IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Depressief... Vorige pagina | Volgende pagina
Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 13-11-2002 12:39 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com




Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-11-2002 12:40 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 13 november 2002 12:39 schreef Azagthoth het volgende:

....?


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 13-11-2002 12:46 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

droge antwoorden... sorry voor mijn "aparte" humor.



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-11-2002 12:55 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

zo veel depressieve mensen Ik ben nog nooit in mijn leven depressief geweest, laat staan over zelfmoord na hebben gedacht. Ik vind mijn leven veel te leuk en te gezellig.

Klopt het dan toch dat metalheads vaak depressief zijn? (uitzonderingen daargelaten?)


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-11-2002 13:02 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 13 november 2002 12:55 schreef Cadaveria het volgende:
Klopt het dan toch dat metalheads vaak depressief zijn? (uitzonderingen daargelaten?)

I guess
Elke mens is uniek dus uitzonderingen zullen er altijd zijn.
Misschien daarom dat we van zuipen en feesten houden
Wij verafschuwen de "doorsnee mensheid" die hun doorsnee leven leiden zonder verder te denken dan welke boodschappen er voor morgen gedaan moeten worden, of hoe ze (we) gezamenlijk de aarde om zeep helpen en in god geloven terwijl ze 1x per jaar naar de kerk gaan (of juist agnost zijn ook 1x per jaar naar de kerk gaan).
Als je dan denkt dat deze mensen 99,9% van de bevolking opmaken dan moet je je haast depri gaan voelen, ofnie?

Noujah, ik iig niet


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 13-11-2002 13:04]


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 13-11-2002 14:37 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

K ben vorig jaar ontzettend depressief geweest; automutileerde iedere dag, k kwam niet meer van me kamer en ik at nauwelijks.

Gelukkig heb ik er tegen kunnen vechten en ben ik nu redelijk uit mijn depressie gekomen. T vervelende is wel dat automutilatie verslavend is, als ik zo af en toe een dagje heb dat het wat minder gaat voel ik gewoon een soort 'drang'. dat is echt een eng gevoel.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 13-11-2002 14:41 by wladimir Profiel van wladimir

ik zal nooit mijzelf verwonden, dat gaat wel erg ver.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-11-2002 14:42 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 13 november 2002 14:41 schreef wladimir het volgende:
ik zal nooit mijzelf verwonden, dat gaat wel erg ver.

Heb mij al genoeg verwond (per ongeluk wel te zeggen.)

Maar mezelf verwonden in een depressie zou ik nooit doen, ik luister gewoon rustige muziek en soms huil ik het ook wel eens uit, kan ook soms heel erg veel deugd doen.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 13-11-2002 14:51 by winters rage Profiel van winters rage

blijf erbij dat je flink ziek in je kop moet zijn om jezelf vrijwillig open te snijden...


My madness, my sadness


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 13-11-2002 14:52 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

begin er ook nooit aan, hoe kut het soms ook gaat...


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 13-11-2002 14:55 by IronGlory Profiel van IronGloryhttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 13 november 2002 14:37 schreef Y Draig Goch het volgende:
K ben vorig jaar ontzettend depressief geweest; automutileerde iedere dag, k kwam niet meer van me kamer en ik at nauwelijks.

Gelukkig heb ik er tegen kunnen vechten en ben ik nu redelijk uit mijn depressie gekomen. T vervelende is wel dat automutilatie verslavend is, als ik zo af en toe een dagje heb dat het wat minder gaat voel ik gewoon een soort 'drang'. dat is echt een eng gevoel.
damn, ben ik toch de enige niet... ik heb precies't zelfde voor


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 13-11-2002 19:34 by madeline usher Profiel van madeline usher

Ik voel me ook echt niet goed de laatste tijd : ik huil op de meest ongepaste momenten.Onlangs maakte ik zelfs een brief op waarin het verloop van mijn teraardebestelling stond-


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-11-2002 19:36 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 13 november 2002 14:42 schreef beli mawr het volgende:
Maar mezelf verwonden in een depressie zou ik nooit doen, ik luister gewoon rustige muziek en soms huil ik het ook wel eens uit, kan ook soms heel erg veel deugd doen.

Hmmm, soms wou ik dat ik dat kon.

Ik geniet momenteel volop van het leven en heb tegelijkertijd wat behoorlijk deprimerende shit lopen (veel gepieker enzo...). Maar goed, daar gaan we uiteraard wat aan doen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-11-2002 22:06 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 7 oktober 2001 19:24 schreef Ixl het volgende:
Ja, daar sluit ik me bij aan.. zovan 'het kan altijd nog'. en is idd erg goed voor mijn creativiteit.. Pomp er meestal wel weer een gedichtje of lapje tekst uit.. stukje gitaarwerk..

het is gewoon makkelijker om iets depressiefs te schrijven, elke imbiciel kan dat. (zo ook ik).

ik daag al die zogenaamde creativa en -ussen eens uit om iets te maken dat niet creatief doch goed is.

ik stoor me er persoonlijk aan dat iedereen maar meteen "depressief" is. sjezus jongens iedereen is welleens down, en helemaal als je tussen de 12 en 18 bent. is heeeeeeeeeeeel normaal. als mensen hier nou iets aan zouden doen en niet alleen lopen mekkeren.
bovendien zou het ook beter zijn als dat soort mensen meer stimulans zouden krijgen om zelf iets te veranderen zonder dat de oplossing (bijv. psycholoog) gelijk in de schoot geworpen wordt. daar krijg je karakter van en voorkomt dat je nooit meer instaat zult zijn om je eigen problemen op te lossen.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 13-11-2002 22:27 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 13 november 2002 22:06 schreef ghoulliette het volgende:
ik stoor me er persoonlijk aan dat iedereen maar meteen "depressief" is. sjezus jongens iedereen is welleens down, en helemaal als je tussen de 12 en 18 bent. is heeeeeeeeeeeel normaal. als mensen hier nou iets aan zouden doen en niet alleen lopen mekkeren.
bovendien zou het ook beter zijn als dat soort mensen meer stimulans zouden krijgen om zelf iets te veranderen zonder dat de oplossing (bijv. psycholoog) gelijk in de schoot geworpen wordt. daar krijg je karakter van en voorkomt dat je nooit meer instaat zult zijn om je eigen problemen op te lossen.

Daar ben ik het helemaal mee eens. Is een rijke ervaring..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 14-11-2002 2:03 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 13 november 2002 22:27 schreef mislyd het volgende:
Daar ben ik het helemaal mee eens. Is een rijke ervaring..


helaas zijn er ook mensen die gewoon echt zo deppresief zijn dat het niet is toe te schrijven aan de pubertijd of iets dergelijk


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-11-2002 9:57 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 14 november 2002 2:03 schreef Claw het volgende:
helaas zijn er ook mensen die gewoon echt zo deppresief zijn dat het niet is toe te schrijven aan de pubertijd of iets dergelijk

jah duh, natuurlijk zijn die er, maar dat is maar een klein percentage. en die moeten natuurlijk wel hulp gaan zoeken.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 14-11-2002 10:04 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Iedereen krijgt in zijn leven wel te maken met een depressie/flinke dip denk ik.De 1 in de pubertijd, de ander later,en sommigen die het blijven hebben. Ik denk niet echt dat het leeftijdsgebonden is.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-11-2002 10:13 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

er zijn wel degelijk standaard patronen

zo is er bijvoorbeeld ook de midlife crisis. op bepaalde momenten zijn mensen er gewoon gevoeliger voor


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 14-11-2002 10:21 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Klopt, dat ontken ik ook niet, maar zoals je zelf net zegt 'je bent er gevoeliger voor', dus dat zegt niet dat je het op zo'n moment er last van krijgt. Dingen als stress, verlies van personen zijn iig voor mij een grotere oorzaak van depressies dan een gewone hormonenzaak.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-11-2002 10:23 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

jij bent ook niet iedereen.

veel jongeren kunnen niet goed met hun hormonene omgaan en krijgen dan voor de gemakkelijkheid de stempel depressief waardoor ze daar in gaan geloven en ook daadwerkelijk erin wegglijden.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 14-11-2002 10:30 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Mja idd...
Het idee depressief te zijn is een stuk deprimerender dan te denken (of het zeker te weten) dat het je hormoontjes zijn.

Bij een echte depressie zullen trouwens de hormonen ook wel een invloed op je geestelijke gesteldheid zijn.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-11-2002 10:43 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

niet te vergeten je gezondheid.

slaaptekort heeft een onzettend grote invloed op je geestelijke toestand.

ook weinig zon maakt depressief (zogenaamde najaarsdepressies)


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 14-11-2002 10:49 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 14 november 2002 10:43 schreef ghoulliette het volgende:
slaaptekort heeft een onzettend grote invloed op je geestelijke toestand.

ook weinig zon maakt depressief (zogenaamde najaarsdepressies)

Slaaptekort, dar kan ik verdomd goed inkomen. het ging me de laatste tijd soms echt niet meer, ...niet gewoon down, echt gebroken, klem...ik heb vorige maand nl constant om 5u15 moeten opstaan en ik slaap nietr gauw voor 23-00h.

Maarre dat van die zon? heeft er hier iemand wat wetenschappellijke uitleg voor dat fenomeen?


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 14-11-2002 10:55 by wladimir Profiel van wladimir

quote:
Op 14 november 2002 10:43 schreef ghoulliette het volgende:
niet te vergeten je gezondheid.

slaaptekort heeft een onzettend grote invloed op je geestelijke toestand.



Ik zal maar vroeger naar bed gaan


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen