|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: sommige mensen hebben nu eenmaal wat meer sociaal inzicht dan anderen. |
|
Geweldig dan. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Hij reageerd zich blijkbaar alleen af. Wees blij dat hij het niet praktiseert. |
|
zo zo, jouw woordenschat breidt zich ook met de week uit. LOI? |
|
quote:daar kennen jullie elkaar toch ook van? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: quote: ik ook van jullie allemaal schijtbakkes quote: *proest* je wou zeggen dat jij dat bent waar je het over hebt? heb je DAAR geen LOI cursus voor? [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 31-08-2003 0:13] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Eeuhm sorry schat. Maar Wladimir is altijd een fatsoenlijke poster geweest. Iets wat we van jouw niet meer kunnen zeggen. this user is dead |
|
quote:ze denkt dat ze nu alles kan maken met der neanderthalerhersentjes... kijk: ik verander niks in me posts ten opzichte van mijn verleden daarin verder irriteer ik me ook mateloos aan haar posts, zal vast niet de enige zijn: neem een goed argument, denk er wat meer over na, doe rationeel, denk nog eens, DAN pas posten chromosoompje [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 31-08-2003 0:08] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
mag ik? ON TOPIC! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
We zijn toch depressief bezig hier! |
|
quote:nee dat was over narsil, die zit er niet zo vaak naast wat haar uitspraken mbt personen hier op zm betreft. an jfrost, niet meer zmbroekie |
|
Ik ben bang dat hij hier langer zit dan jij. Dan nu weer allemaal depressief zijn of je bek houden. |
|
oke, dan ben ik depressief omdat ik niet doorhad dat het claw was dat homofiele naamsverandering gedoe ook |
|
On topic en niet slowchatten graag! |
|
quote: Ik kan me voorstellen dat sommige mensen depressief worden van mijn rake uitspraken |
|
quote: Nu wel ja. |
|
quote: is depressief wel het juiste woord? of kloppen de uitspraken misschien toch niet? anyway: mijn depressie van de afgelopen zomer (te heet, te klote, etc...) was voorbij tijdens de eerste flinke regenbui Bruce Banner |
|
Wat versta jij onder depressief dan? |
|
quote: wat voor mij een depressie was, zal voor anderen misschien niet meer dan een kuthumeur zijn lijkt me. Ben nooit "echt" (who sets the standard???) depressief geweest, gelukkig. Bruce Banner |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
het zal... ik ben al blij dat ik die shit niet meemaak. Bruce Banner |
|
damnit...ik word gek |
|
quote:Join the club... ik ook al FREEZE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |