IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Metal beu?! Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-06-2003 19:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 19:35 schreef Kramy het volgende:
ken ik niet, wat voor iets is het?


heel melodieuze, zeer afwisselende hardrock. opvallend is de hoge zangh. wel zijn het drie supermuzikanten. ik vind ze best aardig, ten minste de oude rush dan want de latere releases zijn heel erg anders, meer met computereffecten etc etc.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 03-06-2003 19:41 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

hmmz omdat je het eerst over old school metal had had ik gehoopt dat het zoiets zou zijn eigenlijk maar goed

Ik begin een beetje anti computerachtig en anti keyboard te worden, en heel erg pro scheurend gitaar geluid.

Misschien moet ik toch maar een keer wat meer thrash uitchecken...



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-06-2003 20:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 19:41 schreef Kramy het volgende:
Misschien moet ik toch maar een keer wat meer thrash uitchecken...


ja natuurlijk. kom maar eens langs bij het Thrash II topic en alle kenners zullen je met liefde en plezier de beste tips geven.


Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 03-06-2003 20:35 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

Af en toe gewoon geen zin in metal, dan luister ik naar rock (Guns n' Roses/Pearl Jam/Nirvana/U2/Nick Cave/Bruce Springsteen/etc...) blues (Robert Cray/Stevie Ra Vaughan/etc...) of muziek als Tori Amos en bijvoorbeeld Enigma. Als ik wel weer zin heb luisterde ik vroeger vooral naar Death en Black, maar dat ben ik een beetje zat(vanwege de inhoud en veel is naar mijn mening niet origineel, een band als Death/Callenish Circle/Bathory/Behemoth/Emperor blijft wel goed), dus luister ik tegenwoordig vooral Doom Metal of Heavy Metal. Ik wil me binnenkort ook gaan verdiepen in klassiek, dus als er iemand nog wat tips heeft voor goede CD's van dit genre hoor ik het graag....

Zowiezo lijkt het me gezond om een bredere smaak te ontwikkelen, tevens heeft het me wat vrolijker gemaakt, doordat ik elke dag alleen maar harde zooi liep te draaien werd ik onbewust toch neerslachtiger...

Tevens ben ik trouwens gestopt met het als maar in het zwart lopen, ik heb liever dat mensen mij niet in een hokje kunnen plaatsen, ik wil liever nergens "bij horen" (ook al hoor ik dan bij de groep mensen die hetzelfde denkt). Hou wel lang haar...

[Dit bericht is gewijzigd door Emperor op 03-06-2003 20:40]


Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 03-06-2003 22:19 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 3 juni 2003 19:12 schreef Dwaallicht het volgende:
Maar ik ben wel stukken kritischer geworden, ik zou zo weer 100 CD's kunnen verkopen denk ik.


Stuur me dan maar een mail met dewelke je kwijt wil! Haha!


Je kan me de bout hachelen!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-06-2003 22:36 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 3 juni 2003 19:12 schreef Dwaallicht het volgende:




ik zou zo weer 100 CD's kunnen verkopen denk ik.


Ik trek m'n knip alvast open!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-06-2003 22:57 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

mmm, er zijn dagen bij, dat ik alleen maar radio 3 hoor op m'n werk en dat was het.

ik luister nog vrij weinig metal en als ik het luister is het in de auto en blackmetal.

ouwe en nieuwe.

thuis hooguit een mp3tje op de komputer.

ik ben er ook veels te druk voor, over het algemeen.

wel zet ik af en toe een elpee of ceedee op, om mee te spelen op gitaar.

qua "metal alledag" uiterlijk zie ik er de laatste 10 jaar toch al hetzelfde uit, dus dat ben ik niet beu, maar das meer omdat het gewoonte is geworden.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 03-06-2003 23:00]


Oud Vuil.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 03-06-2003 23:08 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

nooit beu, luister het nog steeds aardig veel. Het heerst gewoon


"This one is older than shit, heavier than time!"


danny666
Usericon van danny666
Posted 03-06-2003 23:11 by danny666 Wijzig reactieProfiel van danny666Quote dit bericht

Je KAN metal toch afwisselen met klassieke muziek ofzo? Heb je toch nog de suggestie van enige afwisseling... Persoonlijk heb ik (bijna) nooit een "anti-metal" dag of iets dergelijks maar ik kan me zo voorstellen dat je als "alleen-maar-blackmetal-luisteraar" ofzo af en toe pijn in je oren hebt ja...Op die momenten kan het een verademing zijn om eventjes iets anders te horen... Zelf prefereer ik op zulke momenten het geluid van RUST trouwens maar helaas heb ik dat bij Kazaa nog niet kunnen vinden als MP3 bestand... Verder lijkt het mij dat er voldoende afwisseling is t vinden in bepaalde genres... Ik bedoel: Confessor lijkt bijvoorbeeld totaal voor geen meter op Carcass maar zijn samen op tour geweest en het schijnt toch ook allebei "iets" met death metal van doen te hebben! Of het verschil tussen Dark Angel en Testament : beiden thrash metal! Om maar wat te noemen hoor... Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Soms MOET je wel naar wat anders luisteren... Persoonlijk heb ik regelmatig last (LAST!) van de muzikale interesses van mn schoonmoeder bijvoorbeeld, maar ik kan het haar niet aandoen om Severe Torture of Sinister te gaan draaien! (helaas) Hahahahaha, iedereen heeft wel s "mindere momenten"!


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 04-06-2003 0:26 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Hm, ik ben metal eigenlijk nooit beu, daarvoor is het genre me te divers. Tuurlijk, soms heb ik geen zin in het één en af en toe ontzettende zin in het ander, en af en toe zet ik wel een playlistje op met hoofdzakelijk metal ballads, of oudere favorieten (niet ouder werk, maar de metal die ik vooral in het begin luisterde), af en toe heb ik weer een piek van allemaal nieuw spul dat geluisterd moet worden, genoeg afwisseling binnen de metal mogelijk voor mij (ook al moet ik toegeven dat ik het begrip metal vrij ruim neem, en ik wil ook nog wel eens wat prog rock -Everon!- luisteren bv). Een metaldeprivatie daarentegen heb ik binnen de kortste keren opgelopen als ik van huis ben.

Over verandering gesproken, 'tis weer tijd voor een nieuwe playlist...

NP: Rhapsody - The Poem's Evil Page


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 04-06-2003 0:29 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 4 juni 2003 0:26 schreef Pil het volgende:
Hm, ik ben metal eigenlijk nooit beu, daarvoor is het genre me te divers. Tuurlijk, soms heb ik geen zin in het één en af en toe ontzettende zin in het ander, en af en toe zet ik wel een playlistje op met hoofdzakelijk metal ballads, of oudere favorieten (niet ouder werk, maar de metal die ik vooral in het begin luisterde), af en toe heb ik weer een piek van allemaal nieuw spul dat geluisterd moet worden, genoeg wisseling binnen de metal mogelijk voor mij (ook al moet ik toegeven dat ik het begrip metal vrij ruim neem, en ik wil ook nog wel eens wat prog rock -Everon!- luisteren bv). Een metaldeprivatie daarentegen heb ik binnen de kortste keren opgelopen als ik van huis ben.

Over verandering gesproken, 'tis weer tijd voor een nieuwe playlist...

NP: Rhapsody - The Poem's Evil Page


[Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 04-06-2003 0:30]


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 04-06-2003 11:16 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 3 juni 2003 19:38 schreef attila_de_hun het volgende:
heel melodieuze, zeer afwisselende hardrock. opvallend is de hoge zangh. wel zijn het drie supermuzikanten. ik vind ze best aardig, ten minste de oude rush dan want de latere releases zijn heel erg anders, meer met computereffecten etc etc.


Heb nog een oude plaats van Rush (Carress of Gold of zoiets?), ben er niet echt door gecharmeerd...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 04-06-2003 15:15 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik ben metal regelmatig beu, maar kom er uiteindelijk altijd weer bij terug


Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 04-06-2003 16:22 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

Metal beu Nee, nooit!!!

Ik heb weleens geprobeerd er ff niet naar te luisteren, maar na 3 dagen moest ik het weer ff horen.

Het is de meest fantastische muziek die ik ken, en dat zal denk ik altijd wel zo blijven


blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 04-06-2003 16:26 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

moet zeggen dat ik veel (hoofdzakelijk) nieuwe metal echt wel beu ben, hooguit nog een dag ernaartoe luister, dan moeten er weer andere cd's/mp3's op. wel kan ik life of agony niet missen cd ligt al zeker 2 maand aan een stuk op, fantastisch gewoon . goede nummers, kan ik dus altijd naar luisteren: nofx, life of agony, pantera, type o negative, rancid, ... maar veel andere metal beluister ik niet meer.


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 04-06-2003 16:42 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 4 juni 2003 15:15 schreef Vintersorg het volgende:
Ik ben metal regelmatig beu, maar kom er uiteindelijk altijd weer bij terug
Idd, je moet wel af ent oe een tussendoortje hebben.
Iets zonder gitaar


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 04-06-2003 16:45 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Gewoon iets MET gitaar : Twarres


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 04-06-2003 17:00 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 20:35 schreef Emperor het volgende:
Bruce Springsteen


Nog iemand die naar Bruce luistert !!! Heersch!



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 04-06-2003 19:42 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

klassiek, folk!
Voor in den tussen tijd


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 17-06-2003 13:43 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

ik heb op het moment een klassiek-periode denk ik, ik heb al een week geen metal meer gehoord,

Wagner dan maar


true disco chick


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 17-06-2003 13:44 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

metal beu???

slotje!



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-06-2003 13:45 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Doe dan ook gelijk maar grieg


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 17-06-2003 13:46 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 13:45 schreef wladimir het volgende:
Doe dan ook gelijk maar grieg
Natuurlijk, in the hall of the mountain king


true disco chick


AmmAr_GGedoN
Unholy pimply scrotum boy
Usericon van AmmAr_GGedoN
Posted 17-06-2003 13:52 by AmmAr_GGedoN Wijzig reactieProfiel van AmmAr_GGedoNQuote dit berichthttp://www.enforcermetal.com

Ik ben Metal nooit beu. Bij mij thuis staat altijd m'n playlist te draaien op random (ik heb nu 4000 mp3z, dus keuze zat )

het komt wel vaak voor dat er 1 of meerdere bands wat meer in trek zijn voor een bepaalde tijd. Heb laatst de Overkill DVD zitten kijken dus nu luister ik meer Overkill dan normaal. Dit veranderd vast wel weer over een weekje als er weer een ander bandje in de spotlights staat.

Luister voor afwissiling ook naar normale rock en wat grappige dingen zoals Weird al enzo.


some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 17-06-2003 15:46 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Metal beu??
Ja dat wil nog best weleens voorkomen, zeker met dit soort weer wil ik er nog weleens genoeg van krijgen.
En las dat het geval is luister ik gewoon naar ouwe hardrock, folk, klassiek en meer van dat soort dingen.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen