspoed en brandende braamstruiken zullen hen treffen en nog veel en veel erger, joh! |
|
En daarom word ik metal nooit beu ... kan er altijd nog de humor in zien |
|
Poeh, binnenkort ga ik de oefenruimte weer in. Oefenruimtehumor, iets mooier is er niet. En volop metal. Met een paar nóg oudere mensen. Ik moet nu al lachen., hehehe. |
|
Hehehe ja .. zelfs tijdens maken van doom kun je in een deuk liggen |
|
Hehehe. Spelen in een metalband zorgt er toch ook wel voor dat ik bijv. deathmetal niet helemaal beu ben. |
|
Jenje, slet. Reageer eens op je mail en doe niet zo Dooooooooooom |
|
Dude ... nieuwe baan, lange dagen .. |
|
Gaaf, wat doe je nu dan? |
|
Callcenter min. van landbouw ... veel zwaarder, nu nog training (en veel relaxter en veel beter betaald ) |
|
Ah, heersch |
|
Oh je hebt mail |
|
quote: Nóg oudere mensen... Van die lui die thrash de 'nieuwe' stroming noemen. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Sorry, had mijn neus even laten groeien denk ik Maargoed, prima dus! Zie mail. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 12-10-2005 22:29] |
|
quote: Het groenloket? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: LNV Loket zeker SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Juist |
|
zit op de schepersmaat..perceelregestratie. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Vandaag eerste dag gehad ... dus nog niet echt inhoudelijk bezig geweest. Maar wete iig dat het 10x beter is dan SNT |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |