|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
het is heel erg moeilijk om je zelf te acsepteren als je je aan jezelf ergert, ik bij voorbeeld ik baal er gewooon van dat ik soms zo enorm verlegen/onzeker kan zijn vooral op mijn nieuwe kamer,en die mensen zijn zo aardig ....dan ga ik me ergeren en word ik depri...maar ja zo ben ik nou eenmaal en dat moet ik acsepteren als ik me er aleen maar aan erger word het aleen maar erger ,maar toch ,ik heb gewooon tijd nodig om te wennen.... of ben ik zo gemaakt omdat ik vaak ben gepest en de grond in geduwd...het is me altijd ingewreven dat ik leijk en dik en zo ben ....en als dat gewoon er heel diep in is gekerft gaat dat er gewoon moeilijk weer uit, hoewel het nu veel beter gaat als vroeger ... maar goed het licht oo in de maand november grijs koud somber kaal veel mesne hebben wintre deprssie ..ik word er ook lamlendig van .... maar oke deprssie is niet fijn ,ik heb er altijd mee te maken gehad want mijn moeder was het ook vaak ...en daar word je echt gek van omdat je wil dat ze gelukkig is en daar word je zelf damn ook weer depri van .....ik haat het begrip depresief...een vriendin van mij ook al .....soms heb ik dan jesus stel je nmiet zo aan ....gewoon leven en niet zo veel nadenken en gewoon doen en rosekleurig inzien...maar ja das moeilijk hoewel somiggen dat niet willen begrijpen. mischien hebben die mensen ook gewoon veel liefde nodig , ik wel en dat krijg ik niet ja van mijn familly maar verder van een vriendje ofzo maar dat is toch altijd nep,en raakt het uit na 4 weken ofzo om dat ik te moeilijk ben denk ik ,maar goed dan ben ik ook weer een geval appart en kieskeurig..... maar goed ik ben er achter gekomen dat ik me gewoon niet zo aan moet stellen ,maar wat wil je ook tis hier gewoon vreselijk ...ik heb wel eens zo van ik ga er van door helmaal weg naar weet ik veel waar en mijn dromen volgen en reizen en andere mensen ontmoetten ...maar ja je hebt hier ook weer verplichtingen , en een opleiding doie eigenlijk helemaal niet veel voorsteld en klasgenoten die vreselijk zijn ,en te weinig geld... nou zo is het wel weer genoeg geweest . moets ff puching us into selfdestruction |
|
acsepteren Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
denk dat ze een beetje woordblind is, of heel erge haast had en nee ik probeer nu niemand voor lul te zetten My madness, my sadness |
|
haloooo om dat ene letertje.....???? puching us into selfdestruction |
|
quote: ignore Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Jeetje je bent niet meteen depri als je in de put zit zeg. Zit je bij een Psychiater en slik je medicijnen?(anti depressieva bijv.) als 't zo erg is mag je zeggen dat je depressief bent.Dan heb ik niets gezegt. Maar in de put zitten is heel iets anders dan depri zijn. Echt depressief zijn wil je niet eens meemaken! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
anti depressieva wordt je wel goed stoned van My madness, my sadness |
|
quote: een broodje anti-depressieva |
|
heheh nee van de pillen die me moeder heb ga je wel flink relaxed zijn maar wat dat voor zooi is... die heb van die pillen die de stoffen in je hersenen die je happy maken stimuleren, en de stoffen die ervoor zorgen dat je down ben afremmen ofzoiets... My madness, my sadness |
|
quote: en wat zou er gebeuren als je een stuk of 10 van die pillen opeet? |
|
dan wordt je naar het ziekenhuis gebracht en wordt je maag leeggepompt My madness, my sadness |
|
quote: o...laat maar dan |
|
Het leegpompen van je maag is af en toe best wel goed volgens mij, net zo als het formateren van je computer ook af en toe wel goed is Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
quote: wordt jij ook altijd depressief van je computer formateren? |
|
nee dan ben ik juist blij dat ik weer tig keer hetzelfde verhaaltje van win-xp ken lezen My madness, my sadness |
|
van het formateren van de pc wordt ik niet depresief, maar elke keer dat gezeik met windows wel Microsoft sux LINUX roeleert Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
nou o o o alsof pinquins zoveel beter zijn, irritante kut beesten Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Linux draait in iedergeval een stuk stabieler en zonder fouten op mijn pc, kan ik van die klote ramen toch niet echt zeggen, en als ze nou nog eens enige variatie zouden toepassen in de blauwe schermen zou t misschien nog niet zo erg zijn [Dit bericht is gewijzigd door Dark_child op 22-11-2002 17:59] Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
achja ik geen probleme met blauwe schermen, mijne blijft gewoon hangen met leuke harde piep door me speakers :D niet dat dat veel beter is maar toch Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
hmzz.... en het onderwerp van dit topic is ver te zoeken in de posts die hier worden gepost "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Je hebt gelijk in wat je zegt. Anti-depressiva hebben invloed op de impulsoverdracht in het centrale zenuwstelsel. Ze werken dan ook alleen bij depressies die veroorzaakt worden doordat de processen in het lichaam verstoord zijn, ook wel vitale depressie genoemd: dan is er sprake van een sombere stemming zonder echte aanleiding. Anti-depressiva hebben dus geen werking bij (personale) depressies: depressies ontstaan door verdrietige omstandigheden zoals het overlijden van een geliefde. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:Direct gequote uit DSM VI? |
|
Nee eerlijk gezegd wel uit een (school)boek. Ben apothekers-assistente (derdejaars nu) aan het worden, vandaar. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
soms denk ik... Kan ik gewoon niet normaal doen? En dan kom ik tot het inzicht dat ik dat inderdaad niet kan... En dan , tja true disco chick |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |