|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Gheghe dat kan ook, de rest is nogal ouwe shit. |
|
quote: |
|
N.E.R.D. is geweldig, heb zelf de cd ook. Oud Vuil. |
|
quote:In de winkel? |
|
quote: Ik doel meer op mp3's eigenlijk. |
|
quote:Pff cd's kopen jij! |
|
Ik heb er al genoeg die ik nooit draai! Overigens koop ik altijd cd's die ik eerst via mp3 heb en die dan gaaf blijken te zijn |
|
SMOESJES! |
|
Nee hoor. Ik wil je wel persoonlijk overtuigen |
|
JA EN DAN? |
|
Dan niks |
|
.... jammer ... |
|
Ik bedoel dan heb je je ogen dichtgekleefd zitten, dus dan zie je niks.. |
|
..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Persoonlijk houd ik meer van negroide types, maar aziaten kunnen ook erg fijn zijn! En Jenje's natuurlijk. |
|
quote: erratic movements of niet natuurlijk |
|
quote: Opsturen via meel? Oud Vuil. |
|
quote: hebbie msn ofzo? ikke; superindo@hotmail.com |
|
quote: msn doe ik niet aan. Ik kan ook een cd'tje aan rajackar geven, misschien dat je die binnenkort ziet? [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 25-06-2004 20:53] Oud Vuil. |
|
quote:misshien een idee om naast die ene cd die je hebt ook nog een andere aan te schaffen? heb zelf afwisseling qua bands genoeg, en heb buien dat ik liever motörhead/girlschool/plasmapool/rolling stones/manowar ff liever luister, maar of ik dan mijn eigen 99% smaak metal beu ben (want dat bedoel je denk ik... in geval van bijvoorbeeld een deathmetal fan die ineens zomaar queen wil luisteren, of iron maiden e.d.?) nee, mijn eigen smaak kan ik altijd blijven luisteren, desnoods pak ik me basgitaar erbij We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik ben vooral even concertmoe en het even helemaal zat om nieuwe bands te leren kennen. Daarnaast bevalt de meeste moderne metal me totaal niet en wordt metal steeds meer een stervende uit de hand gelopen hobby voor me. Ik ga momenteel even back to basics zeg maar, draai vooral Metallica, Cradle of Filth, Exodus, Morbid Angel, al die bands die ik al flink lang echt goed vind. En ik heb al meerdere opruimsessies door mijn cd-collectie heen beleefd de afgelopen weken. |
|
Misschien moet je eens naar Engelse jankmuziek, vage ambient, ouwelullenprutsprog of negroïde triphop/dub gaan luisteren... en je kunt natuurlijk altijd Beethoven opzetten. Metaalmoe zijn en CoF gaan draaien, dat gaat natuurlijk helemáál niet werken . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Misschien helpt het om op nostalgische wijze "het gevoel van toen" weer op te wekken. Maar Metallica doet het idd een stuk beter momenteel . Nee, ik ga het qua muziek op zich gewoon eens wat rustiger aan doen. Passief muziek luisteren in plaats van actief nieuwe cd's in me opnemen en nieuwe bands op koopwaardigheid keuren. There's more to life than music. |
|
Ik heb mijn smaak de laatste jaren (terug) uitgebreid en ook terug meer muziek gaan luisteren die ik vroeger(lang lang geleden toen de dieren nog spraken ) al goed vond. Maar ook in metal zelf heb ik nog veel ontdekt. Daarom dat ik nogal eens graag knallers uit de jaren '80 opzet zoals oude W.A.S.P. (eigenlijk is alles van die gasten goed)of lekker thrashen met Onslaught, Slaughter ofzo... Maar ja, smaak uitbreiden gaat is de laatste pakweg 3 jaar ook eenvoudiger wegens werk! Vroeger kon ik echt niet veel geld geven aan muziek en internet was toen nog te duur. Maar dan ook zoals TM zegt af en toe wat dingen opzetten waarmee het begon. En wat blijkt, als ik dan weer echt goede BM opzet, kan ik daar nog steeds volop van genieten. en ja, af en toe heb ik ook iets van: Weer een nieuwe band? Of erger: zijn die gasten nu weer daar met een nieuw album?? Och ja, metal ben ik dus lang niet beu! [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 21-08-2004 14:02] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |