IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Depressief... Volgende pagina
Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 05-10-2001 21:11 by Ixl Profiel van Ixl

This is the end, Beautiful friend
This is the end, My only friend, the end
Of our elaborate plans, the end
Of everything that stands, the end
No safety or surprise, the end
I'll never look into your eyes...again

Can you picture what will be,
so limitless and free
Desperately in need...of some...stranger's hand
And i'm... Desperately!

Lost in a Roman...wilderness of pain
And all the children are insane, All the children are insane
Waiting for the summer rain, yeah

There's danger on the edge of town
Ride the King's highway, baby
Weird scenes inside the gold mine

Ride the highway west, baby
Ride the snake, ride the snake
To the lake, the ancient lake, baby

The snake is long, seven miles
Ride the snake...he's old, and his skin is cold

The west is the best, The west is the...... best
Get here, and we'll do the rest

The blue bus is callin' us, The blue bus is callin' us
Driver, where you taken' us

The killer awoke before dawn, he put his boots on
He took a face from the ancient gallery
And he walked on down the hall
He went into the room where his sister lived, and...then he....
Paid a visit to his brother, and then he....
He walked on down the hall, and....
And he came to a door...and he looked inside
Father? yes son, I want to kill you
Mother...I want to...

C'mon baby, take a chance with us
C'mon baby, take a chance with us...
C'mon baby, take a chance with us!
And meet me at the back of the blue bus

Doin' a blue rock, On a blue bus
Doin' a blue rock...

Kill, kill, kill, KiLL, KILL, KILL !!!!!

This is the end, Beautiful friend
This is the end, My only friend, the end
It hurts to set you free
But you'll never follow me
The end of laughter and soft lies
The end of nights we tried to die
This is the end ...


God hates us all ! God hates us all !


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 05-10-2001 22:42 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/



the only pleasure is pain


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 05-10-2001 23:37 by Hirogen Profiel van Hirogen



Heads I win, tails you lose


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 06-10-2001 1:01 by Errorx Profiel van Errorxhttp://www.madmacs.nl

hmmmm... hier hou ik wel van... ik ben zelf bezig met een stukje over executie als ik em af heb zet ik em er wel bij. is alleen wel gewoon in nl


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 06-10-2001 10:54 by ro=zizboos Profiel van ro=zizboos

Erg mooi.

[Dit bericht is gewijzigd door ro=zizboos op 06-10-2001 10:56]


Ik vergiet als zeef hebben


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 06-10-2001 12:27 by |MoRGaN| Profiel van |MoRGaN|

Vinnet in 't Frans wel mooier klinken, maar zal wel weer aan mij liggen zeker?


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 06-10-2001 18:35 by White Tree Profiel van White Treehttp://www.audiovisueelontwerp.nl

THE END!!!!!!!

Zeker niet vrolijk, maar wel geniaal (Jim Morrison =goeie schrijver)

Edit:
Verder gaat het wel goed met je?

[Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 06-10-2001 18:35]



McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 06-10-2001 19:20 by McDoom Profiel van McDoom

The End? Volgens mij ken ik dat nummer in een Nirvana-jasje!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 06-10-2001 19:54 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Nirvana ???




McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 06-10-2001 19:57 by McDoom Profiel van McDoom

Ja, hoezo?


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 06-10-2001 20:04 by madeline usher Profiel van madeline usher

Mmmm...ik herinner me geen Nirvana-versie van "The End" van The Doors...wel een ander nummer dat me heel erg depressief kan maken..."All Apologies"en dat is wel van Nirvana.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 06-10-2001 20:14 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik ben totaal geen Nirvana fan maar voor een goede nieuwe depressie-cd moet je zeker de nieuwe Lacrimosa: Fassade uitchecken.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 06-10-2001 20:19 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb nog een hele goeie tip. Zoek voor de gein Blood for blood: Spit my last breath eens op en lees daar de teksten eens van. (I failed in life is van hun)


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 06-10-2001 20:24 by McDoom Profiel van McDoom

quote:
Op 6 oktober 2001 20:04 schreef madeline usher het volgende:
Mmmm...ik herinner me geen Nirvana-versie van "The End" van The Doors...wel een ander nummer dat me heel erg depressief kan maken..."All Apologies"en dat is wel van Nirvana.

Dat heb ik bij die hele CD eigenlijk(In Utero). Beste nummer daarvan vind ik trouwens Tourette's. Als je niet beter wist zou je niet denken dat daar Nirvana staat te spelen!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-10-2001 13:00 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

[off topic]
Waarom zit iedereen hier ontzettend te kankeren op Nu-metal maar houd het gezeik over bands als Nirvana en Bush niet op? Naar mijn mening staat dat veeeeeeeeel verder van metal af. Ik ga hier verdomme nog een topic over beginnen ook!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 07-10-2001 13:48 by SheRa (Speciaal lid) Profiel van SheRa

Nirvana is gewoon een legende. En dat gezeik over nu metal, ach ja, het begint me soms wel de strot uit te hangen, maar ja, men moet toch ergens over kunnen mekkeren. Dat heeft een mens kennelijk nodig.


Dead things grow from deep inside...


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 07-10-2001 15:09 by McDoom Profiel van McDoom

quote:
Op 6 oktober 2001 20:04 schreef madeline usher het volgende:
Mmmm...ik herinner me geen Nirvana-versie van "The End" van The Doors.


Is ook zeldzaam. Ik heb het ergens van internet geplukt, het is een liveversie opgenomen in 1991 in Gent,België.


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 07-10-2001 19:11 by Ixl Profiel van Ixl

Jaa. ik leef nog.. nirvana heeft idd een 'the end'.. cover van the doors, zeer slecht opgenomen..

Maarehmz.. tourette's is toch een nummer van nirvana!?!? (mijn eerste nummer wat ik kon spelen op me gitaar)..

Maar waar het eigenlijk om ging was -> zijn er hier wel vaker mensen met een depressie? Wat doe je eraan? Moment van bezinning? Muziek? Waarom heb je er een denk je, en hoe vaak enz enz..
Ben er eigenlijk heel erg benieuwd naar.. 'k moet eens wat antwoorden hebben..


God hates us all ! God hates us all !


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 07-10-2001 19:12 by Ixl Profiel van Ixl

zelfmoordneigingen en dat soort shit.. of gaat dit te ver?


God hates us all ! God hates us all !


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-10-2001 19:17 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Dit gaat vast dom klinken maar volgens mij ben ik nooit echt happy. Niet ECHT echt in ieder geval. Er zit me altijd wel iets dwars. Ik heb volgens mij nog nooit echte zelfmoordneigingen gehad want naar mijn mening laat je dan de wereld winnen, maar ik heb vaak genoeg met het idee gelopen. Het is veel makkelijker om dood te zijn. Ik denk dat ik me gewoon teveel aantrek. Ik heb een set waarden en normen waar bijna niemand in de gehele wereld het mee eens is en dat maakt het niet makkelijk. Hoewel ik in een dipje zitten heerlijk vind. Muziek helpt me er vaak wel doorheen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 07-10-2001 19:19 by Ixl Profiel van Ixl

Maar ook expres depressies opwekken omdat je weet dat je je daarna alleen maar beter kan voelen?


God hates us all ! God hates us all !


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 07-10-2001 19:20 by McDoom Profiel van McDoom

quote:
Op 7 oktober 2001 19:17 schreef XnegativeX het volgende:
Dit gaat vast dom klinken maar volgens mij ben ik nooit echt happy. Niet ECHT echt in ieder geval. Er zit me altijd wel iets dwars. Ik heb volgens mij nog nooit echte zelfmoordneigingen gehad want naar mijn mening laat je dan de wereld winnen, maar ik heb vaak genoeg met het idee gelopen. Het is veel makkelijker om dood te zijn. Ik denk dat ik me gewoon teveel aantrek. Ik heb een set waarden en normen waar bijna niemand in de gehele wereld het mee eens is en dat maakt het niet makkelijk. Hoewel ik in een dipje zitten heerlijk vind. Muziek helpt me er vaak wel doorheen.

Hmm, hier kan ik me toch grotendeels bij aansluiten...maar in de winter wordt het bij mij vaak toch wel ietsje te heavy.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-10-2001 19:22 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Depressieve emoties wordt je vaak creatief van..je staat erbij stil en je kan het dan ergens op vastleggen..eigenlijk geweldig dus voor een muzikant of andersoortig kunstenaar...

Als je jezelf te goed voor de wereld vindt (of enorm zelfmedelijden hebt)is zelfmoord een aanlokkelijke gedachte; maar gelukkig zijn we sterfelijk dus dat 'probleem' lost zich vanzelf op...kun je in de tussentijd nog ff kijken of er ergens nog wat lol te halen valt....

from a deadhead!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 07-10-2001 19:23 by Ixl Profiel van Ixl

ik vind eerlijk gezegt niet dat wanneer je zelfmoord pleegt je de wereld laat winnen.. Ik vind 100% dat je zelf wint.. Probeer het maar eens, daar moet je pas strak voor in je schoenen staan.. Misschien klinkt het slecht, maar als er een goede reden is dan heb ik daar gewoon respect voor als iemand zich door de kop knalt(o.i.d.). Wel even netjes een briefje achterlaten..


God hates us all ! God hates us all !


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 07-10-2001 19:23 by White Tree Profiel van White Treehttp://www.audiovisueelontwerp.nl

zo depri?
nooit

weleens zwaarmoedig, maar dan ga ik gewoon een muziekje luisteren en denken,denken,denken of ik schrijf het van me af.

Toen een vriend van mij was verongelukt heb ik dagenlang alleen maar 'Eternity pt2' van Anathema en 'Planets' van Tiamat op m'n gitaar 'gejankt'.

Maar nu gaat alles best



Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 07-10-2001 19:24 by Ixl Profiel van Ixl

quote:
Op 7 oktober 2001 19:22 schreef Mutilator het volgende:
Depressieve emoties wordt je vaak creatief van..je staat erbij stil en je kan het dan ergens op vastleggen..eigenlijk geweldig dus voor een muzikant of andersoortig kunstenaar...

...kun je in de tussentijd nog ff kijken of er ergens nog wat lol te halen valt....

from a deadhead!

Ja, daar sluit ik me bij aan.. zovan 'het kan altijd nog'. en is idd erg goed voor mijn creativiteit.. Pomp er meestal wel weer een gedichtje of lapje tekst uit.. stukje gitaarwerk..


God hates us all ! God hates us all !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen